fuz10n Νοέμβριος 24, 2019 #8021 Κοινοποίηση Νοέμβριος 24, 2019 επειδη και γω ειμαι καλος με τα ηλεκτρονικα αλλα γερναω, για τα οσα λες εχω καταληξει σε mazda 20ετιας να καιει 10 λιτρα με 120 εθνικη, αλλα στη χειροτερη να μου σκασει κανας σωληνας ψυγειου, να βαλω λιγο μονωτικη και να συνεχισω για δουλεια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Νοέμβριος 24, 2019 #8022 Κοινοποίηση Νοέμβριος 24, 2019 Σε είκοσι χρόνια τα αυ/τα θα γίνουν τόσο πολύπλοκα, που οδηγικά θα είναι αδιάφορα. Τότε θα βλέπουμε τίποτα ξεχασμένα mx5/s2000/rallye και θα αναπολούμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Νοέμβριος 24, 2019 #8023 Κοινοποίηση Νοέμβριος 24, 2019 41 minutes ago, Lakisss said: Σε είκοσι χρόνια τα αυ/τα θα γίνουν τόσο πολύπλοκα, που οδηγικά θα είναι αδιάφορα. Τότε θα βλέπουμε τίποτα ξεχασμένα mx5/s2000/rallye και θα αναπολούμε. Και λίγο αργότερα θα χρειάζεται να πληρώνεις μεγαλύτερο ασφάλιστρο και κάνα ειδικό τέλος για να κυκλοφορείς με οδηγούμενο αυτοκίνητο (αντί με τα αυτόνομα που θα έχουν κατακλύσει την αγορά), οπότε θα τα βλέπεις μόνο σε μουσείο ή σε κανένα event "classic driving day" που θα τα κοιτάς όπως σήμερα τις ιππήλατες άμαξες. Οπότε, drive 'em while you got 'em... Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Νοέμβριος 26, 2019 #8024 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2019 Περνούσα πριν από λίγο από την έκθεση της Peugeot εδώ και μιας και είχε απίστευτη κίνηση ήμουν σταματημένος κάποια λεπτά στο ύψος της και χάζευα το νέο 208. Ένα θα πω: ΑΠΛΑ ΠΑ-ΝΕ-ΜΟ-ΡΦΟ Βέβαια ήταν όπως το βλέπετε στη φωτογραφία, οπότε θα ήθελα να δω κατά πόσο εντυπωσιακό θα είναι στην απλή έκδοση με τάσια πχ. Γιατί άμα αρχίσεις και προσθέτεις ζάντες, διχρωμίες κλπ κλπ, όλα κούκλα θα γίνουν (... εντάξει, σχεδόν όλα). 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos2187 Νοέμβριος 26, 2019 #8025 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2019 Όντως είναι πανέμορφο το καινούριο 208. Το είδα από κοντά στην έκθεση. Αλλά μέσα μας φάνηκε κάπως στενάχωρο, και από το λίγο που το ψαχουλεψαμε μας έδωσε την εντύπωση πως πάσχει ελαφρώς σε εργονομία. Ας πούμε, πολλοί μεγαλωσωμοι τύποι έλεγαν πως το τιμόνι η θα τους έβρισκε στα πόδια, η θα τους έκοβε ορατότητα από το καντράν όταν το έβαζαν σε θέση που να μην τους ενοχλεί. Επίσης κάτι διακόπτες που μοιάζουν με αεροπορικού τύπου δεν μ άρεσαν καθολου. In other news τώρα. Στην κατηγορία των μικρομεσαίων , golf, astra, focus, corolla, a3 και λοιπά, και ηλικίας περίπου 5ετιας , υπάρχει κάποιο που θα αποφεύγατε να αγοράζατε λόγω προβλημάτων αξιοπιστίας; Είτε γενικά ως μοντέλο, είτε κάποια συγκεκριμένη έκδοση ενός μοντέλου; Μην περιοριστειτε μόνο στα μοντέλα που έγραψα, επεκταθειτε σε όλη την κατηγορία. Γενικά ο,τι κακό ξέρετε, αναφέρετε το! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Νοέμβριος 26, 2019 #8026 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2019 Το 208 το έχει πάρει ένας στη γειτονιά, έκδοση GTline full extra με αυτόματο κιβώτιο. Το είδα τυχαία πριν 10 μέρες, μάλλον θα είναι από τα πρώτα που ήρθαν Ελλάδα. Ωραίο αυτοκίνητο σχεδιαστικά. Πλέον επειδή οι πωλήσεις πέφτουν στα μικρά, δίνεται μεγάλο βάρος από τις εταιρείες, από όλες τις απόψεις. Αλλά εγώ εξακολουθώ να θεωρώ πολλά τα λεφτά για ένα αυτοκίνητο τέτοιου μεγέθους. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lamogio Νοέμβριος 27, 2019 #8027 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2019 πριν 20 ώρες, το μέλος Simon έγραψε: Το 208 το έχει πάρει ένας στη γειτονιά, έκδοση GTline full extra με αυτόματο κιβώτιο. Το είδα τυχαία πριν 10 μέρες, μάλλον θα είναι από τα πρώτα που ήρθαν Ελλάδα. Ωραίο αυτοκίνητο σχεδιαστικά. Πλέον επειδή οι πωλήσεις πέφτουν στα μικρά, δίνεται μεγάλο βάρος από τις εταιρείες, από όλες τις απόψεις. Αλλά εγώ εξακολουθώ να θεωρώ πολλά τα λεφτά για ένα αυτοκίνητο τέτοιου μεγέθους. Και να φανταστείς στην αυτοκίνηση που τους ρώτησα το gtline με τα 130 που είχαν εκεί έκανε περίπου 26000€ 1 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Νοέμβριος 27, 2019 #8028 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2019 πριν 22 ώρες, το μέλος giorgos2187 έγραψε: In other news τώρα. Στην κατηγορία των μικρομεσαίων , golf, astra, focus, corolla, a3 και λοιπά, και ηλικίας περίπου 5ετιας , υπάρχει κάποιο που θα αποφεύγατε να αγοράζατε λόγω προβλημάτων αξιοπιστίας; Είτε γενικά ως μοντέλο, είτε κάποια συγκεκριμένη έκδοση ενός μοντέλου; Μην περιοριστειτε μόνο στα μοντέλα που έγραψα, επεκταθειτε σε όλη την κατηγορία. Γενικά ο,τι κακό ξέρετε, αναφέρετε το! O 4ψήφιος ποιος είναι φίλε, feeling katadotis at Βόρεια Ελλάδα Το Golf και το Astra , απόδοση 1.05 Για το Golf δε ξέρω κάτι συγκεκριμένο αλλα δόξα τω Θεώ , το Mark V άφησε τόσο καλή παρακαταθήκη , κρίμα να πάει χαμένη Diesel Astra φίλου τον τάραξε και δεν θυμάμαι γενικότερα στους σχετικούς πίνακες να αριστεύει Απο αυτά που λες, αν θυμάμαι καλά δεν γουστάρεις καθόλου Toyota, το οποίο επίσης δεν είναι απίθανό να έβγαλε καμιά βλάβη απλά συνήθως δεν έχει τη φήμη τέτοιου ούτε θυμάμαι να κατρακύλησε στην αξιοπιστία , οπότε Focus. Όχι ότι είναι τέρας αξιοπιστίας (εδώ το σήμα κάποτε έβγαινε για πλάκα , μιλάμε για ξεφτίλα) , απλά συνήθως δεν θα κοστίσει κάτι τόσο πολύ και απο προσωπική εμπειρία, δεν είχα κάτι ιδιαίτερο * Μιλάμε βέβαια για Focus mk3, οπότες αν ενδιαφέρεσαι για το οδηγικό , πας για facelift τουλάχιστο γιατί όταν πρωτοήρθε το mk3 κοιτούσαμε μήπως το μπλέ οβάλ σήμα το έβαλαν βιαστικά στο τελωνείο και η χώρα προέλευσης ήταν τουλάχιστον 18000Κ *εγώ (Fiesta) είμαι αντιμέτωπος με αλλαγή κιβωτίου ενώ είμαι στα 200Κ ή έτσι είπε πρόσφατα το συνεργείο. Το σύμπτωμα είναι οτι πολύ περιστασιακά (3 φορές σε 25 βόλτες) πετά τη 2α. Γνωρίζω οτι μέσα στο 2020 κατα πάσα πιθανότητα, αν επιβεβαιωθεί κάτι τέτοιο , αι εμ φέισινγκ 700Ε περίπου Ψάχνοντας στο Internet , βλέπω οτι δεν είναι παράξενο ή πρώτη φορά για το 5τάχυτο τότε της Ford αλλά θα πάρω και μια 2η γνώμη οτι όντως αυτό είναι το ζήτημα, αφού οι δικαιολογίες για "καρφωτές αλλαγές " με ξεκαρδίζουν, σαν πρωτάρης τη πατάω πάντα 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Νοέμβριος 27, 2019 #8029 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2019 πριν 8 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε: *εγώ (Fiesta) είμαι αντιμέτωπος με αλλαγή κιβωτίου ενώ είμαι στα 200Κ ή έτσι είπε πρόσφατα το συνεργείο. Το σύμπτωμα είναι οτι πολύ περιστασιακά (3 φορές σε 25 βόλτες) πετά τη 2α. Γνωρίζω οτι μέσα στο 2020 κατα πάσα πιθανότητα, αν επιβεβαιωθεί κάτι τέτοιο , αι εμ φέισινγκ 700Ε περίπου Ψάχνοντας στο Internet , βλέπω οτι δεν είναι παράξενο ή πρώτη φορά για το 5τάχυτο τότε της Ford αλλά θα πάρω και μια 2η γνώμη οτι όντως αυτό είναι το ζήτημα, αφού οι δικαιολογίες για "καρφωτές αλλαγές " με ξεκαρδίζουν, σαν πρωτάρης τη πατάω πάντα Αυτο δεν επισκευαζεται? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Νοέμβριος 27, 2019 #8030 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2019 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xriantw Νοέμβριος 27, 2019 #8031 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2019 (edited) Μια εταιρεια ρευματος χαριζει ενα Tesla model 3, με 3 χρονια δωρεαν σερβις και φορτιστη. Αν καποιος ενδιαφερεται , με το παρακατω link παιρνω 1 ποντο. https://chargethefuture.watt-volt.gr?reference=4aace0a4dd Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 27, 2019 από xriantw referral link 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Νοέμβριος 27, 2019 #8032 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2019 (edited) πριν 1 ώρα, το μέλος Billys έγραψε: Ο τύπος είναι εγκληματίας και πρέπει να μπει φυλακή... πριν 3 λεπτά, το μέλος xriantw έγραψε: Μια εταιρεια ρευματος χαριζει ενα Tesla model 3, με 3 χρονια δωρεαν σερβις και φορτιστη. https://chargethefuture.watt-volt.gr?reference=4aace0a4dd Μπράβο για την ενημέρωση, αλλά είθισται όταν δίνουμε referral links να ενημερώνουμε... Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 27, 2019 από minast 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Νοέμβριος 27, 2019 #8033 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2019 3 minutes ago, xriantw said: Μια εταιρεια ρευματος χαριζει ενα Tesla model 3, με 3 χρονια δωρεαν σερβις και φορτιστη. https://chargethefuture.watt-volt.gr Συμπεραίνω σωστά ότι ο σύνδεσμος που παρέθεσες παραπάνω είναι referral link για να κερδίσεις κι εσύ επιπλέον συμμετοχές; Δε νομίζεις ότι είναι πρέπον να το δηλώσεις; 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Νοέμβριος 27, 2019 #8034 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2019 πριν 3 ώρες, το μέλος slalom έγραψε: Αυτο δεν επισκευαζεται? Επι λέξει εξουσιοδοτημένου : " Η πιθανότητα επισκευής είναι γύρω στο 60-70% και κοστίζει (κατέβασμα, άνοιγμα, ανταλλακτικά,υγρά , επανατοποθέτηση κλπα) γύρω στο 1000άρικο" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Νοέμβριος 27, 2019 #8035 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2019 On 26/11/2019 at 1:40 ΜΜ, το μέλος giorgos2187 έγραψε: In other news τώρα. Στην κατηγορία των μικρομεσαίων , golf, astra, focus, corolla, a3 και λοιπά, και ηλικίας περίπου 5ετιας , υπάρχει κάποιο που θα αποφεύγατε να αγοράζατε λόγω προβλημάτων αξιοπιστίας; Είτε γενικά ως μοντέλο, είτε κάποια συγκεκριμένη έκδοση ενός μοντέλου; Μην περιοριστειτε μόνο στα μοντέλα που έγραψα, επεκταθειτε σε όλη την κατηγορία. Γενικά ο,τι κακό ξέρετε, αναφέρετε το! Πάντα, ασχετως μάρκας, αγοράζεις αναλογα με την κατάσταση του εκάστοτε αυτοκινήτου. Απ αυτά που αναφέρεις κάποια συγκεκριμένα πραγματα που θα μπορούσα να πω: VAG group όλο με ΕΑ111 και ειδικά ΕΑ211 κινητήρες, άφοβα, είναι αξιόπιστες και resourcefull μηχανές(300κ τα βγάζουν χαλαρα). Αν είναι με DSG 6αρι(σπάνιο) τσεκαρεις τα λάδια και κάνεις stall τεστ. Στο 7αρι stall τεστ. Να σημειώσω πως σε μεταχειρισμένο είναι πολυ καλή επιλογη το VAG γιατί έχει ίσως την καλύτερη μεταπωλητική αξία. Τα σκοντα και σεατ ίσως όχι τόσο αλλά τα VW και Audi κρατάνε. Σημαντικό αυτό. Corolla, άφοβα αρκει να είναι συντηρημένο. Αν είναι αυτόματο και πάλι stall test. Μεταπωλητική πολύ καλή και εδώ. Astra, δε ξερω οι βενζίνες τι λένε μάλλον θα είναι κομπλέ, καλύτερα να μην επιλέξεις αυτόματο. Δεν θέλεις να κάνεις ούτε καν stall τεστ σε αυτό. Been there tried it, you dont want it. Τα GM γενικά και τα Opel ειδικά, δεν έχουν μεταπωλητικη αξία. Γι αυτό θα δεις πολλά πιο καινούρια απο VW, καλύτερα εξοπλισμένα απο VW αλλά 2-3 κλικ πιο φτηνά. Τυχαίο? Δε νομίζω. Focus, είναι μια χαρά θα έλεγα. Και πάλι stall τεστ στο αυτόματο. Μεταπωλητική καλή αλλά όχι VW/Toyota, προφανώς. Επίσης, diesel, με πολλή, πολλή πολλή προσοχή. Ειδικά αν είναι το κλασσικό μεταχειρισμένο μαντρας που λένε πως είναι απο ιταλία/ισπανια/γερμανία αλλά πάντα έιναι απο βουλγαρία μαστορεμένο με στοργή και προδερμ σε κάποιο κοτέτσι έξω απ το Μπουργκας. Δεν αρκεί να το ελέγξει ο συνεργειάς σου. Γιατι το πιο πιθανό είναι να μην έχει ιδέα απο συγχρονο ντηζελ και να μη ξέρει καν πως δεν έχει ιδέα. Επικινδυνο για την τσεπη σου αυτό. Αυτά από μένα. 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Νοέμβριος 28, 2019 #8036 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2019 πριν 9 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε: Επι λέξει εξουσιοδοτημένου : " Η πιθανότητα επισκευής είναι γύρω στο 60-70% και κοστίζει (κατέβασμα, άνοιγμα, ανταλλακτικά,υγρά , επανατοποθέτηση κλπα) γύρω στο 1000άρικο" Και γιατι δε σου λενε οτι ειναι ασχετοι καλυτερα? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Νοέμβριος 28, 2019 #8037 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2019 Καλά με αυτή τη λογική το 90% των Ελλήνων μαστόρων είναι για γκούλαγκ ,όχι απλά άσχετοι, είναι επικίνδυνοι Καλύτερα που σου λέει οτι κάτι δεν είναι τέλειο , γιατί αυτό περικλείει και την πιθανότητα η μλκία να είναι του εργοστασίου και να μην υπάρχει μόνιμο fix. Πράγμα που στο συγκεκριμένο κιβώτιο δεν θα μου έκανε εντύπωση, απο αυτά που διάβασα και μίλησα με παλικάρι που δουλεύει στην εταιρία, στην Αγγλία. Ρεντ φλάγκ για εμένα είναι αυτό που έγραψα και πιο πριν, που σου λένε οτι έχεις κάνει κάτι ενώ εσύ δεν έχεις , και δεν σου λένε άλλες πιθανότητες. Άρα είτε δεν γνωρίζεις (μτφ άσχετος) και πετάς μια καφενειακή αρλούμπα ή θα πας να επισκευάσεις και επίσης δεν θα γνωρίζεις και θα γίνει Τσερνομπίλ το αμάξι (αυτό που λες) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Νοέμβριος 28, 2019 #8038 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2019 πριν 12 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε: Επι λέξει εξουσιοδοτημένου : " Η πιθανότητα επισκευής είναι γύρω στο 60-70% και κοστίζει (κατέβασμα, άνοιγμα, ανταλλακτικά,υγρά , επανατοποθέτηση κλπα) γύρω στο 1000άρικο" Αυτά είναι να μην μπλέξεις, αλλά νομικά δεν έχει έρεισμα αυτή η απάντηση. Εάν πάρουν χρήματα (δεν είναι και λίγα όσα ζητάνε) και δώσουν παραστατικά για επισκευή, είναι υπεύθυνοι για την εγγύηση της επισκευής. 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Νοέμβριος 28, 2019 #8039 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2019 11 hours ago, Rusty_Cookie said: Απ αυτά που αναφέρεις κάποια συγκεκριμένα πραγματα που θα μπορούσα να πω: VAG group όλο με ΕΑ111 και ειδικά ΕΑ211 κινητήρες, άφοβα, είναι αξιόπιστες και resourcefull μηχανές(300κ τα βγάζουν χαλαρα). Αν είναι με DSG 6αρι(σπάνιο) τσεκαρεις τα λάδια και κάνεις stall τεστ. Στο 7αρι stall τεστ. Να σημειώσω πως σε μεταχειρισμένο είναι πολυ καλή επιλογη το VAG γιατί έχει ίσως την καλύτερη μεταπωλητική αξία. Τα σκοντα και σεατ ίσως όχι τόσο αλλά τα VW και Audi κρατάνε. Σημαντικό αυτό. Σαν κάτοχος μπορώ να σου πω οτι οι tsi 1ης γενιάς δεν είναι και οι πιο εύκολοι κινητήρες πάντως! Αν όντως θέλει να κινηθεί προς τα κει θελει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τσεκ το τι εχει γίνει με το θέμα του χρονισμού (καδένα/γρανάζι μεταβλητου) γιατί όλοι οι 140αρηδες και κάποιοι 160 το έβγαζαν σαν πρόβλημα και σε τι κατάσταση βρίσκεται η αντλία νερού/μαγνητική κομπρέσορα (ειναι ενα part στους twincharger, παίζει γύρω στα 450 να το αλλάξεις all in και δεν αξιζει να βαλεις ιμιτασιον, παλι απο προσωπική πείρα! σε μενα ποτέ δεν εχουν βγάλει πάνω απο 60-70κ χλμ) Α Απο κει και πέρα είναι καθαρά θέμα όντως πως εχει συντηρηθεί το αυτοκίνητο. Το δικό μου εχει φτάσει 205κ χλμ τωρα (140αρης με dsg6) αλλά με αλλαγές λαδιων στα 7.5κ (motul 300v, δεν καίει καθόλου παρότι δεν οδηγείται ήσυχα), μπουζί/φίλτρα στα 15k και εχω αλλάξει όλο το κιτ του μεταβλητου χρονισμου, 3 αντλίες που προανέφερα, μια αντλία υψηλής, το ενα βεντιλατερ που κάηκε + μια κλειδαριά συνοδηγού + την επένδυση του ουρανού που πέφτει σε ολα τα mkv γυρω στην 10ετια απο χοντρές δουλειές. Δεν είναι απροβλημάτιστο αυτοκίνητο γενικά όσο και να μου αρέσει σαν σύνολο με το dsg (το ποσο "απλωμένη" ροπή έχει απο τις 1000 στροφές ο twincharger δεν υπάρχει για μένα σε κανένα παρόμοιο 1.4-1.6 μοτέρ ούτε εκείνης της γενιάς ούτε και την επόμενης) 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Νοέμβριος 28, 2019 #8040 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2019 πριν 26 λεπτά, το μέλος minast έγραψε: Αυτά είναι να μην μπλέξεις, αλλά νομικά δεν έχει έρεισμα αυτή η απάντηση. Εάν πάρουν χρήματα (δεν είναι και λίγα όσα ζητάνε) και δώσουν παραστατικά για επισκευή, είναι υπεύθυνοι για την εγγύηση της επισκευής. Με ενδιαφέρει πολύ η απάντηση που δίνεις εδώ , εαν τυχόν πέσει το μάτι σου σε ποια οδηγία/νομό/ντιρεκτίβα/νομοθεσία πατά , θα ήθελα να ρίξω μια ματιά Αν και πιστεύω οτι υπάρχει νομικό κενό/παραθυράκι για να έχουν καλυμμένο και το πισινό τους Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now