felix Ιανουάριος 11, 2015 #201 Ιανουάριος 11, 2015 Απέχει η karmen,ο Grunt σταμάτησε τα review για τα φαγάδικα της περιοχής του και σταμάτησα να μαγειρεύω και νεκρώσαμε εδώ μέσα ??? Άντε βάλτε κανα φαγώσιμο... 2
wolves Ιανουάριος 11, 2015 #202 Ιανουάριος 11, 2015 η υπερκαταναλωση των γιορτων φταει... εγω προσωπικα ακομα χωνευω 1
papajim Ιανουάριος 11, 2015 #203 Ιανουάριος 11, 2015 Εγώ ακόμα τρώω. Μελομακάρονα, κουραμπιέδες etc 1
Seafalco Ιανουάριος 11, 2015 #204 Ιανουάριος 11, 2015 (edited) Καλή χρονιά στην παρέα! Να βοηθήσω εγώ λιγάκι ? ( ) Χοιρινές σβέρκο "ακόκκαλο" με κρασί μουστάρδα και πάπρικα ε και λίγο λεμόνι ! Άντε να βάλω κι ένα γενικό πλάνο ! Άντε καλή μας όρεξη ! Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 11, 2015 από Seafalco 7
Δημοφιλής Δημοσίευση unseen Ιανουάριος 11, 2015 Δημοφιλής Δημοσίευση #205 Ιανουάριος 11, 2015 Το περασμα απο τη Θεσσαλονικη επιβαλει σταση σε γυραδικο στην Τουμπα Και οι φανταστικες "δεινοσαυρισιες" απο το χωριο 11
Δημοφιλής Δημοσίευση Delijohn Ιανουάριος 11, 2015 Δημοφιλής Δημοσίευση #207 Ιανουάριος 11, 2015 αυτό ΗΤΑΝ το μεσημεριανό μας.. ο κόκορας ήταν καθαρός (μετά το καθάρισμα κ.λπ) 2.9 κιλά και τα λαζάνια κι αυτά σπιτικά.. 10
dellman Ιανουάριος 11, 2015 #208 Ιανουάριος 11, 2015 Το περασμα απο τη Θεσσαλονικη επιβαλει σταση σε γυραδικο στην Τουμπα Και οι φανταστικες "δεινοσαυρισιες" απο το χωριομάκης?
dellman Ιανουάριος 11, 2015 #210 Ιανουάριος 11, 2015 κρίμας για δώσε πληροφορίες σε ποιον φαίνεται υποσχομένος
unseen Ιανουάριος 12, 2015 #211 Ιανουάριος 12, 2015 Ακριβως απεναντι απο το Μακη ειναι. http://www.tavernoxoros.gr/#p=t46 1
Chosen Ιανουάριος 12, 2015 #212 Ιανουάριος 12, 2015 Το Σάββατο πάω Ελλάδα για μια βδομάδα. Το πρόγραμμα λέει: Σάββατο: ΓύροςΚυριακή: ΓύροςΔευτέρα: ΓύροςΤρίτη: ΓύροςΤετάρτη: ΓύροςΠέμπτη: ΓύροςΠαρασκευή: ΓύροςΣάββατο (πηγαίνοντας στο αεροδρόμιο): Γύρος 6
felix Ιανουάριος 12, 2015 #214 Ιανουάριος 12, 2015 Το Σάββατο πάω Ελλάδα για μια βδομάδα. Το πρόγραμμα λέει: Σάββατο: Γύρος Κυριακή: Γύρος Δευτέρα: Γύρος Τρίτη: Γύρος Τετάρτη: Γύρος Πέμπτη: Γύρος Παρασκευή: Γύρος Σάββατο (πηγαίνοντας στο αεροδρόμιο): Γύρος Γύρο-Γύρο όλοι, στη μέση ο Chosen 1
xkabamarux Ιανουάριος 12, 2015 #215 Ιανουάριος 12, 2015 Οποιος θελει, μπορει να βοηθησει με το να γραψει που εφαγε το καλυτερο burger στην Αθηνα; Διαβαζοντας κριτικες κτλπ δεν μπορεις να βγαλεις ασφαλες συμπερασμα. Εμπιστευομαι λοιπον τη παρεα μας εδω παρα τις οποιες κριτικες-προτασεις στο διαδικτυο. Ευχαριστω για το χρονο σας. 1
dellman Ιανουάριος 12, 2015 #216 Ιανουάριος 12, 2015 (edited) λοιπόν black burger γκάζιρόδι ταύρος (έκλεισε δυστυχως) blue field αγια παρασκεύηmilf αγια παρασκευή to test gazi mamny sandwich Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 12, 2015 από dellman 1
GruntGR Ιανουάριος 12, 2015 #217 Ιανουάριος 12, 2015 (edited) NY το καλυτερο λησταρχειο μαλλον bluefield νεου ψυχικου εχω να παραγγειλω 3 χρονια+ edit : Το Σάββατο πάω Ελλάδα για μια βδομάδα. Το πρόγραμμα λέει: Σάββατο: Γύρος Κυριακή: Γύρος Δευτέρα: Γύρος Τρίτη: Γύρος Τετάρτη: Γύρος Πέμπτη: Γύρος Παρασκευή: Γύρος Σάββατο (πηγαίνοντας στο αεροδρόμιο): Γύρος επομενη Δευτερα : εξεταση αιματος Τριτη : χοληστερινη 300 - τριγλυκεριδια >9000 Τεταρτη : εισαγωγη σε δημοσιο νοσοκομειο (gl hf) Πεμπτη : χειρουργειο για μπαλονακι μηπως το σωσουμε που'χει φραξει Παρασκευη : ???? Σαββατο-Κυριακη : Δευτερα θα σε θαψουμε Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 12, 2015 από GruntGR 1
dellman Ιανουάριος 12, 2015 #218 Ιανουάριος 12, 2015 ρε είμαι σίγουρος απλά και μόνο θέλω να το επιβεβαίωσω α και το rooster κάνει ωραίο και τίμιο μπεργκεράκι@felix, χρωστάς να πάμε κάπου να κάνουμε ένα ρεβιουδάκι 1
greekfragma Ιανουάριος 12, 2015 #219 Ιανουάριος 12, 2015 (edited) Οποιος θελει, μπορει να βοηθησει με το να γραψει που εφαγε το καλυτερο burger στην Αθηνα; Διαβαζοντας κριτικες κτλπ δεν μπορεις να βγαλεις ασφαλες συμπερασμα. Εμπιστευομαι λοιπον τη παρεα μας εδω παρα τις οποιες κριτικες-προτασεις στο διαδικτυο. Ευχαριστω για το χρονο σας. Για κέντρο Hot Hot αλλά προσοχή στην επιλογή ώρα και ημέρας. Αν πας σε ώρα αιχμής θα κάθεσαι στην ουρά 30+ λεπτά. http://www.hothot.gr/ (αγαπημένο το honey mustard με μπιφτέκι γαλοπούλας) Για Δυτικά Προάστεια Johny's original. http://johnnysoriginal.gr/?page_id=32 Chicken Double Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 12, 2015 από greekfragma 2
felix Ιανουάριος 12, 2015 #220 Ιανουάριος 12, 2015 ρε είμαι σίγουρος απλά και μόνο θέλω να το επιβεβαίωσω α και το rooster κάνει ωραίο και τίμιο μπεργκεράκι @felix, χρωστάς να πάμε κάπου να κάνουμε ένα ρεβιουδάκι Burger έχω να φάω από το προτελευταίο μου post κάπου πριν τα Χριστούγεννα... Από το χαπάκι #14 της αντιβίωσης την επόμενη Κυριακή και μετά είμαι διαθέσιμος για κάθε review φαγητού... Με τιμά η πρόκληση και προκαλώ με τη σειρά μου στο Food Review Challenge (ala ALS) τον : @Κοπρίτης Επίσης, μια φωτό από το βράδυ που αρρώστησα (27/12) : Το λουκάνικο είναι μοσχάρι και μεσα έπαιξε ChiliConCarne και Μανιτάρι. Το μαγαζί είναι το HaDog στο Χαλάνδρι. 8
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now