Stelios13 Οκτώβριος 16, 2019 #661 Οκτώβριος 16, 2019 On 15/10/2019 at 10:08 ΠΜ, το μέλος karmen1983 έγραψε: Για πείτε ρε παλικάρια κάνα σετάκι προσέλες καλό, αλλά να μην κάνει και 25ευρώ η μία που ζητάει η knipex Οι τύποι που ψάχνω είναι Kασομουλη 36, Ν.κοσμος...ΜARKET TOOL, εχει τις USAG, [κορυφαια εταιρεια για οσους ξερουν] με 6-8 ευρω το κομματι σε εκπτωση... Αλλοιως τηλ στο Λια!!!!!!! 2
Seafalco Οκτώβριος 16, 2019 #662 Οκτώβριος 16, 2019 https://markettools.gr/shop/ηλεκτρονικά-εργαλεία/μπροσελεσ-τσιμπιδακι-usag-0403/?skr_prm=WyI3YWEwYzFiYi0yNTcyLTQ5MjgtYmRiNi1lZmI5MTY1ZmU3MDAiLDE1NzEyMjAxNzc0NjgseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsInRhZ3MiOiIifV0 https://markettools.gr/shop/ηλεκτρονικά-εργαλεία/μπροσελεσ-τσιμπιδακι-usag-042/ https://markettools.gr/shop/ηλεκτρονικά-εργαλεία/μπροσελεσ-τσιμπιδακι-usag-0405/ https://markettools.gr/shop/ηλεκτρονικά-εργαλεία/μπροσελεσ-τσιμπιδακι-usag-04035a/ https://markettools.gr/shop/ηλεκτρονικά-εργαλεία/μπροσελεσ-τσιμπιδακι-usag-0402α/ Kαι από ότι μου είπε τηλεφωνικά, (2109012196) έχει και λοξές. Πολύ εξυπηρετικός ! 3 1
Stelios13 Οκτώβριος 16, 2019 #663 Οκτώβριος 16, 2019 Eυχαριστω Στελαρα! Καποια στιγμη πρεπει να μαθω να βαζω κ γω αυτα τα μπλεδακια ,για να μην κανω μισες δουλειες!!!!!
rory Οκτώβριος 16, 2019 #664 Οκτώβριος 16, 2019 Εγώ έχω της Wiha 3-4 χρόνια και είναι άψογες. Δεν είναι και οι πιο φτηνες,αλλά η τιμή πέφτει μερικές φορές και στα 50 κάτι ευρώ. 3
minast Δεκέμβριος 19, 2019 #665 Δεκέμβριος 19, 2019 (edited) Σε αυτό το βίντεο, στο 1:16 έχει ένα σετάκι Bosch με μίνι καστάνια, καρυδάκια και bits. Μαζί έχει μία γωνία σε σχήμα Γ, αλλά δεν καταλαβαίνω εάν αυτή έχει καστάνια, μπορεί να προσαρμοστεί πάνω στην καστάνια, ή λειτουργεί ως απλό κατσαβίδι με μικρό και μεγάλο λαιμό. Καμιά ιδέα; Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 19, 2019 από minast typo
karmen1983 Δεκέμβριος 19, 2019 Author #666 Δεκέμβριος 19, 2019 Είναι έξτρα από το σετ οπότε λειτουργεί σαν προέκταση για να μπει σε δράπανο λογικά για τα δύσκολα σημεία. Από τη στιγμή που έχει υποδοχή 1/4 λογικά και η καστάνια δουλεύει με αυτό αλλά δεν βρίσκω το λόγο μιας και έιναι ήδη μικρούλα η καστάνια άρα θα χωράει 3
ΓιαγκΤ Δεκέμβριος 19, 2019 #667 Δεκέμβριος 19, 2019 πριν 4 ώρες, το μέλος karmen1983 έγραψε: Είναι έξτρα από το σετ οπότε λειτουργεί σαν προέκταση για να μπει σε δράπανο λογικά για τα δύσκολα σημεία. Από τη στιγμή που έχει υποδοχή 1/4 λογικά και η καστάνια δουλεύει με αυτό αλλά δεν βρίσκω το λόγο μιας και έιναι ήδη μικρούλα η καστάνια άρα θα χωράει Μπορεί να χωράει αλλά να μην έχει χώρο να δουλέψει 2
Stelios13 Δεκέμβριος 21, 2019 #668 Δεκέμβριος 21, 2019 Πριτσιναδοροι... Αυτοι εχουν μαζευτει στην ταρατσα με τα χρονια, κ κανα 3αρι υπαρχουν στο χωριο. Απο πανω...facom,οτι καλυτερο εχω δουλεψει, πολυ καλη λειτουργια ''καστανιας'' ελαχιστη σωματικη προσπαθεια κ τελειο μαζεμα πριτσινιου.... sun city...ο ποιο απλος τυπος πριτσιναδορου, japan , κανει μια χαρα τη δουλεια του με τα ψιλα πριτσινια, στα χοντρα ζοριζεται λιγακι κ χρειαζεται αρκετουτσικη προσπαθεια... hit , yodokoma , lobster...πολυ καλοι κ Γιαπωνεζικοι...στην ουσια ειναι ιδιο μοντελοαπ οτι εχω δει με διαφορετικη μαρκα επανω, η καποιοι αντεγραψαν καποιον!!!!!!!! Με εναν οποιονδηποτε απο τους 3 κανεις ολες τις δουλειες σου.... Ο kreator ειναι διαφορετικου σχεδιασμου,[ υπαρχουν πανακριβοι αυτου του τυπου] φτηνος κ δεν εχει τυχει να δοκιμαστει ακομα... Περιστρεφοντας το μπροστα μερος αναλογα με τη διαμετρο του πριτσινιου κανεις τη δουλεια σου .... Ο απλος τυπος διακρινεται απο αυτον τον τυπο κεφαλης..... Η ''καλη Ιαπωνικη 3αδα'' εχει ακομα κ την ιδια ονομασια μοντελων!!!!!!!!![εκτος απο το ακριβως ιδιο σωμα].... Οτι καλυτερο...τουλαχιστον 2 φορες ποιο ανετο κ ξεκουραστο δουλεμα απ οτιδηποτε αλλο.... Το οτι εχει καταργηθει κ δεν βγαινει πλεον ,δεν το θεωρω την εξυπνοτερη κινηση της εταιρειας.... Υπαρχουν κ αλλοι τυποι , ποιο εξιδικευμενοι, οπως αυτος που ειναι για πριτσινια με σπειρωμα.... Θελουν πολυ προπονηση για να σφιγγουν καλα τα πριτσινια ,ωστε σε βαθος χρονου να μην προσπαθουμε να ξεβιδωσουμε τη βιδα κ αυτη να γυριζει μαζι με το πριτσινι!!!!! Επισης υπαρχουν αρκετοι τυποι πριτσινιων, οπως τα πλατυκεφαλα αποπανω, χρωματιστα ,κτλ... Σ ενα βιδαδικο ,αν ρωτησετε θα βρητε οτι τυπο θελετε.... 8 1
Shadow KnighT Ιανουάριος 11, 2020 #669 Ιανουάριος 11, 2020 Κάποια πρόταση για δυναμόκλειδα, ένα μέχρι 10Nm και ένα μέχρι 50-60Nm? Για δουλειές σε ποδήλατο τα θέλω.
Havic Ιανουάριος 11, 2020 #670 Ιανουάριος 11, 2020 Πριτσιναδορο εγώ έχω τον STANLEY 6-MR100, τον έχω χρησιμοποιήσει 5 φορές... δεν ξέρω σε άλλους πως είναι αλλά το σιδεράκι δεν το πετάει έξω αυτόματα, δεν μαγκώνει αλλά πρέπει να το βγάλεις, κατά τα άλλα στιβαρός είναι. Quote specs "Χρησιμοποιείται με πριτσίνια από ατσάλι και αλουμίνιο,διαμέτρου 2mm(3/32"), 3mm(1/8"), 4mm(5/32")" και 5mm(3/16"), και με πριτσίνια από ανοξείδωτο ατσάλι, διαμέτρου 3mm(1/8") και 4mm(5/32")" 1
Stelios13 Ιανουάριος 11, 2020 #671 Ιανουάριος 11, 2020 πριν 8 ώρες, το μέλος Shadow KnighT έγραψε: Κάποια πρόταση για δυναμόκλειδα, ένα μέχρι 10Nm και ένα μέχρι 50-60Nm? Για δουλειές σε ποδήλατο τα θέλω. Θα βρεις φτηνα ,γυρω στο 150αρι κ τα 2 , κ πολυ καλα στο 250-300αρι... Τα ακριβα δικαιολογουν αποκλιση ως 3%...τα φτηνα δεν θελω να φανταστω ποσο...... Δεν ξερω αν αξιζει να δωσεις τοσα για χρηση μονο σε ποδηλατο...αν βρεις φτηνα μεταχειρισμενα κ εισαι Αθηνα μπορω να στα καλιμπραρω ωστε να δειχνουν σωστα , σε φιλικο μαγαζι που εχει μηχανημα, χωρις κανενα κοστος φυσικα.... 4
Shadow KnighT Ιανουάριος 12, 2020 #672 Ιανουάριος 12, 2020 Τσιμπημένα...το μεγάλο δεν με καίει τόσο, αλλά μιας και κάνω συντήρηση μόνος μου, σε βάθος χρόνου θα τα βγάλει τα λεφτά του το μικρό. Έχω δει και κάτι άλλα ύποπτα, όπου αλλάζουν κατι σαν υπερμεγέθη bits, που είναι σταθερά Nm(πχ 4 ή 6), υπάρχει κάποια πιθανότητα να είναι πιο αξιοπρεπη?
Lakisss Ιανουάριος 12, 2020 #673 Ιανουάριος 12, 2020 On 11/1/2020 at 4:29 ΜΜ, το μέλος Shadow KnighT έγραψε: Κάποια πρόταση για δυναμόκλειδα, ένα μέχρι 10Nm και ένα μέχρι 50-60Nm? Για δουλειές σε ποδήλατο τα θέλω. Ποιες βίδες θες να σφίγγεις μέχρι 10Nm που σου είναι αναγκαίο; Carbon το ποδήλατο;
Shadow KnighT Ιανουάριος 13, 2020 #674 Ιανουάριος 13, 2020 Δεν είπα ότι είναι αναγκαίο, το ψάχνω για να μπορώ να σκαλίζω άφοβα τώρα και στο μέλλον. Κάρμπον μόνο το πηρούνι για τώρα.
Lakisss Ιανουάριος 13, 2020 #675 Ιανουάριος 13, 2020 πριν 2 ώρες, το μέλος Shadow KnighT έγραψε: Δεν είπα ότι είναι αναγκαίο, το ψάχνω για να μπορώ να σκαλίζω άφοβα τώρα και στο μέλλον. Κάρμπον μόνο το πηρούνι για τώρα. Προσωπικά το βλέπω λίγο ακραίο αν δεν είσαι επαγγελματίας να αγοράσεις ροπόκλειδο. Ένας που έχει μια σχετική εμπειρία καταλαβαίνει πόσο θα σφίξει μια βίδα, άλλωστε κάθε πότε θα το κάνεις αυτό; Στα carbon θέλει προσοχή η αλήθεια είναι, αλλά αφού είσαι μόνο πιρούνι είναι εντάξει. Επιλογές πάρα πολλές. https://www.bikemall.gr/force-set-ropokleidoy-89700.html https://www.vardakas-tools.gr/Dynamokleida-Ropokleida/dynamokleido-podhlatoy-proxxon-mc-15 http://eshop.pikounistools.gr/δυναμόκλειδα-αγγλίας-click-type/norbar-truetorque-tti20-1-4-detail.html https://www.bikeradar.com/features/the-best-cycling-torque-wrenches/ https://www.cyclist.gr/el/ergaleia/37959-BONTRAGER-TORQUE-WRENCH-003222.html https://www.vitalmtb.com/videos/member/Untitled,10711/sspomer,2 2
ginosvougas Ιανουάριος 14, 2020 #676 Ιανουάριος 14, 2020 (edited) Υπαρχει καποια αξιόπιστη κ ακριβειας γωνια μαραγκου που να ειναι μεχρι 30€ ; (ή λιγο πιο πανω) Εχω τη γωνια της wolfcraft η οποια ειναι αθλια. Κυριως χρησιμοποιώ το αλουμινενιο τριγωνο της Swanson αλλα οταν θελω να κοψω πιο μεγαλα κομματια ειναι μικρό . Θελω να ειναι δηλαδη τουλαχιστον 25 cm. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 14, 2020 από ginosvougas
Stelios13 Ιανουάριος 15, 2020 #677 Ιανουάριος 15, 2020 πριν 21 ώρες, το μέλος ginosvougas έγραψε: Υπαρχει καποια αξιόπιστη κ ακριβειας γωνια μαραγκου που να ειναι μεχρι 30€ ; (ή λιγο πιο πανω) Εχω τη γωνια της wolfcraft η οποια ειναι αθλια. Κυριως χρησιμοποιώ το αλουμινενιο τριγωνο της Swanson αλλα οταν θελω να κοψω πιο μεγαλα κομματια ειναι μικρό . Θελω να ειναι δηλαδη τουλαχιστον 25 cm. Αν βγαλεις την πλαστικη πατουρα απο κατω δειχνει σωστα...Δοκιμασε το. Αλλοιως κοιτα οποιαδηποτε σε γνωστη ποιοτικη μαρκα, θα σε καλυψει... 1 1
Stelios13 Ιανουάριος 18, 2020 #678 Ιανουάριος 18, 2020 Προσελες...μονο αυτους τους τυπους ειχε κ απηχθησαν για δοκιμη... Ειχε κ σε facom, μεγαλυτερη ποικιλια ,λιγο ποιο κοντες αλλα κρατηθηκα...ετσι κ αλλοιως ιδιο εργοστασιο ειναι. Μεγαλουτσικες κ πολυ καλη οδοντωση μπροστα... Εντυπωσιακα καλο το πλαστικο τους στις λαβες, χωρις να ειναι μαλακο ουτε πετρα... Εντυπωση μου εκανε οτι δε γλυστραει καθολου κ ,σχεδον, κολλαει στην επιφανεια που θα το ακουμπησεις, οσο λεια κ να ναι αυτη... Στον ενα βραχιονα εχει ενα πειρο κ στον απεναντι μια τρυπα, σαν συστημα αυτοκαλιμπραρισματος!!!!!!!!! Τιμη δεν ξερω...αν καποιος ενδιαφερεται θα μαθω ομως...Εμενα μου ρθαν ενα τσιπουρο απ το χωριο, 6 κεφτεδακια κ 2 κομματια σπιτικη τυροπιτα , που χαν ξεμεινει... 5 1
malwnakos Ιανουάριος 29, 2020 #679 Ιανουάριος 29, 2020 Στελιο κ της Pro's Kit θα βρεις καλες κ φτηνες προσέλες .
nickthegr Ιανουάριος 30, 2020 #680 Ιανουάριος 30, 2020 On 1/11/2020 at 4:29 PM, Shadow KnighT said: Κάποια πρόταση για δυναμόκλειδα, ένα μέχρι 10Nm και ένα μέχρι 50-60Nm? Για δουλειές σε ποδήλατο τα θέλω. Για δες και αυτό για μικρό, έχει και αντίστοιχο για μεγαλύτερη ροπή https://www.amazon.co.uk/dp/B076T1L1PB/ref=psdc_1939055031_t1_B07JKJTDWC 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now