panoc Ιανουάριος 26, 2022 #8801 Ιανουάριος 26, 2022 πριν 11 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε: Ποιος ειναι αυτος? ενας 1 8
tommybertsen Ιανουάριος 26, 2022 #8802 Ιανουάριος 26, 2022 πριν 4 ώρες, το μέλος Samael έγραψε: Karma is a bitch... Μην λες τέτοια λόγια, θα πέσουν να σε φάνε... Covid-19: «Σούπερ» ανοσία με τον συνδυασμό εμβολιασμού και μόλυνσης NAFTEMPORIKI.GR Είτε κάποιος αρρωστήσει με Covid-19 μετά τον εμβολιασμό του, είτε πρώτα αρρωστήσει από κορωνοϊό και μετά εμβολιαστεί, ο συνδυασμός αυτός - με οποιαδήποτε χρονική σειρά - παρέχει... Τέτοια να λέτε και όσοι κάνανε το μπόλι θα πηγαίνουν να νοσούν επίτηδες 1
l2phile Ιανουάριος 26, 2022 #8803 Ιανουάριος 26, 2022 (edited) 23 minutes ago, tommybertsen said: Μην λες τέτοια λόγια, θα πέσουν να σε φάνε... Covid-19: «Σούπερ» ανοσία με τον συνδυασμό εμβολιασμού και μόλυνσης NAFTEMPORIKI.GR Είτε κάποιος αρρωστήσει με Covid-19 μετά τον εμβολιασμό του, είτε πρώτα αρρωστήσει από κορωνοϊό και μετά εμβολιαστεί, ο... Τέτοια να λέτε και όσοι κάνανε το μπόλι θα πηγαίνουν να νοσούν επίτηδες Γατάκια. Ένας πιτσιρικάς, γνωστός έχει ήδη super ανοσία lvl 2 2πλός εμβολιασμός και μετά κόλλησε 2 φορές Έπρεπε τουλάχιστον να ξεκλειδώνεις Gold ή Platinum πιστοποιητικό Βάλ'τε λίγα RPG στοιχεία ρε νουμπς. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 26, 2022 από l2phile 2
tommybertsen Ιανουάριος 26, 2022 #8804 Ιανουάριος 26, 2022 Ξέρω 2 άτομα που κόλλησαν 2 φορές, και τα 2 ανεμβολίαστα Ο πιτσιρικάς είναι master yoda 1
Cyber_Cookie Ιανουάριος 26, 2022 #8805 Ιανουάριος 26, 2022 πριν 21 λεπτά, το μέλος l2phile έγραψε: Γατάκια. Ένας πιτσιρικάς, γνωστός έχει ήδη super ανοσία lvl 2 2πλός εμβολιασμός και μετά κόλλησε 2 φορές Βασικά, για αρχή είναι noob που δεν έβγαλε MR items. 1
ARMAGEDDON Ιανουάριος 27, 2022 #8807 Ιανουάριος 27, 2022 (edited) Απλά γελοίοι πολιτικοί Συνεχίστε να τους επικροτείτε Τσουρέκια μας τα είχατε κάνει με την Πορτογαλία και με αυτογκόλ στο 90΄ σκορ 1-1, πάμε παράταση και βλέπουμε Η πολιτική των μέτρων απέτυχε, εξυπηρετούν άλλα πράγματα ... Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 27, 2022 από ARMAGEDDON 2
rory Ιανουάριος 27, 2022 #8809 Ιανουάριος 27, 2022 Γιατί πιστεύεις ότι οι αριθμοί και τα ποσοστά ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα; 2 1 1
DEADLAZARUS Ιανουάριος 27, 2022 #8810 Ιανουάριος 27, 2022 Πώς η Όμικρον «Stealth» ξεφεύγει από τα ραντάρ | in.gr WWW.IN.GR Η νέα υποπαραλλαγή του Covid-19 δεν φέρει μια μετάλλαξη που παρουσιάζει η Ομικρον και η οποία... 1 1
ARMAGEDDON Ιανουάριος 27, 2022 #8812 Ιανουάριος 27, 2022 είπαμε η Πολιτική Απέτυχε όποιος δεν το βλέπει καλά να περνά ! 1
steve_m Ιανουάριος 27, 2022 #8813 Ιανουάριος 27, 2022 σιγα σιγα οδηγουμαστε στο αυτονοητο,να γινει οτι και δανια και σουηδια και αγγλια πλεον και καλιφορνια και nba φαση που ειναι γεματα τα γηπεδα και κανεις δε φοραει μασκα.Απλα κουραστηκαν οι κοινωνιες και ο θανατος εγινε συνηθεια (ο θανατος των αλλων,γιατι οταν σου χτυπα την πορτα..) 1
rory Ιανουάριος 27, 2022 #8814 Ιανουάριος 27, 2022 Το καλύτερο το είχε πει ο Τσιόδρας στην αρχή της πανδημίας,αλλα πέρασε στα ψιλά. "Ότι κάθε χρόνο ζούμε μια πανδημία και πεθαίνουν χιλιάδες (600κ+) από γρίπη." Εμείς όμως κάνουμε και τα τεστ που είναι τα ίδια με της γρίπης. Μπάχαλο,καλά σχεδιασμένο. 1
sdim Ιανουάριος 27, 2022 #8815 Ιανουάριος 27, 2022 (edited) πριν 53 λεπτά, το μέλος steve_m έγραψε: σιγα σιγα οδηγουμαστε στο αυτονοητο,να γινει οτι και δανια και σουηδια και αγγλια πλεον και καλιφορνια και nba φαση που ειναι γεματα τα γηπεδα και κανεις δε φοραει μασκα.Απλα κουραστηκαν οι κοινωνιες και ο θανατος εγινε συνηθεια (ο θανατος των αλλων,γιατι οταν σου χτυπα την πορτα..) Με 10.7 εκατομμύρια πληθυσμό και 82 έτη προσδόκιμο ζωής, τον χρόνο πεθαίνουν 10.700.000/82 = 130.487 άνθρωποι στην Ελλάδα. Από τον Μάρτιο του 2020 που αρχίσαμε να μετράμε τους νεκρούς covid μέχρι σήμερα έχουν περάσει 22 μήνες, άρα έχουν πεθάνει κατ'εκτίμηση 22/12*130487 = 239.226 άτομα. Από αυτούς, οι 22.970 πέθαναν από Ή με covid. Πάντα ο θάνατος ήταν μέρος της καθημερινότητας. Τα μοναδικά πράγματα στην ζωή του ανθρώπου που είναι σίγουρα είναι η αρχή και το τέλος. Τα ΜΜΕ ασχολούνται τόσο εντατικά με τους 22.970 θανάτους από (ή με) covid που πλέον δεν δίνουμε σημασία τους υπόλοιπους 216.256 θανάτους. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 27, 2022 από sdim 2
Proteas Ιανουάριος 27, 2022 #8816 Ιανουάριος 27, 2022 Μπορει να ακουστω καπως λεγοντας να ζησουμε να τους θυμομαστε αλλα καποια στιγμη πρεπει να μιλησουμε και για τους ζωντανους-νεκρους και τους 7500 υγειονομικους που δεν εχουν εδω και 3+ μηνες να δωσουν ενα μπουκαλι γαλα στα παιδια τους απο την μια και απο την αλλη χρειαζεται επειγοντως να γυρισουν στις θεσεις του γιατι το ΕΣΥ βρισκεται στα ορια της καταρρευσης. Για να μην πω οτι πολλοι θανατοι οφειλονται στην υποστελεχωση των νοσοκομειων και ακουστω ως συνωμοσιολογος.. 3
rory Ιανουάριος 27, 2022 #8818 Ιανουάριος 27, 2022 (edited) Αν πολλοί από αυτούς που δουλεύουν αποφασίσουν ότι δεν θέλουν να δουλέψουν,τι θα γίνει; Θα το κλείσουμε το μαγαζί ή θα τους κρατήσουμε και ας μην θέλουν στη δουλειά; Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 27, 2022 από rory 1
Proteas Ιανουάριος 27, 2022 #8819 Ιανουάριος 27, 2022 (edited) On 1/27/2022 at 9:03 PM, slalom said: Οποιος θελει να δουλεψει, πρεπει να τρυπηθει για να δουλεψει. Fixed, σχολιο για τις 7500 κενες θεσεις στο ΕΣΥ ενω χρειαζονται αλλες τοσες υπαρχει η να περιμενουμε κανενα διαγγελμα ? Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 28, 2022 από acct 3
Δημοφιλής Δημοσίευση acct Ιανουάριος 27, 2022 Δημοφιλής Δημοσίευση #8820 Ιανουάριος 27, 2022 Τελικά δεν έχω καταλάβει αν ως κοινωνία πάσχουμε περισσότερο από αναλγησία ή ηλιθιότητα. Αν 23 χιλιάδες θάνατοι περισσότεροι μας φαίνονται αδιάφοροι (πιο πίσω είχα βάλει συνδέσμους σε ένα καλό μοντέλο πλεονάζουσας θνησιμότητας), μάλλον έχουμε ισοπαλία. Επόμενο πείραμα, να βάλουμε φλογοβόλα και δόρατα στα αμάξια μας και να παίζουμε Mad Max καθημερινά στους δρόμους. Αλλωστε και τα τροχαία δυστυχήματα είναι "μέρος της καθημερινότητας". Για όσους δεν κατανοούν πώς αυξήσαμε το προσδόκιμο ζωής τις τελευταίες δεκαετίες και πώς υπονομεύουμε αυτό το επίτευγμα, να επισημάνω ένα στατιστικό, για ακριβέστερους υπολογισμούς στη χαρτοπετσέτα: μόνο εξαιτίας της πανδημίας, το προσδόκιμο στους άνδρες έπεσε από τα σχεδόν 79 χρόνια σε λίγο πάνω από 78.5. Οσο για για τους υγειονομικούς που είναι σε αναστολή (ξέρω και προσωπικά ορισμένους -καλοί άνθρωποι, κακοί επαγγελματίες), αναρωτιέμαι αν αισθάνονται στο ελάχιστο την ανάγκη να τηρήσουν τον όρκο που έδωσαν στην αποφοίτησή τους. Με μικρές διάφορες, όλοι ορκίζονται να αγωνίζονται για την προαγωγή της υγείας και την πρόληψη των ασθενειών. Και στη δουλειά τους να επέστρεφαν, αποδείχτηκαν επίορκοι. Αν οι ίδιοι δεν εμπιστεύονται την επιστήμη που σπούδασαν, πώς πρέπει να τους εμπιστευτεί όποιος βρεθεί στη φροντίδα τους; Είμαστε καταδικασμένοι να έχουμε ταυτόχρονα μια Κυβέρνηση που θέλει με κάθε ευκαιρία να απαξιώσει το Εθνικό Σύστημα Υγείας και έναν μεγάλο αριθμό "λειτουργών" της Υγείας που κάνει ό,τι μπορεί για να δώσει την αφορμή. Πραγματικά λυπάται η ψυχή μου όσους (επι)μένουν να αγωνίζονται σε αντίξοες συνθήκες, καλύπτοντας και το κενό όσων λιποψύχησαν και άφησαν έκθετους τους εαυτούς τους και την κοινωνία. 6 7
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now