fonias a.e Μάρτιος 15, 2015 #11241 Μάρτιος 15, 2015 Έκανα και ένα βιντεάκι το PC.. Μιας και αλλάξαμε ψύκτρα και επιτέλους πετάξαμε αυτήν την Η80 από το 2011.. http://www.youtube.com/watch?v=b_GlSq8YqbU Το κακό είναι ότι το πληκτρολόγιο το καθάρισα χθες Διαφορες απο Η80? Αποδοση - θορυβος? Εχω κ εγω την Η80 με define r3 με ψιλοτραγικη αποδοση..οποτε ελεγα να παω κ εγω σε d15
UltraB Μάρτιος 15, 2015 #11242 Μάρτιος 15, 2015 Να ναι καλά η Mega Shadow για ούτε καν τα 30€ που την αγόρασα. Πραγματικά με έχει αφήσει άφωνο από τις επιδόσεις της. Απορώ γιατί τις σταμάτησαν γενικότερα τις Prolimatech ... 2
LazyGreek Μάρτιος 16, 2015 #11243 Μάρτιος 16, 2015 Διαφορες απο Η80? Αποδοση - θορυβος? Εχω κ εγω την Η80 με define r3 με ψιλοτραγικη αποδοση..οποτε ελεγα να παω κ εγω σε d15 Διαφορά στα Temps 20 + stock έβγαζα 70-75 στα 3.7, D-15 50 στα 4.2 55 στα 4.5 65 στα 4.8 80 - 90 αλλά όχι με τα ειδανικότερα ρεύματα..Και όλα τα Fans 100% και η ψήκτρα στο Max RPM..Άμα είχα και κάρτα κλειστού τύπου πιστεύω θα ήταν καλύτερα.. μην πω αλλη ετκός 290 που πιάνει 90 βαθμούς σε Games και τα ρίχνει όλα μέσα.. αλλά πιστέυω έχω κάνει ένα δυνατό Airflow μέσα στο κουτί.. Στα θετικά τεράστιες επειδόσεις / ησυχη / ευκολή εγκατάσταση / χωράνε όλοι τύποι RAM / και εμένα προσωπικά μου αρέσει και εμφανισικά έτσι όπως έιναι μέσα στο κουτί.. Στα αρνητικά φυσικά το μέγεθος.. το πρώτο Slot pci-e δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις.. και επίσης άμα έχεις High Profile μνήμες και Midi κουτί παίζει το Side Panel να μην κλείνει και να βρίσκει πάνω στον ανεμηστήρα..Εγώ που έιμαι με τις Corsair Vengence που είναι Medium πάνω κάτω .. ο μπροστινός ανεμηστήρας ακουμπάει πάνω στο Side Panel, τρίβετε με το Plexi.. αλλά όλα καλά κλείνουν μια χαρά..
Billys Μάρτιος 17, 2015 #11245 Μάρτιος 17, 2015 Μακραν το πιο ωραιο stacker ειναι το μαυρο!Ολα τα λεφτα! Σκεφτομουν να βαψω τις σιτες του δικου μου μαυρες..
looproll Μάρτιος 17, 2015 #11246 Μάρτιος 17, 2015 Πραγματικά το stacker θα το αλλάξω ΟΤΑΝ καταργηθεί το ΑΤΧ, εκτός οτι το έχω custom το side panel και είναι απο το 2009 και κοντεύω να ξεχάσω ΠΟΣΕΣ αναβαθμίσεις έχω κάνει με το συγκεκριμένο, τώρα είμαι με χ99 απλά δεν εχω φωτο ακόμη, ΑΥΤΟ που ακόμα με εντυπωσιάζει είναι η ποιότητα της κατασκευής του αλουμίνιό ολόκληρο εντελώς, απο εκεί και πέρα και ενα άλλο coolermaster που είχα πρίν απο αυτό το wavemaster εννοείται και εκείνο ολόκληρο απο αλουμίνιο και ελάχιτο πλαστικό, γιατί έχω δεί και δήθεν αλουμινένια και απο ατην coolermaster αλλά το αλουμίνιο ήταν σε επιμέρους μέρη του σασι, συνοδευόμενα πο αρκετή λαμαρίνα και άθλιο πλαστικό 1
wesker Μάρτιος 18, 2015 #11247 Μάρτιος 18, 2015 Πολύ ωραίο κουτί, αν και μου φαίνεται οτι πάσχει στο θέμα cable management. 1
das Μάρτιος 18, 2015 #11248 Μάρτιος 18, 2015 Πάσχει τρελά ,βασικά ,απλα δεν γινεται να πας καλωδια απο εξω .Ειναι το αγαπημένο μου μαζί με το cosmos s .
fatalara Μάρτιος 18, 2015 #11249 Μάρτιος 18, 2015 Γενικα η coolermaster βγαζει κουταρες κατα καιρους. Ειχα ενα cosmos s και ενα cosmos ii. Εχω να πω οτι θελω να αγορασω ξανα το cosmos ii και να δωσω το 900D.
UltraB Μάρτιος 21, 2015 #11250 Μάρτιος 21, 2015 (edited) Update - Into the darkness Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 21, 2015 από UltraB 3
UltraB Μάρτιος 21, 2015 #11252 Μάρτιος 21, 2015 @UltraB, Διόρθωσε αν θέλεις τις φώτο Ωπ, thank you! Σε εμένα τις εμφάνιζε κανονικά. Είχα βάλει url από dropbox, το άλλαξα σε attachment του site τώρα 1
daospi Μάρτιος 22, 2015 #11253 Μάρτιος 22, 2015 Μετά από το τεράστιο HAF που είχα, είπα να πάω σε κάτι πιο μικρό και κυρίως, κάτι πιο portable. 9
2cpu Μάρτιος 23, 2015 #11255 Μάρτιος 23, 2015 Ψεθαμα. Ακομα δεν μπηκε στην μπριζα οπωτε δεν ξερω τι δουλευει,αν και λειτουργουσε αψογα μεχρι την ημερα της αποσυρσης.
sstemp Μάρτιος 23, 2015 #11256 Μάρτιος 23, 2015 Τί σόι κάρτα είναι αυτή με τους ηλεκτρολυτικούς πυκνωτές; Δεν το έχω ξαναδεί τέτοιο πράμα.
sstemp Μάρτιος 23, 2015 #11258 Μάρτιος 23, 2015 Και εγώ το σκέφτηκα, αλλά παίρνει ρεύμα από molex. Περίεργο για κάρτα ήχου.
2cpu Μάρτιος 23, 2015 #11260 Μάρτιος 23, 2015 Τί σόι κάρτα είναι αυτή με τους ηλεκτρολυτικούς πυκνωτές; Δεν το έχω ξαναδεί τέτοιο πράμα. https://www.google.gr/search?q=sound+blaster+audigy+4+pro&biw=1920&bih=945&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=D_YPVe2jC8PsUor9gXA&sqi=2&ved=0CCMQsAQ Πειραγμενη καρτα ηχου μπορει να ειναι Και εγώ το σκέφτηκα, αλλά παίρνει ρεύμα από molex. Περίεργο για κάρτα ήχου. H συγκεκριμενη λογω των πυκνωτων θελει παραπανω αλλα ουτως η αλλος αυτο το μοντελο λογω οπως ειδες στο λινκ εχει εξωτερικη μοναδα χρειαζεται εξτρα τροφοδοσια.Και η δικια μου xfi elite pro θελει εξτρα τροφοδοσια αν εχεις την εξωτερικη μοναδα συνδεδεμενη,Αν οχι δεν χρειαζεται 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now