Jump to content



Assetto Corsa


racer

Recommended Posts

To thread αρχίζει να αποκτά μια εσάνς από ελληνική 90s tv όπου παπάς μάλωνε με χαρτορίχτρα και στο συντονισμό η Νατάσα Ράγιου να προσπαθεί τάχαμου να τους συνετίσει αλλά στην πραγματικότητα να πυροδοτεί κι άλλο τη συζήτηση για να ανέβει η τηλεθέαση :D

 

 

Φοράω την ξανθιά περούκα και αρχίζω:

 

1 hour ago, liakjim said:

Ε τελικά είσαι μεγάλο troll.

Μπράβο, ΤΟΝ ΕΒΑΛΕΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ!!! :p

Πότε είπαμε πας διακοπες; Πάρε και το φιλαράκι σου το τρελόσκυλο σε καμιά παραλία και αναλύστε τα φλέγονται ζητήματα που τόσο πολύ σας καίνε. Όταν βγάλετε συμπέρασμα κάντε και ένα κοινό ανακοινωθέν να μη μείνει το community στην άγνοια.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

πριν 10 λεπτά, το μέλος wolves έγραψε:

Εδω εχει συνδρομη ο @sstav, εσενα σε χαλασε; εσυ τουλαχιστον εισαι και του αθληματος :hehe:

 

Τωρα τα υπολοιπα περι καρτων κλπ, ειναι υπερβολη.

Κουβεντα κανουμε και διαφωνουμε με κοσμιο νομιζω τροπο.

Αν εδω πεσουν καρτες και μπανακια στα thread των gpu τι πρεπει να γινει;

Δε ξέρω τι πρέπει να γίνει, δε θα παρακολουθώ :p

 

Απλά σας βλέπω και τρώγεστε συνέχεια για το πιο είναι το καλύτερο και δεν είναι και το ότι καλύτερο για κάποιον που τις 2 απ τις 3 φορές που θα μπει θα βλέπει τέτοιες διαμάχες.

 

Σε όποιον δεν αρέσει το παιχνίδι, τα μπογαλάκια του και σε άλλη παραλία. Δε χρειάζεται να το κράζει, ξέρει αυτός...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εδω ταιριαζει απολυτα το "με κραζεις, με θαυμαζεις" :hehe:

 

Αλλά βεβαια εμεις δεν μπορουμε να βγαλουμε τα δυο λαστιχα στον ηλιο κ αυτα να θερμανθουν διαφορετικα απο τα αλλα δυο που ειναι στη σκια :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

 

rf2 ρα, το μονο pro-sim <-----ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ να μου χαθειτε, εβγαλα τον καφε απο τη μυτη με αυτα που διαβαζω

 

Ας αφησουμε ομως τους νεκρους κ ας ασχοληθουμε με το μελλον :T:

 

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, akis_z80 said:

To thread αρχίζει να αποκτά μια εσάνς από ελληνική 90s tv όπου παπάς μάλωνε με χαρτορίχτρα και στο συντονισμό η Νατάσα Ράγιου να προσπαθεί τάχαμου να τους συνετίσει αλλά στην πραγματικότητα να πυροδοτεί κι άλλο τη συζήτηση για να ανέβει η τηλεθέαση :D

 

 

Φοράω την ξανθιά περούκα και αρχίζω:

 

Μπράβο, ΤΟΝ ΕΒΑΛΕΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ!!! :p

 

Μην λες τετοια γιατι δειχνεις την ηλικια σου κολογερε!!!!

Link to comment
Share on other sites

πριν 27 λεπτά, το μέλος akis_z80 έγραψε:

Μπράβο, ΤΟΝ ΕΒΑΛΕΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ!!! :p

Πότε είπαμε πας διακοπες; Πάρε και το φιλαράκι σου το τρελόσκυλο σε καμιά παραλία και αναλύστε τα φλέγονται ζητήματα που τόσο πολύ σας καίνε. Όταν βγάλετε συμπέρασμα κάντε και ένα κοινό ανακοινωθέν να μη μείνει το community στην άγνοια.

Δεν μπορώ να πω ότι με ευχαριστεί η ειρωνεία σου.

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή την "κουβέντα" να πω κάποια πράγματα για το θέμα έχοντας χρησιμοποιήσει data από σκαναρισμένο σκάφος περίπου 40μ και έχοντας επιστρέψει αρχείο σε mesh μετά από κάποιες διαφοροποιήσεις.

 

Ο σωστότερος τρόπος είναι να επανασχεδιάσει κανείς στο σχεδιαστικό του πρόγραμμα χρησιμοποιώντας τα σημεία του σκαναρισματος με όποια πυκνότητα θέλει ανάλογα με το που θέλει να δώσει λεπτομέρεια.Δηλαδή στην περίπτωσή μας είμαι σίγουρος ότι αναπαράγουν (δηλαδή επανασχεδιάζουν) καθε λεπτομέρεια της πίστας με ακρίβεια ας πούμε (εκτίμηση προσωπική) 20cm ενώ τις κερκίδες με πχ 2m. Στη συνέχεια εξάγουν από το software σε mesh. Άρα παίρνουμε laserscanned mesh το κάνουμε ενεργό αρχείο του οποιουδήποτε 3d software για να το διαχειριζόμαστε σωστά και γρήγορα (και για άλλους πολλούς λόγους) και μετά δημιουργούμε το τελικό mesh με όποια ακρίβεια θέλουμε. Ένα έμπειρο μάτι διακρίνει εύκολα ένα mesh από τον scanner και ένα mesh από export. To 1o έχει κενά και  ανούσιες πυκνώσεις ενώ το 2ο είναι πολύ πιο ομοιογενές χωρίς κενά με πυκνώσεις στις γωνίες και τεράστια τρίγωνα όπου δεν υπάρχει λεπτομέρεια.Επίσης είναι και απείρως μικρότερο σε μέγεθος.

Ελπίζω να τα είπα απλά  :D

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Δεν μπορώ να πω ότι με ευχαριστεί η ειρωνεία σου.

Μεταξύ φίλων το χιούμορ δεν πρέπει να το παρεξηγείς είναι η καλύτερη μέθοδος για να γίνει προφανές πόσο ατέρμονη και αδιέξοδη είναι μια τέτοια συζήτηση.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

παιδιά η αλήθεια να λέγεται.οταν τρωγομαστε φεύγει κόσμος.Προσωπικά το ξανα λέω.δε με νοιάζει ποιο είναι καλύτερο.Ποτέ δε πήρα θέση για το ποιο έχει καλύτερα φυσικς η φββ και να το υποστηρίζω φανατικά.ο καθένας με τις επιλογές του.Όμως οταν μπαίνει ο αντιπαθεστατος και μας τρολαρει, μη δινετε σημασία Γιατί μόνο έτσι του δίνεις αξία.Όταν ο βητας βγήκε μετα απο αγώνα και γράφει στο θρεντ του κόμπο ανύπαρκτο φββ και θεοποιεί το ρφ2,μη δινετε σημασία! κανένας δεν απάντησε Εκτός απο σενα Δημήτρη που τσιμπησες παλι :p απαράδεκτο Παναγιώτη και ότι απάντηση μου δώσεις δε θα με καλύψει Δυστυχώς.

Όταν λογικευτουν κάποια άτομα και κατεβούν απο τον ορισμό του φανμποισμου (γτ μιλάμε οτι εχουν κολλησει τρελοσκυλιλα) και τηρήσουν καποιοι οτι τρέχουν για την παρέα,τοτε προσωπικά θα τους υποδεχτω με χαρά πάλι.

σαφώς λέω μπηχτές αλλα ας πω και εγώ καμία Όσο και να πειράζει κάποιους.Μέχρι τότε ο καθένας με τα κουβαδακια του στις παραλίες του.με συγχωρείτε αν θίχτηκαν κάποιοι.φιλιά

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

πριν 18 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε:

 

και τηρήσουν καποιοι οτι τρέχουν για την παρέα,τοτε προσωπικά θα τους υποδεχτω με χαρά πάλι.

Σορρυ Ιάσονα,αλλά από ό,τι έχω καταλάβει κανείς δεν τρέχει για την παρέα. Τρέχουμε γιατί μας αρέσει το συγκεκριμένο game/sim/whatever. Αν τρέχαμε για την παρέα θα τρέχαμε όλοι σε όλα τα σιμς. Απλά αν εκεί που μας αρέσει έχει και καλή παρέα, τότε γίνεται ακόμα πιο απολαυστική η εμπειρία.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Εδώ το διδακτορικό (λίγο κοντά στο θέμα). Laser scan και mesh, όλη η μαγκιά είναι στο πως θα πας από το 1ο στο 2ο, και στο rapid prototyping μπορεί να βρει κανένας paper και paper. Δεν έψαξα και πολύ αλλά φαντάζομαι οτι δε θα θέλουν (η KS) να ανοίξουν τα χαρτιά τους σε αυτό το θέμα. Αυτό που δεν έπιασα καθόλου είναι το "η απόδοση του meshing". Απόδοση εννοούμε το πόσο κοντά είναι στο πραγματικό? Προφανώς οτι πει ο καθένας είναι εικασίες από τη στιγμή που η μέθοδος δεν είναι public. Αλλά κανείς δε μπορεί να αμφισβητήσει ότι ένα mesh που προέρχεται από laser scanned δεδομένα είναι σίγουρα πιο ακριβές από ένα που δεν είναι. Επίσης ο physics collider δεν είναι αναγκαστικά το ίδιο mesh που χρησιμοποιείται για rendering και βλέπει κάποιος στην οθόνη, μπορεί να είναι πολύ πιο πολύπλοκο και όντως να έχει την παραμικρή ατέλεια της πίστας μέσα, μέχρι το σημείο που δεν γίνεται βαρύ και ασήκωτο για τον υπολογιστή.

 

Στο LFS δεν μου κακοφάνηκε ποτέ που δεν είχα πραγματικές πίστες, αλλά όταν τις έχεις, το να είναι laser scanned σίγουρα είναι ένα bonus (αρκεί να μη πρέπει να σκάσεις τα λεφτά που ζητάνε στο iRacing :p). Από εκεί και πέρα, rf2 vs AC, μόνο ένας τρόπος υπάρχει να λυθεί το θέμα. Κάνουμε ένα ντου σε ένα event rf2 να δούμε τι ψάρια πιάνουμε και τους φωνάζουμε και από εδώ μια :hehe:.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Θένξ για τις πληροφορίες παίδες.

 

Από ένα σημείο κ μετά για τον μέσο σιμ ρέισερ έχει νόημα το ιδιαίτερο πυκνό μές που τρέχουμε?

 

Κ επειδή θα μπορούσε κάποιος να μου πει οτι καθοδηγώ με την ερώτηση,να αναδιατυπώσω που λένε κ τα αμερικλανάκια:έχει νόημα για μας που τρέχουμε ένα πάρα πολύ λεπτομερές μές.Είναι βαρύ επεξεργαστικά?

2 hours ago, GoMaR said:

Αναφερομαι σε περιπτωσεις που καποιοι υποστηριζαν οτι τρεχουν για την παρεα και οχι για το παιχνιδι που τους αρεσει..Αλλιως συμφωνω απολυτα μαζι σου.

εγώ προσπάθησα να τρέξω ρφ2 αλλά με τις κατάρες σας με πετάει εκτός κάθε φορά....:amen:

Link to comment
Share on other sites

Ενα παιχνιδι γινεται βαρυ οταν : ειναι κακογραμμενος ο κωδικας , εχει πολυ υψηλα textures η αρκετα πολυγωνα..Σαφως και η μηχανη γραφικων του αλλα ειναι αλλο κεφαλαιο αυτο και συνδιαζεται με το κακογραμμενο κωδικα..Συνδιασμος αυτων λοιπον, μετατρεπεται σε Benchogame :D

 

Επισης, οσον αφορα το laserscan, εχει να κανει με το πως διαβαζει η μηχανη της πληροφοριες των 3D αντικειμενων και των "maps" που του φορτωνεις.

Μπορει ενας δρομος να θεωρειται φλατ σε επιπεδο mesh και να του φορτωνεις εικονικα τον χαρτη απο το laser scan αρχειο ωστε να διαβαζει τα "υψη" απο τις λακουβες για να καταλαβαινουμε την ανωμαλια του δρομου.

Αυτο βεβαια το εικαζω γιατι  εχω δει φορτωνοντας μια πιστα στα 3D προγραμματα που δουλευω γιατι τους δρομους τους βλεπω φλατ.(δε μιλαω για τις κλισεις)
Απο την αλλη δε γνωριζω πως περνανε τα "bumps" για τον δρομο.

Απο την αλλη αν ηταν mesh ο δρομος με τα bumps, Μιλαμε για πολλα εκατομμυρια πολυγωνα για τον δρομο για να σου δινει την αισθηση ακομα και της μικρης λακουβιτσας.Οποτε το αποκλειω σαν περιπτωση γιατι θα εκανε το παιχνιδι θεοβαρο.

Δεν εχω δει πουθενα τον τροπο για το πως να περασεις τα bumps μεσα απο ειδικο map αρχειο.


Με αυτο το κομματι εφαγα αρκετη ωρα να μαθω πως διαολο δινουν bumps στον δρομο και το παρατησα.

Παντως το οτι ειναι laser scanned δε σημαινει απαραιτητα οτι παιρνουμε σε πιστο αντιγραφο την ανωμαλια των δρομων.Εξαρταται ποσο ευαισθητο ειναι και το laser τους πιστευω..Το σιγουρο ειναι οτι παιρνουμε πιστη αντιγραφη σε υψομετρικα, κλισεις, αποστασεις και μετρα.Για τις λακουβες κραταω μια επιφυλαξη :)

Μιας και δεν εχω ασχοληθει αρκετα με την βιομηχανια των παιχνιδιων, το σιγουρο ειναι οτι δουλευουν σε low poly αντικειμενα.Αυτο γινεται με την τεχνικη "bake" η convert low poly from high που φτιαχνεις ενα low poly απο το high detailed mesh και παιρνεις σε maps τις ανωμαλιες και τα αναγλυφα.Αλλα τα παιρνεις οπτικα και οχι σε επιπεδο mesh.

 

Για αυτο πιστευω πως οι λακουβες του δρομου δεν ειναι "σχεδιασμενες"

 

Παρτε ενα παραδειγμα απο το shifter της G25 που ειχα φτιαξει.

g25_baked_workflow1.png

 

Το οπτικο κοματι αν το δειτε χωρις wireframe πλησιαζουν αρκετα.Δειτε στο shifter τα τσαλακωματα που στο high detail ειναι πραγματικα ενω στο αλλο απλα "φαινονται" 

 

Αν ποτε μαθω πως φορτωνεις bumps στον δρομο, ισως μπορω να σας πω περισσοτερα.Μπορει απλα να γινεται μετατροπη απο τα Point clouds του laser σε maps.Ντεν κσερω

 

 

@Lylankor τα colliders τα περισσοτερα ειναι απλα dummies boxes που δεν ειναι renderable,χωρις πολυγωνα χωρις τπτ γιατι ακριβως ειναι colliders.Αναφερομαι σε τοιχους,σπιτια,φραχτες κλπ.
Σε αμαξι ομως τοτε πρεπει να εχει το σχημα του αμαξιου ο collider (παλι βεβαια να μην ειναι renderable).

Αναλογα την μηχανη μπορει να χρησιμοποιηθει και το ιδιο το mesh ως collider.

Για τον δρομο δε χρησιμοποιειται πουθενα η ιδιοτητα του collider.Οπως και τα κερμπς και χορταρι.Ειναι φυσικα αντικειμενα και τα αφηνεις ως εχουν.Για αυτο υπαρχουν και σαν surfaces γενικα.

 

Edit: γ@μηθηκα στα εντιτς :hehe:

 

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@GoMaR Maxάς και συ?

Έχοντας δουλέψει κάποια χρόνια πάνω σε games(3d,techical art,level designer, σε διάφορες μηχανές),
μπορώ να συμπληρώσω πως τα collision models, είναι σχεδόν πάντα διαφορετικά από τα visuals.
Μιας και όπως αναφέρθηκε δεν rendarονται (χρησιμοποιούνται μονάχα για υπολογισμούς physics),
μπορεί να έχουν κάθε φορά το επιθυμητό resolution για τη "βέλτιστη απόδοση". Είτε αυτή είναι
στην απόδοση της ανάρτησης/physics γενικότερα, είτε απόδοσης του κώδικα.

Όσον αφορά το track, μπορούν να μεταφερθούν οι κυριότερες πληροφορίες από το laserscan που έχει προηγηθεί,
ώστε να αποτυπωθεί το κατά δύναμη βέλτιστο αποτέλεσμα. Δεν θα μου έκανε εντύπωση πάντως όσον αφορά
το δρόμο να έχει ακόμα και το visual mesh, καθότι αναφερόμαστε σε μία σύγχρονη μηχανή.

Τώρα για τα "bumps", αν δεν είναι αποτυπωμένα στο mesh για λόγους "κόστους", μπορεί να εκφράζονται
και από highmaps ή ακόμα και normalmaps για την αναπαράστασή τους. Έχω δει παρόμοια υλοποίηση αλλού.

Τα παραπάνω είναι εμπειρικά στοιχεία, μη γνωρίζοντας πως ακριβώς δουλεύει ακόμα στο παρόν.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@jumaru99 μαξας ναι :hehe:


Oταν δοκιμασα normal map ενα καπακι απο υπονομο δε το πηρε σαν bump*.Εκτος αν πρεπει να μπει πιο πολυπλοκος shader και να το διαβαζει.Θελει ψαξιμο.

 

 

3fb219cf2e4b6a5895eb185bff3fc59e.png

 

 

 

* οπτικα το διαβαζει, αλλα οχι σαν "bump" δρομου.

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω προλάβει δυστυχώς να δω τα tools τους. Ενδέχεται πάντως να 'ναι και
"premium" internal procedure, για τα δικά τους tracks. ;)
Μπορεί να τα περνάνε σε 2ο UV channel.
Έχω στα "σκαριά"(ελπίζοντας να βρω χρόνο), ένα track circuit για μέσα στην Αθήνα.
Με αυτό φαντάζομαι θα το ψάξω κάποια στιγμή.

Εκτός και αν μας το πει ποτέ ο Αριστοτέλης :p 

Έγινε επεξεργασία από jumaru99
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αμφιβαλλω..Πιστευω με το ιδιο SDK τα φτιαχνουν και αυτοι.Οπως οι Modders προσθετουν bumps, ετσι θα προσθετει και η kunos..Το θεμα ειναι να βρουμε πως προσθετουν και ας μην ειναι "πραγματικα"


Σε εκανα add sto steam.

Link to comment
Share on other sites

Σε δέχτηκα. Από μια ματιά εν τροχάδην, τα πράγματα δείχνουν απλά. Το physical mesh έχει μεγαλύτερο resolution (3x-4x)από το visual και τα bumps αποδείδονται με "καθαρή γεωμετρία". Οι modders την προσθέτουν με noise και sculpting και η Kunos απευθείας από το cloud point.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τα normal map και height/displacement map είναι δουλειά της GPU (το 1ο που βλέπουμε στο παράδειγμα σου Ιάσονα παίζει μόνο με το φωτισμό ενώ το 2ο αλλάζει όντως τη γεωμετρία και είναι πιο ακριβό). Το physics engine, collision detection κλπ είναι δουλειά καθαρά CPU (τουλάχιστον σε game engine όπως Unity3D που έχω ασχοληθεί λίγο). Μπορείς να έχεις mesh collider με ότι σχήμα θέλεις κανονικά, και πιθανώς χωρίζοντας τη πίστα σε πολλά κομμάτια και έχοντας active μόνο το μέρος γύρω από το αυτοκίνητο σε κάθε στιγμή μπορείς να έχεις πάρα πολύ καλή ανάλυση. Βέβαια με τις δυνατότητες που έχουμε σήμερα δεν αποκλείω το mesh για τα physics και για το rendering να είναι το ίδιο και το αυτό στο AC η οπουδήποτε αλλού. Αλλά ναι, το βρίσκω πολύ πιθανό η Kunos να περνάει διαφορετικό collider για τα physics για της πίστες της, καλά κρυμένο κιόλας, γιατί στο κάτω κάτω το 3D model που βλέπουμε πιθανώς να είναι εύκολο να το πάρει ο οποιοσδήποτε και να το βάλει σε άλλο sim.

 

edit: χρησιμοποιώ τον όρο collider και για το οδόστρωμα αλλά πιθανώς να είναι προγραματισμένο αρκετά διαφορετικά από απλά colliders (αυτοκίνητα, τοίχοι κλπ), αλλά το βασικό concept και πάλι είναι ίδιο.

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.