Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Εχει χρησιμοποιησει κανεις την σελιδα erWin ?

Αναφερει μια μερα με δικαιωμα εκτυπωσης 30 ευρω. Δηλαδη μπορω να κατεβασω σε μορφη pdf χωρις οριο?

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, xriantw said:

Εχει χρησιμοποιησει κανεις την σελιδα erWin ?

Αναφερει μια μερα με δικαιωμα εκτυπωσης 30 ευρω. Δηλαδη μπορω να κατεβασω σε μορφη pdf χωρις οριο?

 

 

Εγώ. Ναι μπορείς ότι θες μέσα στο χρονικό όριο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ρωτάς opel ...πόσο κοστίζει η μπαταρία (με τοποθετηση) για σύστημα start stop...? 250€ αλλά θα χρειαστεί να περιμένετε...δεν υπάρχει στοκ  κτλ

γοογλάρεις -σκρουτζάρεις και βλεπεις

https://www.skroutz.gr/s/10901424/Varta-Silver-Dynamic-F21-12V-80AH-800A.html

 

Έγινε επεξεργασία από sstav
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, sstav said:

ρωτάς opel ...πόσο κοστίζει η μπαταρία (με τοποθετηση) για σύστημα start stop...? 250€ αλλά θα χρειαστεί να περιμένετε...δεν υπάρχει στοκ  κτλ

γοογλάρεις -σκρουτζάρεις και βλεπεις

https://www.skroutz.gr/s/10901424/Varta-Silver-Dynamic-F21-12V-80AH-800A.html

 

 

Κάπου διάβασα ότι πρέπει να γίνει κάτι με το διαγνωστικό αν αλλάξει η μπαταρία για να δουλεύει το start/stop. Δεν ξέρω πόσο αλήθεια είναι. :hmm:

Link to comment
Share on other sites

απλά απενεργοποίηστε το start stop πριν αλλάξεις την μπαταρία !!!

ρώτησε και κανένα άλλο συνεργείο ...

μπαταρία αλλάζεις όχι μοτέρ

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος sstav έγραψε:

ρωτάς opel ...πόσο κοστίζει η μπαταρία (με τοποθετηση) για σύστημα start stop...? 250€ αλλά θα χρειαστεί να περιμένετε...δεν υπάρχει στοκ  κτλ

γοογλάρεις -σκρουτζάρεις και βλεπεις

https://www.skroutz.gr/s/10901424/Varta-Silver-Dynamic-F21-12V-80AH-800A.html

 

 

Ποιό Opel έχει 80άρα μπαταρία;;

 

Στο punto δεν κάνεις τίποτα, απλώς αλλάζεις μπαταρία και για 6 μήνες με ένα χ΄ρονο λειτουργεί το ss μετά της έχει αλλάξει τα φώτα τόσο πολύ που λειτουργεί σπάνια. Οπότε η τρίτη μου μπαταρία είναι πλέον 3 ετών και θα την αλλάξω όταν δω αδυναμίες (δοκιμάζω ότι ενεργοποιεί το ss και λέω άρα την βλέπει καλή)...

 

Έχω περίπου μείωση της κατανάλωσης κατά 0,5λ/100χλμ μέσα στην πόλη με ανοικτό το ss, αλλά δεν ξέρω αν κάνει καλό στο περιβάλλον η επιπλέον καταναλώση σε σχέση με κάθε χρόνο καινούρια μπαταρία. Στη τσέπη μου είναι μια η άλλη, βγάζοντας έξω την ταλαιπωρία της αλλαγής...

Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος sstav έγραψε:

ρωτάς opel ...πόσο κοστίζει η μπαταρία (με τοποθετηση) για σύστημα start stop...? 250€ αλλά θα χρειαστεί να περιμένετε...δεν υπάρχει στοκ  κτλ

γοογλάρεις -σκρουτζάρεις και βλεπεις

https://www.skroutz.gr/s/10901424/Varta-Silver-Dynamic-F21-12V-80AH-800A.html

Από τώρα μπαταρία ρε μάστορα;

Link to comment
Share on other sites

https://www.facebook.com/spyros.panopoulos.5/posts/3564227516999967

 

Παράθεση
Προς τους φίλους που μου στέλνουν μηνύματα εάν το Chaos θα είναι πιο γρήγορο σε τελική ταχύτητα από το αμερικάνικο Tuatara που πρόσφατα ανακοίνωσε ότι έπιασε 331.15mph(529.84kmh).
Η τελική ταχύτητα (όπου είναι και το ρεκόρ) για εμάς που πρέπει να περάσουμε είναι της Bugatti Chiron όπου είναι και πραγματική με 487kmh.
Το αμερικάνικο αυτοκίνητο προφανώς δεν έκανε τον χρόνο που ανακοίνωσε. Εάν αφήσουμε τις υπόλοιπες αναλύσεις που είναι πιο επιφανειακές που έκαναν διάφοροι στο νετ που έχουν βάση βέβαια, από τεχνικής πλευράς δεν μπορεί να γίνει και το βίντεο – ρεκόρ δεν είναι αληθινό γιατί:
Οι δυνάμεις που πρέπει να ξεπεράσει ένα κινούμενο όχημα είναι η αντίσταση κύλισης των ελαστικών, η τριβή μετάδοσης κίνησης, η ανύψωση, οι αλλαγές επιτάχυνσης του οχήματος και επίσης η αεροδυναμική. Ας υποθέσουμε ότι το όχημα κινείται κατά μήκος μιας επίπεδης επιφάνειας με σταθερή ταχύτητα και οι εξωτερικές δυνάμεις περιορίζονται στην τριβή των ελαστικών και στην αεροδυναμική αντίσταση όπου είναι και το πιο σημαντικό.
η αεροδυναμική οπισθέλκουσα αυξάνεται με το τετράγωνο της ταχύτητας, ενώ όλα τα άλλα στοιχεία της δύναμης έλξης αλλάζουν μόνο οριακά. Επομένως, οι μηχανικοί επινόησαν έναν μη διασταλτικό αριθμό, που ονομάζεται συντελεστής έλξης (CD), ο οποίος ποσοτικοποιεί την αεροδυναμική σχεδίαση του οχήματος. Ο ορισμός του drag coefficient είναι:
?
όπου D είναι η δύναμη οπισθέλκουσας, ρ είναι η πυκνότητα αέρα, το U είναι ταχύτητα οχήματος και το S είναι η μετωπική περιοχή. Κατά τα λεγόμενα της εταιρείας το D είναι 0.279 (που δεν το πιστεύω προσωπικά όταν οι ίδιοι ανακοινώνουν 770lbs downforce) δλδ μεγάλη ελκτική δύναμη προς το έδαφος.
?
Έστω και ας υποθέσουμε ότι διατηρεί και έχει το 0.279 το μεγάλο ερώτημα και η ουσιαστική αμφισβήτηση είναι ότι δεν φαίνεται με τον ρυθμό επιτάχυνσης που διανύει τα χλμ πουθενά το CD και καμία αντίσταση του αέρα η της φυσικής όπως προβλέπετε με οτιδήποτε κινούμενο σε περιβάλλον.
Από 200-300χλμ κάνει 14.06sec
Από 300-400χλμ κάνει 15.81sec
Από 400-500χλμ κάνει 11,91sec
Από 500-530χλμ κάνει 5,73sec
Με απλά λόγια η με τους παραπάνω τύπους Θα έπρεπε βάση της φυσικής όσο ανεβαίνουν τα χλμ τόσο πιο δύσκολα να ανεβαίνουν τα χλμ και τόσο περισσότερο να αυξάνεται η αντίσταση. Μπορείτε να δείτε της Bugatti το video με πολύ καλύτερο CD που έχει ακριβώς πως πρέπει να είναι. Εδώ όχι μόνο πιο αργά δεν ανεβαίνει αλλά και πιο γρηγορά και ξαφνικά ενώ με τον ρυθμό αυτό επιτάχυνσης πρέπει να φτάσει και να περάσει τα 600χλμ αφήνει το γκάζι ο οδηγός. Σε τέτοιες ταχύτητες η ατμόσφαιρά υγροποιείτε και το αυτοκίνητο χρειάζεται 2.5-4 φορές την ιπποδύναμη του παραπάνω ανά 100χλμ. Να διατηρήσει τον ίδιο ρυθμό επιτάχυνσης.
?

 

simon_cowell_gif_youre_awesome_the_x_fac

  • Like 2
  • Wow 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος Nickzzz έγραψε:

 

Κάπου διάβασα ότι πρέπει να γίνει κάτι με το διαγνωστικό αν αλλάξει η μπαταρία για να δουλεύει το start/stop. Δεν ξέρω πόσο αλήθεια είναι. :hmm:

Πάρε 2 ψιλά μακριά καλώδια γύμνωσε τα αρκετά και ένωσε  τους ακροδέκτες τροφοδοσίας με την βάση των πόλων της καινούριας μπαταρίας. Βγάλε την παλιά βάλε την καινούρια ; )

  • Like 3
  • Agree 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Γιατί κάποιοι νομίζουν πως τα έκανε/κάνει μόνο η VW...

fiat-500x-emissions-duh.jpg?fit=696%2C46
WWW.AUTOBLOG.GR

Η Fiat Chrysler Automobiles είναι αντιμέτωπη με αγωγή ύψους 5 δισ. λιρών (5,54 δισ. ευρώ) λόγω παράνομων λογισμικών σε ορισμένους diesel κινητήρες διαφόρων μοντέλων της. Σύμφωνα με την PGMBM...

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, UltraB said:

Από τώρα μπαταρία ρε μάστορα;

Απλά για ανεξήγητο λόγο δεν δουλεύει το start stop εδώ και μια εβδομάδα (μετά από 4 χρόνια) .. .Όλα τα άλλα ηλ.συστήματα δουλεύουν κανονικά....

και μου είπαν από τα επίσημα της OPΕL ότι πιθανότατα ειναι τα πρώτα σημάδια για την μπαταρία.

Πόσο θα με εβγαζε κανονικά; 6-7 χρόνια ;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.