Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

@giorgos2187

 

Δύσκολο δεν είναι , γίνεται εύκολα. Με μηχανές, με αυτοκίνητα , εδώ κάποτε το κάναμε με δίχρονα μηχανάκια 100 κιλών

με φρένα της πλάκας, αναρτήσεις του Βώλου και ένα παλιό κράνος.

 

Το δύσκολο είναι να καταλάβεις τι μπορεί να πάει στραβά και να είσαι ένα βήμα μπροστά

, αν είναι εφικτό.

 

 

πριν 19 λεπτά, το μέλος Simon έγραψε:

 

Και πώς θα ζούμε στα άκρα; ? 

 

 

 

Επιτέλους , κάποιος νιώθει ρε φστη μου, να αφήσουμε τα πολιτικαλι κορεκτ στην άκρη.

 

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ,  ΘΕΛΩ ΧΙΛΙΑΡΑ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟ

 

  • Like 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 12 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Επιτέλους , κάποιος νιώθει ρε φστη μου, να αφήσουμε τα πολιτικαλι κορεκτ στην άκρη.

 

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ,  ΘΕΛΩ ΧΙΛΙΑΡΑ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟ

 

Μια ζωή την έχουμε, δε γίνεται να είμαστε by the book συνεχώς!!

 

Ντάξ γίνεται και καμιά στραβή πότε πότε

 

troxaio_ethniki.png
WWW.PROTOTHEMA.GR

Η κίνηση τώρα στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας: Μετ'εμποδίων η κυκλοφορία των οχημάτων - Η κίνηση ξεκινά από την Πέτρου Ράλλη και καταλήγει στη Δυρραχίου, μποτιλιάρισμα και στο καθοδικό ρεύμα της...

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, giorgos2187 said:

Πολλες φορες εχω συζητησει με παρεες αυτο το θεμα. Και πραγνατικα δεν μπορω να βρω πουθενα τη λογικη του να υπαρχει δρομος ανευ οριου ταχυτητας. Δεν υπαρχει τιποτα σε αυτον τον πλανητη που να σου εξασφαλιζει ασφαλεια οταν πας με μεγαλες ταχυτητες. Και δε μιλαω για 300αρια, απο τα 150 και μετα, μεγαλες ταχυτητες θεωρουνται. Επισης, για ποιο λογο αυτοκινητα που προοριζονται για δρομο δεν εχουν απο νομοθεσια καποιο κοφτη; Επισης, για να οδηγησεις μηχανη μεγαλου κυβισμου πρεπει να περασεις πανω απο καποια ηλικια, γιατι δεν ισχυει το ιδιο και με τα αυτοκινητα; Θα μου πεις ναι, στα 29 παλι το ιδιο αμαξι θα οδηγουσαν, αλλα .....

 

Θα σου πω λοιπόν μία ακόμη γνώμη αν και ξέρω πως μπούχτισες και μας ακούς ως flat earthers.

Πολλά είναι τα 300. Και τα 150. Και τα 110 που εχουμε εδώ στη Νορβηγία. Οτιδήποτε πάνω από 16χλμ/ω μπορεί να επιφέρει διάσειση και οτιδήποτε πάνω από 35-40χλμ/ω μπορεί να επιφέρει βλάβη στον εγκέφαλο. Βλέπεις δεν μιλάω καν για 100 και 150χλμ/ω. Για 35-40 μιλάω.

Από την άλλη όμως εγώ (και βάζω εμένα μέσα για αρχή) δεν έχω τα ίδια αντανακλαστικά με έναν 30αρη πλέον. Ούτε καν με έναν 35αρη. Και το βλέπω από τον εαυτό μου. Δεν έχουμε όμως και την ίδια εμπειρία στο τιμόνι (όπως πολύ σωστά είπε ο @Thresh86 ). Γιατί εγώ και υδρολίσθηση έχω βιώσει και σκασμένο λάστιχο με κάποια χιλιόμετρα.

Άρα δεν μπορείς απλά να τα ισοπεδώσεις όλα γιατί πολύ απλά δεν θα είχε κανείς αυτοκίνητο. Όλοι με τα ΜΜΜ και δυστυχώς είναι πολλά τα λεφτά Άρη για να γίνει κάτι τέτοιο.

Είναι πολλοί οι παράγοντες και η τυχη να προσθέσω για το τι μπορεί να συμβεί ανά πάσα στιγμή. Ακόμα και πεζός να είσαι και να διασχίζεις το δρόμο αν ο άλλος χαζεύει στο κινητό ή αλλάζει τραγούδι στο ράδιο ή απλά "παγώσει" θα σε πάρει από κάτω. Ούτε σε εκείνη τη φάση μπορεί να γίνει κάτι εκτός αν σταματήσουμε να περπατάμε όλοι.

Ακραίο είπες εσύ, ακραίο σου αναφέρω κι εγώ. Όχι πως δεν γίνεται απλά είναι θέμα προτεραιοτήτων. Τα λεφτά που βγαίνουν από τα αυτοκίνητα στους δρόμους είναι πολλά, οπότε μερικές απώλειες, είναι τίποτα μπροστά στο χρηματάκι που ρέει άφθονο για πολλούς.

 

Η Γερμανία λοιπόν, μιας και ήθελε οι μεγάλες της αυτοκινητοβιομηχανίες να πουλήσουν, έφτιαξε τις Autobahn. Δρόμοι χωρίς όριο ταχύτητας αλλά με κάποιες προϋποθέσεις. Για αρχή όπως ανέφερα και πιο πριν δεν είναι δρόμοι χωρίς όριο ταχύτητας αλλά με προτεινόμενο όριο τα 130χλμ/ώρα. Επίσης επειδή το βίωσα πρόσφατα οι συγκεκριμένοι δρόμοι τις περισσότερες φορές είναι τόσο ασφυκτικά γεμάτοι που απλά δεν μπορείς να τρέξεις όσο θέλεις. Δεν επιτρέπεται να μένεις στην αριστερή παρά μόνο για προσπέραση και απαγορεύεται ρητά και δια ροπάλου η προσπέραση από τα δεξιά. Επίσης απαγορεύεται να "μείνεις" από βενζίνη. Τέλος είναι πολλά χλμ που βρίσκονται μόνιμα σε επιδιόρθωση το οποίο όταν ταξιδεύεις καταντάει κουραστικό.

Τα αποτελέσματα των ατυχημάτων της Γερμανίας δείχνουν πως περισσότερα τροχαία και μάλιστα θανατηφόρα γίνονται σε όλους τους υπόλοιπους επαρχιακούς δρόμους, παρά στις Autobahn. Είναι χαμηλά τα ποσοστά αλλά όχι τόσο ώστε να δικαιολογήσουν το ελευθερο όριο ταχύτητας, συγκρινόμενα πάντα με άλλες χώρες. Αλλά πάλι μπαίνει το χρηματάκι στη μέση.

 

Πιο πολύ όμως θα με "έκαιγε" η αυξηση του ορίου ταχύτητας στην Ελλάδα που από 130 πήγε ή θα πάει 150χλμ/ωρα (δεν είμαι σίγουρος αν άλλαξε ή θα αλλάξει ο νόμος). Σε μία χώρα με παλιό στόλο αυτοκινήτων, τα περισσότερα κακοσυντηρημένα (ακόμα και τα ΜΜΜ είναι κακοσυντηρημένα) και με τους περισσότερους οδηγούς να νομίζουν πως είναι ο Σούμι και να μην έχουν καμία αίσθηση για το τί γίνεται γύρω τους. Και φυσικά σε μία χώρα που δεν υπάρχει επιβολή του νόμου.

 

Σε όλο το εξωτερικό όπως είπε ο Σωτήρης οδηγούμε με το ταχύμετρο στον πωπό μας. Πρόσφατα συνάδελφο μου τον έγραψαν με 78χλμ/ω (κάμερα βασικά και του πήγε σπίτι η φωτό) με όριο τα 70χλμ/ωρα. 500€ πρόστιμο. Πριν ένα εξάμηνο, φίλος ο οποίος είναι επαγγελματίας οδηγός, γυρνούσε σπίτι το βράδυ και πήγαινε με 80χλμ/ωρα. Έκαναν έργα στη μία άκρη του δρόμου, το όριο ήταν τελικά 50. Δεν το πρόσεξε. Δεν πειράζει. 2000€ πρόστιμο, αφαίρεση διπλώματος για 3 μήνες και 2 πόντους στο δίπλωμα.

 

Και τα λέω όλα αυτά όχι για να σου πω, δες τι παιρνάμε εμείς. Εμείς μάθαμε να ζούμε έτσι. Θέλω κι εγώ να βγάλω το S8 έξω και να πάω τάπα. Δεν μπορώ, δε θα το κάνω. Κάνω μερικά ανοίγματα για να ξεκαυλώσω μέχρι τα 100 (με όριο 80) και μετά πάω στην πίστα και το δίνω εκεί.

Στην Ελλάδα δεν βλέπω να γίνεται τίποτα. Ούτε ο έλληνας σαν οδηγός να βάζει μυαλό, ούτε φυσικά να υπάρχει επιβολή του νόμου. Κόκκινα, στοπ, μη παραχώρηση προτεραιότητας, ΧΡΗΣΗ της ΛΕΑ και διάφορα άλλα "ευτράπελα" συμβαίνουν καθημερινά και φυσικά επιβολή του νόμου δεν υπάρχει πουθενά. Αλλά καλό θα είναι να ανεβάσουμε το όριο ταχύτητας από τα 130 στα 150. Γιατί δεν φτάνουν στη χώρα τα τόσα θανατηφόρα τροχαία με τους Schumacher wannabes.

 

Όπως είπα, μεγάλη συζήτηση, πολλές οπτικές (όχι απαραίτητα λανθασμένες), είμαστε και κοντά στο να θεωρηθούμε flat earthers οπότε, άστο να τα πούμε κάποια στιγμή από κοντά με καφεδάκι, στην μετά-covid19 εποχή.

 

 

 

 

 

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

@jax7480 Όχι, όταν η συζήτηση γίνεται όπως πρέπει δεν τίθεται θέμα υποτίμησης. Άσε την υπερβολή στις εκφράσεις μου...

Επίσης, οχι, δεν είναι επικίνδυνα τα 16km/h. Είναι επικίνδυνα όταν κοπανησεις το κεφάλι σου, γυμνό, σ ένα τοίχο. Τότε ναι. Αλλά αν βάλεις έναν άνθρωπο μέσα σ' ένα αμάξι με αεροσακο, δεμένο με τη ζώνη του, αμάξι σύγχρονης κατασκευής ώστε να διπλώνει όλη η μούρη και να ρουφάει ενέργεια, τότε τα 16 δεν αποτελούν κίνδυνο. Και 5000 φορές να επαναλάβεις το πείραμα μετωπικής σύγκρουσης σε ακλόνητο εμπόδιο, δε θα χαθεί καμία ζωή.  Και αυτό εξασφαλίζουν τα crash test για ταχύτητες έως 64km/h. Ότι με τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας, η ζωή δεν κινδυνευει. 

Επίσης στον αυτοκινητόδρομο, το όριο ταχυτήτων δεν είναι τέτοιο που να εξασφαλίζει τη ζωή σε περίπτωση μετωπικής, αλλά εκεί υπάρχει ο κανόνας των αποστάσεων. Ναι, πήγαινε με 120,κάτσε 288 μέτρα πίσω από τον μπροστινό και σκάσε το λαστιχο σου. Θα χάσεις έλεγχο, θα κοπανησεις διάζωμα από τη μια μεριά , θα συρθεις, θα κοπανησεις και διαζωμα από την αλλη και θα ακινητοποιηθείς. Αυτό το σενάριο έχει απορροφήσει τόση ενέργεια, που αυτή που περισσεύει είναι (στη χειρότερη) σαν να κάνεις μετωπική με 50-60 χαω. Σε περίπτωση που όλα μέτρα ασφαλείας είναι ειλλημμενα τότε κατά 99% θα ζήσεις κι εσύ και οι άλλοι χρήστες. Μπορεί να τραυματιστεί βεβαια αλλά οκ.... 120 ειναι αυτα.

Παιδιά, όταν δώσαμε για δίπλωμα υπήρχαν κάτι άλλοι κανόνες, πολύ απλοί. Παρά το γεγονός ότι φαινο φαν πολλοί απλοί, δεν είναι καθόλου τυχαιοι.  Αν τηρούνταν από όλους τότε η διαφορά στην αντίληψη και μόνο της ασφάλειας θα ήταν τεράστια. Εγώ μπορεί να γίνομαι λίγο πιο υπερβολικός απ όσο χρειάζεται, αλλά αυτό το κάνω λόγω μαλακίας των υπολοίπων. Κυρίως στους άλλους δεν εχω εμπιστοσύνη, κάτι αυτό "δεν τρέχω".  

Τώρα για πολλά χιλιόμετρα, πολλά όμως, δεν έχω εμπιστοσύνη σε τίποτα. Και άδεια εθνική όλη για πάρτη μου, πάλι με 300 δε θα πηγαινα. Με το παραμικρό, θα κοπαναγα 15φορες στα διαζώματα και στο τέλος όλα θα είχανε γίνει μια αλοιφή.... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, giorgos2187 said:

Κοίτα, θα πω κάτι που είναι λίγο ακραίο μεν , αλλά από απόψεις και γνώμες, χόρτασα. Μπουχτισα για την ακρίβεια. Τόσο, που πλέον τους δίνω τόση αξία όση δίνω και στους flatearthers. Αλήθεια. Και για να εξηγηθω για να μην παρεξηγηθω, τους δίνω τόση αξία μόνο και μόνο γιατί υπάρχει από πίσω επιστημονικό υπόβαθρο και νόμοι φυσικής. 

Εγώ ας πούμε βγήκα εθνική τις προάλλες με το καινούριο αμάξι. Ε, πήγα με καμία 120αρια και κατά τη γνώμη μου το αμάξι δεν καταλάβαινε τίποτα, μπορούσε με ασφάλεια να πάει [...]

Anyway, για να μη σας μαυρίσω κι άλλο τη μέρα και τη βδομάδα, εγώ έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι και στα 150 100% ασφαλης δεν είσαι.  Είναι πολλή η ενέργεια για ένα όχημα 1500 κιλών όταν πάει με 150. Δε μαζεύεται πανευκολα και αναίμακτα άμα γίνει το μπαμ. Κι εγώ έχω βρεθεί να σκυλοβαριεμαι όταν οδηγώ, αλλά αυτό είναι πρόβλημα μου, όχι των άλλων χρηστών του δρόμου...

 

Δεν διαφωνώ κάπου σε αυτά που γράφεις. Το ίδιο πιστεύω κι εγώ. Υπάρχουν δύο λεπτά σημεία. Το όριο είναι το ίδιο για σένα με το καινούριο αυτοκίνητο, καινούρια λάστιχα κλπ. και το ίδιο για την κοπέλα με το smart που το πήρε 2ο χέρι και δεν έχει λάστιχα ούτε γκάζι ούτε μεταξόνιο και μαθαίνει να οδηγεί. Οπότε τα 80 της κοπέλας, είναι τα 150 δικά σου σε χρόνο αντίδρασης και η απόσταση ακινητοποίησης σχεδόν η ίδια. Δεν λέει κανείς όμως αν είσαι χάρος μην οδηγείς, παίρνεις το δίπλωμά σου και ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ (για να πας στη δουλειά σου κλπ. κλπ.) οδηγείς. Το δεύτερο είναι ότι σε πολλά σημεία (ειδικά εδώ Δανία) το όριο πέφτει στα 90, 80 και 60, εντός εθνικής. Το μάξιμουμ είναι 110, και υπάρχουν αρκετά κομμάτια στα 90. Και στα σημεία με έργα, 60. Τα σημεία με έργα, μπορέι να κρατήσουν 1-2 χρόνια, δεν είναι φάση 1 βδομάδα κλπ. Δεν μπορεί το όριο να είναι 60 στο αμάξι, 60 στην νταλίκα. Ούτε 90 στο αμάξι, 80 στη νταλίκα. Γιατί ακριβώς, επειδή υπάρχει η φυσική, P = mυ και άρα P νταλίκας >> P αυτοκινήτου. Και έχουμε δει ότι πολλά θανατηφόρα τροχαία ξεκινούν από το P νταλίκας που τα παίρνει όλα παραμάζωμα.

 

Εμένα προχθές που έκανα ένα ταξιδάκι μπούκωσε στην εθνική με 6η και έβαλα 5η. Ε δεν μπορέι να μπουκώνει στην εθνική επειδή έπεσα από τις 1400 στροφές. Αυτό δεν είναι εθνική, στη Συγγρού πας πιο γρήγορα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@sotiris

 

Αν κρατηθεις στην αποσταση που προβλεπεται, δε σε νοιαζει τι οδηγει η κοπελα. Αν πηγαινεις με 120, τοτε ο κωδικας προβλεπει να εισαι 288 μετρα μακρυα (νομιζω 2 φορες την αποσταση ακινητοποιησης, η οποια ειναι οι δεκαδες της ταχυτητας στο τετραγωνο). Και μια εκρηξη να παθει το smart της κοπελας, μαλλον ασφαλης εισαι. Το ιδιο και για τη νταλικα. 

Μιλαμε για περιπτωσεις οπου κινεισαι στο ιδιο ρευμα με το "ατυχημα" , ετσι; Οχηματα που ερχονται απο το αντιθετο και δεν καταφερε το διαζωμα να τα σταματησει και σου επεσε στο κεφαλι, σημαινει αυτοματως οτι ετρεχαν παραπανω απο οτι επρεπε. Και συνεχίζω να μιλαω για αυτοκινητοδρομο, μιας και αυτη ηταν η αφορμη που ξεκινησαμε.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 48 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε:

 Εμένα προχθές που έκανα ένα ταξιδάκι μπούκωσε στην εθνική με 6η και έβαλα 5η.

Ω λε καταστρόφ! Εγώ πάω χωριό και κατεβάζω και δευτέρα. :p

  • Like 2
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

βρε τον Κούκη... προέκυψε δικός μας. Είναι ωραία κουβέντα αυτή που ανοίξατε. Έχω μια -χαζή ίσως μιας και δεν οδηγώ- απορία από όταν το πρωτοείδα σε ορισμένα σημεία της Γερμανίας. Σχετίζεται με το θέμα  των ορίων από την ανάποδη. Υπάρχουν κάποια σημεία  -τριγύρω από σχολεία, κάποιες διαβάσεις σε αστικό ιστό κλπ- όπου για ελάχιστα μέτρα κυριολεκτικά, μερικές φορές ούτε 50 μέτρα μήκος, έχουν εξαιρετικά χαμηλό όριο, του στυλ 10 χιλιόμετρα, ίσως και λιγότερο. Πριν και μετά επίσης υπάρχει χαμηλό όριο κατά μήκος του δρόμου, σε πιο «ρεαλιστικά επίπεδα» του στυλ 20-30 χιλιόμετρα.
Υποθέτω ότι ο λόγος π΄σω από αυτή την διάταξη, 30-10 για ελάχιστα μέτρα-30, είναι να λειτουργεί ως οιονεί σηματοδότης, για να μην βάλουμε φανάρι και τους σταματάμε όλους, ας βάλουμε 10 χιλιόμετρα. Ίσως κάνω και λάθος για την αιτιολόγηση (ίσως ας πούμε έχει νομικό κίνητρο, του στυλ αν γίνει ατύχημα να μπορούμε να τσακ΄σουμε σκληρότερα τον παραβάτη-).

Η απορία μου είναι: εσείς, ως οδηγοί, από καθαρά «οδηγική» σκοπιά, διευκολύνεστε από αυτήν την διάταξη; Ή θα σας ήταν το ίδιο/καλύτερο είτε να έβαζαν σηματοδότη είτε να είχαν ενιαίο, χαμηλό αλλά πιο ρεαλιστικό όριο κατά μήκος του δρόμου; Έχει ουσιαστικό νόημα να σε αναγκάσω να «κοκκαλώσεις» για λίγα μέτρα μόνο με αυτόν τον τρόπο; (παρενθετικά συχνά σε τέτοια υπάρχει κάμερα και πέφτει τσεκούρι, όπως περιγράφουν τα παιδιά από Β. Ευρώπη)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 59 λεπτά, το μέλος Lakisss έγραψε:

Πρόσφατο, Audi tt. 

 

 

Αυτός μάλλον είναι πιωμένος, αλλιώς πνευματικά ανάπηρος.

 

πριν 35 λεπτά, το μέλος salde έγραψε:

Η απορία μου είναι: εσείς, ως οδηγοί, από καθαρά «οδηγική» σκοπιά, διευκολύνεστε από αυτήν την διάταξη;

 

Δε πα να κάνουν ότι θέλουν, κάνεις ένα παντιλίκι έξω από το σχολείο να γουστάρουν και οι μαθητές και είναι όλοι ευτυχισμένοι στο μικρό γαλατικό χωριό :p

  • Like 1
  • Agree 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 ώρες, το μέλος jax7480 έγραψε:

με τους περισσότερους οδηγούς να νομίζουν πως είναι ο Σούμι και να μην έχουν καμία αίσθηση για το τί γίνεται γύρω τους

Ψιλο-ατυχες ως προς την κατασταση του πρωταθλητη, να σε προλαβω, ξερω οτι δεν το εννοουσες ετσι

Μία ώρα πριν, το μέλος Lakisss έγραψε:

Πρόσφατο, Audi tt.

Κουτος, αφησε το γκαζι

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, slalom said:

Ψιλο-ατυχες ως προς την κατασταση του πρωταθλητη, να σε προλαβω, ξερω οτι δεν το εννοουσες ετσι

 

Φυσικά και δεν το εννοούσα έτσι. Άλλωστε ο πρωταθλητής, αυτό που έπαθε και μακάρι να επανέλθει πλήρως ο άνθρωπος, δεν το έπαθε με αυτοκίνητο ή αγωνιστικό F1.

 

5 hours ago, giorgos2187 said:

@jax7480 Όχι, όταν η συζήτηση γίνεται όπως πρέπει δεν τίθεται θέμα υποτίμησης. Άσε την υπερβολή στις εκφράσεις μου...

Επίσης, οχι, δεν είναι επικίνδυνα τα 16km/h. Είναι επικίνδυνα όταν κοπανησεις το κεφάλι σου, γυμνό, σ ένα τοίχο. Τότε ναι. Αλλά αν βάλεις έναν άνθρωπο μέσα σ' ένα αμάξι με αεροσακο, δεμένο με τη ζώνη του, αμάξι σύγχρονης κατασκευής ώστε να διπλώνει όλη η μούρη και να ρουφάει ενέργεια, τότε τα 16 δεν αποτελούν κίνδυνο. Και 5000 φορές να επαναλάβεις το πείραμα μετωπικής σύγκρουσης σε ακλόνητο εμπόδιο, δε θα χαθεί καμία ζωή.  Και αυτό εξασφαλίζουν τα crash test για ταχύτητες έως 64km/h. Ότι με τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας, η ζωή δεν κινδυνευει. 

Επίσης στον αυτοκινητόδρομο, το όριο ταχυτήτων δεν είναι τέτοιο που να εξασφαλίζει τη ζωή σε περίπτωση μετωπικής, αλλά εκεί υπάρχει ο κανόνας των αποστάσεων. Ναι, πήγαινε με 120,κάτσε 288 μέτρα πίσω από τον μπροστινό και σκάσε το λαστιχο σου. Θα χάσεις έλεγχο, θα κοπανησεις διάζωμα από τη μια μεριά , θα συρθεις, θα κοπανησεις και διαζωμα από την αλλη και θα ακινητοποιηθείς. Αυτό το σενάριο έχει απορροφήσει τόση ενέργεια, που αυτή που περισσεύει είναι (στη χειρότερη) σαν να κάνεις μετωπική με 50-60 χαω. Σε περίπτωση που όλα μέτρα ασφαλείας είναι ειλλημμενα τότε κατά 99% θα ζήσεις κι εσύ και οι άλλοι χρήστες. Μπορεί να τραυματιστεί βεβαια αλλά οκ.... 120 ειναι αυτα.

Παιδιά, όταν δώσαμε για δίπλωμα υπήρχαν κάτι άλλοι κανόνες, πολύ απλοί. Παρά το γεγονός ότι φαινο φαν πολλοί απλοί, δεν είναι καθόλου τυχαιοι.  Αν τηρούνταν από όλους τότε η διαφορά στην αντίληψη και μόνο της ασφάλειας θα ήταν τεράστια. Εγώ μπορεί να γίνομαι λίγο πιο υπερβολικός απ όσο χρειάζεται, αλλά αυτό το κάνω λόγω μαλακίας των υπολοίπων. Κυρίως στους άλλους δεν εχω εμπιστοσύνη, κάτι αυτό "δεν τρέχω".  

Τώρα για πολλά χιλιόμετρα, πολλά όμως, δεν έχω εμπιστοσύνη σε τίποτα. Και άδεια εθνική όλη για πάρτη μου, πάλι με 300 δε θα πηγαινα. Με το παραμικρό, θα κοπαναγα 15φορες στα διαζώματα και στο τέλος όλα θα είχανε γίνει μια αλοιφή.... 

 

Υπάρχει λόγος που σου είπα πως είναι μεγάλη η συγκεκριμένη συζήτηση. Και ναι, υπάρχει κίνδυνος με 16km/h χωρίς να υπερβάλλω. Είσαι σταματήμένος σε φανάρι και σκάει ο άλλος από πίσω σου με 16km/h. Μάντεψε ποιος θα καταλήξει με κολάρο στο λαιμό ή και τιμονιά στο μέτωπο. Επίσης να προσθέσω και κάτι άλλο στην εξίσωση. Καρεκλάκι στο πίσω κάθισμα με μικρό μωρό ανάποδα τοποθετημένο όπως προβλέπεται. Μάντεψε τη ζημιά γίνεται στη σπονδυλική στήλη του μωρού.

 

Όπως επίσης για τον αυτοκινητόδρομο που αναφέρεις. Κρατάς αποστάσεις 300 μέτρα, σκάει το λάστιχο, σκάς στα διαζώματα σέρνεσαι, απορροφάται η ενέργεια και έρχεται ο από πίσω που σε πηγαινε σχεδόν καροτσάκι και γίνεστε από δυό χωριά. Το ανέφερα σε άλλο ποστ στο ίδιο θέμα, στην Ελλάδα όλο το καλοκαίρι κρατούσα αποστάσεις από όλους και πάντα υπήρχε ο έξυπνος που θα έμπαινε ανάμεσα. Δεν υπάρχουν αποστάσεις ασφαλείας πουθενά και για κανέναν.

 

Γενικά παίζει πολύ ο παράγοντας τύχη ή ατυχίας όπως θέλεις πάρτο. Ναι μεν, θέλεις να οδηγήσεις όμορφα στρωτά και να πας στον προορισμό σου, αλλά δεν ξέρεις από που θα σου έρθει.

 

Θα σου πω άλλο ένα παράδειγμα και σταματώ γιατί νομίζω το όλο θέμα εξαντλείται και κουράζει.

Πριν πολλά χρόνια, είμαι με την γυναίκα μέσα στο αυτοκίνητο. Σταματημένοι σε φανάρι περιμένουμε το πράσινο. Μπροστά μας, φορτηγό με ανοιχτή καρότσα και φορτωμένος σιδερόβεργες. Γυρνάω και λέω στην γυναίκα για πλάκα. Θα τον περιμένω να φύγει γιατί ποτέ δεν ξέρεις. Ανάβει πράσινο, ξεκινάει και φεύγουν όλες οι σιδερόβεργες στο οδόστρωμα ακριβώς μπροστά μας. Αν ξεκινούσα μάντεψε ποιος θα ήταν σουβλάκι τώρα.

 

Αυτό είναι και που επιμένω. Υπάρχει μεγάλη ανομία και το κράτος απλά δεν κάνει τίποτα. Έμαθαν μόνο να λένε για τους κοντράκηδες, τρώνε όλοι την καραμελίτσα και την επόμενη το πρωί, με καταρακτώδη βροχή, ο κυρ Κώστας ο large με την X5 4.4 που άλλαξε λάστιχα στο Μπεμβε πριν 9 χρόνια και έχει κάνει 180.000χλμ τρέχει χωρίς αύριο γιατί είναι και Μπεμβε και αψηφά τους νόμους της φυσικής παντού και πάντα. Μέχρι να του φύγει το 2 τόνων τέρας από υδρολίσθηση και να πάρει μαζί του 5-6 φουκαράδες.

 

 

 

 

 

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, giorgos2187 said:

@sotiris

 

Αν κρατηθεις στην αποσταση που προβλεπεται, δε σε νοιαζει τι οδηγει η κοπελα. Αν πηγαινεις με 120, τοτε ο κωδικας προβλεπει να εισαι 288 μετρα μακρυα (νομιζω 2 φορες την αποσταση ακινητοποιησης, η οποια ειναι οι δεκαδες της ταχυτητας στο τετραγωνο). Και μια εκρηξη να παθει το smart της κοπελας, μαλλον ασφαλης εισαι. Το ιδιο και για τη νταλικα. 

Μιλαμε για περιπτωσεις οπου κινεισαι στο ιδιο ρευμα με το "ατυχημα" , ετσι; Οχηματα που ερχονται απο το αντιθετο και δεν καταφερε το διαζωμα να τα σταματησει και σου επεσε στο κεφαλι, σημαινει αυτοματως οτι ετρεχαν παραπανω απο οτι επρεπε. Και συνεχίζω να μιλαω για αυτοκινητοδρομο, μιας και αυτη ηταν η αφορμη που ξεκινησαμε.

 

Δεν έχεις οδηγήσει εθνική στο εξωτερικό :)

Στην Ελλάδα έχουμε το απίστευτο πλεονέκτημα ότι: 

1. Είμαστε λίγοι

2. Δεν έχουμε λεφτά για βενζίνη

οπότε εκτός από γιορτές / καλοκαίρια κλπ. οι εθνικές είναι άδειες, και αυτό που λες (και προτείνει και ο ΚΟΚ, γίνεται - αν θες να το κάνεις).

 

Αντίθετα, Αγγλία για να κατέβω από Γιορκ Λονδίνο 1 φορά που ήθελα να πάω για μια δουλειά στην πρεσβεία, είχα ξεκινήσει 3 το βράδυ καθημερινή και η εθνική ήταν πήχτρα από νταλίκες (και το θυμάμαι ακόμα από το 2015). Η νταλίκα στην Αγγλία δεν σταματάει ποτέ, είναι μια χώρα με δυνατή οικονομία και οι μεταφορές είναι 24/7. Η Εθνική αυτή που χρησιμοποιούσα, 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση. Οπότε προσπερνά η νταλίκα, κάθεσαι από πίσω 5 λεπτά (με 80), και οι αποστάσεις ασφαλείας είναι αστείες. Επίσης οι αποστάσεις που λες, δεν είναι στην κουλτούρα τους. Εγώ προσπαθούσα, αλλά φωνή βοόντος εν τη ερήμω. Γι' αυτό ακούς για καραμπόλες με 200 αυτοκίνητα. Και γι' αυτό προτιμάς μερικές φορές να ταξιδεύεις με τρένο.

 

Φέτος το καλοκαίρι που κατέβηκα, γινόταν ο κακός χαμός. Η κίνηση σταμάτησε Ηγουμενίτσα (άντε, Μπρίντεζι, να μην είμαι και υπερβολικός!). Στην Ιταλία πηγαίναμε 1η - 2α για πολλά χιλιόμετρα μέχρι το Ρίμινι, τι αποστάσεις ασφαλείας θα κρατήσεις? Ο βασικότερος κανόνας στις μεγάλες αποστάσεις είναι να οδηγείς μόνος σου (500 μέτρα μπρος ΚΑΙ ΠΙΣΩ άδειος) και ξεκούραστος. Τον πρώτο κανόνα πολύ δύσκολα τον καταφέρνεις. 

 

Τώρα η Autobahn, έχει μια τεχνοτροπία σε ορισμένα τμήματα με ενωμένα κομμάτια τσιμέντου για υπόστρωμα. Το έχω συναντήσει σε αρκετά κομμάτια Αμβούργο - Λειψία, Λειψία - Μόναχο κλπ. Οπότε το αμάξι κοπανάει περίπου σαν να έχεις πάθει λάστιχο. Είναι τόσο ταγάρια που ακόμη και σε αυτά μπορεί να έχουν προτεινόμενο όριο και όχι απόλυτο. Και οκ, μπορεί ένα s8 να τα καταπίνει, ένα μικρότερο όμως κοπανιέσαι τόσο που αυτό που έχεις στο μυαλό σου είναι να μη λύσει τίποτα, όχι το αν άνοιξε το όριο :p Και φυσικά αυτό που λέει ο @jax7480, η κίνηση είναι τέτοια που ακόμη και βράδυ, δεν σου επιτρέπει να πας ούτε καν με 150.

 

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

πριν 13 ώρες, το μέλος salde έγραψε:

οιονεί 

 

ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ , ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΒΡΙΣΕΙΣ :rant85:

:hehe:

 

Για την ταμπακιέρα, δεν έχω πρόβλημα, ορθή σήμανση να υπάρχει. Για κάποιο λόγο , αποφάσισαν αυτή τη λύση , ίσως να είναι προτιμότερη

απο ένα φανάρι ή πολλαπλά.

 

  • Like 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 17 ώρες, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

Αν πηγαινεις με 120, τοτε ο κωδικας προβλεπει να εισαι 288 μετρα μακρυα (νομιζω 2 φορες την αποσταση ακινητοποιησης, η οποια ειναι οι δεκαδες της ταχυτητας στο τετραγωνο).

Πολλά έβαλες, ο κανόνας λέει 2-3" (66-99μ) σε στεγνό και 4-6" (123-200μ) σε βρεγμένο, με 120χαώ. Ο κώδικας το αφήνει φλου

Άρθρο 19 Παρ. 7

Παράθεση

O oδηγός oχήματoς, τo oπoίo κινείται πίσω από άλλo, υπoχρεoύται να
τηρεί αρκετή απόσταση για την απoφυγή σύγκρoυσης αν, τo πρo αυτoύ κινoύ-
μενo όχημα, μειώσει ξαφνικά την ταχύτητά τoυ ή διακόψει την πoρεία τoυ.

https://www.aodos.gr/odiki-asfaleia/arthra/ypologismos_apostasis_asfaleias

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, sotiris said:

 Η νταλίκα στην Αγγλία δεν σταματάει ποτέ, είναι μια χώρα με δυνατή οικονομία και οι μεταφορές είναι 24/7. Η Εθνική αυτή που χρησιμοποιούσα, 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση. Οπότε προσπερνά η νταλίκα, κάθεσαι από πίσω 5 λεπτά (με 80), και οι αποστάσεις ασφαλείας είναι αστείες.

 

Αμα πέσεις και σε average speed zone είσαι και ενα τέταρτο δίπλα στη νταλίκα και δεν μπορεις να κάνεις και πολλά! :hehe: 

Στον διαβόητο m25 (αλλά και στους περισσότερους δρόμους)  ειχα αληθωρίσει να κοιτάω average speed στο tom tom που έδειχνε το κινητό και waze στην οθόνη του αυτοκινήτου που έπαιζε με android auto για να μη χάσω καμια έξοδο...

 

Λονδίνο δε παράνοια γενικώς και πέρισυ που ήμουν εγω προ covid ειχε φουλ κίνηση ακομα εννοείται, τώρα κατεβασαν και τα ορια στα 20 μιλια...αστο περνεις πατίνι καλύτερα!

  • Like 3
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Είχαμε μια συζήτηση σε δίπλα φόρουμ για τους υαλοκαθαρηστήρες. Τους πρότεινα να μην πάρουν Bosch (μπροστά) και την πάτησα και εγώ χθες με τον πίσω.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

 

Εργοστασιακοί κάτω - Κινέζικοι (12€ οι τρεις!) πάνω

QWyEhJq.jpg iqnhfK7.jpg IMG-20201011-130858.jpg

Δείτε την διαφορά ύψους στο κούμπωμα (που έχει ως αποτέλεσμα όλο το μάκτρο να κάθετε υψηλότερα)!

 

Πίσω:

E8NYFS6.jpg LD3TlOU.jpg 5NoxWQT.jpg UmujiVd.jpg sL6zZfH.jpg

Δυστυχώς δεν έχω φώτο με τον πίσω Κινέζικο γιατί είχε διαλύσει το λάστιχο του και τον πέταξα αλλά εφάρμοζε ακριβώς όπως ο Valeo (που πιθανόν να είναι και ο εργοστασιακός).

 

Πάνω κάτω όλοι το ίδιο διάστημα κρατάνε εδώ με τέτοιο ήλιο, οπότε αφήνω απ έξω την μακροζωία.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, UltraB said:

Είχαμε μια συζήτηση σε δίπλα φόρουμ για τους υαλοκαθαρηστήρες. Τους πρότεινα να μην πάρουν Bosch (μπροστά) και την πάτησα και εγώ χθες με τον πίσω.

Στο golf που βαζω μονο bosch παντως κρατάνε για πλακα 2-3 χρονια και καθαρίζουν αψογα ακομα και στα πολλά χιλιομετρα χωρις αναπηδησεις και θορύβους.

 

Το αυτοκίνητο βέβαια "ζει" σε υπόγειο γκαραζ οπότε και αυτό παίζει το ρόλο του 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.