Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 9 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

φορτίζω και κάνα Τέσλα περαστικό

Εγω σημερα οδηγησα για λιγα μετρα ενα Model X

 

Ειναι απο αλλο πλανητη, μοναδικο οσο και ενα Murcielago παλιοτερα

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 17 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε:

Εγω σημερα οδηγησα για λιγα μετρα ενα Model X

 

Ειναι απο αλλο πλανητη, μοναδικο οσο και ενα Murcielago παλιοτερα

 

Μοντελ # , θα βλέπουμε ένα σωρό στο άμεσο μέλλον. 

 

Αν έχεις οδηγήσει Murcielago , άμα θες γράψε καναδυό αράδες γι'αυτό , αυτό θα εκλείψει

  • Like 4
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, slalom said:

Εγω σημερα οδηγησα για λιγα μετρα ενα Model X

 

Ειναι απο αλλο πλανητη, μοναδικο οσο και ενα Murcielago παλιοτερα

 

Τί πρέπει να κάνω για να οδηγήσω κι εγώ;

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Και λεφτά...

400€ η ώρα χωρίς όριο χιλιομέτρων (και 14.635€ εγγύηση)

lamborghini-huracan-lp-610-4_main_photo_
WWW.PROFIRENTCARS.CZ

Profirentcars.cz půjčuje luxusní a sportovní automobily. Zkuste např. legendární Lamborghini Huracán LP 610-4 a zažijte nezapomenutelné.

 

  • Like 3
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, trendy said:

Και λεφτά...

400€ η ώρα χωρίς όριο χιλιομέτρων (και 14.635€ εγγύηση)


είχα την ελπίδα ότι η ερώτηση του ήταν για το Tesla, να πάει για κάνα τεστ ντράιβ. Καταλάβαινα βέβαια...

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 ώρες, το μέλος salde έγραψε:

για το Tesla

Κι απ' αυτό έχουμε:

epujvona.png
E-PUJCOVNA.EU

777 222 764 Plánujete si pořídit elektrický automobil? Vyzkoušejte si ho nejprve u nás.Plánujete víkendový výlet? Jeďte levněji než vlastním...

18€ η ώρα ή 113,5€ η μέρα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παντως εχει φαση, ανοιγεις την πορτα, μπαινεις μεσα, την κλεινει, βαζεις D και φευγεις

 

Ουτε χειροφρενα ουτε κουμπακια Start, τιποτα

 

Αντιθετα, ενα Cayenne Hybrid ηθελε να εκκινησεις πρωτα τη ΜΕΚ και μετα να το βαλεις αμιγως ηλεκτρικο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολλες φορες εχω συζητησει με παρεες αυτο το θεμα. Και πραγνατικα δεν μπορω να βρω πουθενα τη λογικη του να υπαρχει δρομος ανευ οριου ταχυτητας. Δεν υπαρχει τιποτα σε αυτον τον πλανητη που να σου εξασφαλιζει ασφαλεια οταν πας με μεγαλες ταχυτητες. Και δε μιλαω για 300αρια, απο τα 150 και μετα, μεγαλες ταχυτητες θεωρουνται. Επισης, για ποιο λογο αυτοκινητα που προοριζονται για δρομο δεν εχουν απο νομοθεσια καποιο κοφτη; Επισης, για να οδηγησεις μηχανη μεγαλου κυβισμου πρεπει να περασεις πανω απο καποια ηλικια, γιατι δεν ισχυει το ιδιο και με τα αυτοκινητα; Θα μου πεις ναι, στα 29 παλι το ιδιο αμαξι θα οδηγουσαν, αλλα .....

Link to comment
Share on other sites

Μεγαλη συζητηση το συγκεκριμένο θεμα. Αλλά οχι, στη Γερμανια οι Autobahn δεν εχουν μεγαλο αριθμο τροχαιων σε σχεση με τους υπολοιπους δρομους τους. Το αντιθετο ισχυει.

Επίσης δεν ειναι δρόμοι χωρις οριο. Εχουν προτεινομενο οριο τα 130χλμ. Αναλυτικότερα πιο μετα να πιω λιγο καφεδάκι. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, giorgos2187 said:

Πολλες φορες εχω συζητησει με παρεες αυτο το θεμα. Και πραγνατικα δεν μπορω να βρω πουθενα τη λογικη του να υπαρχει δρομος ανευ οριου ταχυτητας. Δεν υπαρχει τιποτα σε αυτον τον πλανητη που να σου εξασφαλιζει ασφαλεια οταν πας με μεγαλες ταχυτητες. Και δε μιλαω για 300αρια, απο τα 150 και μετα, μεγαλες ταχυτητες θεωρουνται. Επισης, για ποιο λογο αυτοκινητα που προοριζονται για δρομο δεν εχουν απο νομοθεσια καποιο κοφτη; Επισης, για να οδηγησεις μηχανη μεγαλου κυβισμου πρεπει να περασεις πανω απο καποια ηλικια, γιατι δεν ισχυει το ιδιο και με τα αυτοκινητα; Θα μου πεις ναι, στα 29 παλι το ιδιο αμαξι θα οδηγουσαν, αλλα .....

 

Είναι όμως διαφορετικό θέμα το άνευ ορίου, και διαφορετικό θέμα το κάνω κόντρες ( αυτοσχέδιους αγώνες που λέει και η δικιά μας τροχαία :p ). 

Επειδή λίγο έως πολύ όλοι έχουμε κάνει χαζομάρες στο δρόμο, βλέπεις πολύ εύκολα μέχρι που είναι διατεθιμένος να ρισκάρει ο άλλος. 

Έχω οδηγήσει γρήγορα και έχω φάει τσάι από υποδεέστερα αυτοκίνητα. Έχω κεράσει και τσαγάκι όμως μπόλικο, κεϋλάνης. Ποτέ δεν ρίσκαρα την ασφάλεια κανενός.

 

Η μεγάλη διαφορά στη νοοτροπία Ελλάδας / Εξωτερικού, είναι ότι στο εξωτερικό οδηγούν (κι εγώ πλέον) με το ταχύμετρο στον κ***. 

Δεν πας με την ταχύτητα που θεωρείς λογική για το δρόμο, αλλά με την ταχύτητα που γράφει. Όσο ανεβαίνει η βελόνα του ταχύμετρου, σου μπαίνει και πιο βαθιά το πρόστιμο. Οπότε οι περισσότεροι έχουν αποκτήσει κόμπλεξ στο ότι δεν μπορούν να σου δέιξουν τι γαμάτο αυτοκίνητο πήραν. Μου έχει τύχει να οδηγώ χωρίς να με νοιάζει το όριο ταχύτητας στη βρετανία (λόγω ξένων πινακίδων) και να με καθυστερεί rs3. Έκανε ανοίγματα μέχρι τα 200+ και έκοβε μετά λουλούκα με 112 χλμ/ώρα. Εγώ πήγαινα με 150-160 (την κανονική ταχύτητα εθνικής) και με φρέναρε αναγκαστικά. Οπότε καταλαβαίνεις τι κόμπλα έχει, παίρνεις αμάξι με 300+ άλογα (από τα dream car μου λόγω σύγχρονου 5κίλυνδρου) και τελικά το πας πιο αργά από 14ρι πούντο ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ :p Ε όλοι αυτοί ζουν για την Autobahn :p 

 

Οπότε ναι, για μένα πρέπει να σταματήσει, διότι είτε όλες οι χώρες θα πρέπει να χουν κάποια κομμάτια ελεύθερα, είτε κανείς. Το να κατεβαίνουν οι κάγκουρες του Λονδίνου με τα δεξιοτίμονα Autobahn και να πηγαίνουν με 300, δεν νομίζω ότι ευνοεί κανέναν!

 

Τα 150 πάντως είναι λίγα, με ένα καλό αυτοκίνητο (τα τοπ του 90, τα μεσο-τοπ του 2000 και τα καλά του 2010) άνετα ταξιδεύεις με 180-200 στην ευθεία. Δεδομένου όμως ότι είσαι και οδηγός, όχι άμπαλος. Δηλαδή ξέρεις τι λάστιχα φοράς, τι αυτοκίνητο οδηγείς κλπ. Το να ρίχνεις το όριο διαρκώς σε νούμερα που σε προσπερνάνε ποδήλατα, καταλήγει να κάνει την οδήγηση μη ανεκτή για πολλούς (συμπεριλαμβανομένου εμού). 

  • Like 3
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, θα πω κάτι που είναι λίγο ακραίο μεν , αλλά από απόψεις και γνώμες, χόρτασα. Μπουχτισα για την ακρίβεια. Τόσο, που πλέον τους δίνω τόση αξία όση δίνω και στους flatearthers. Αλήθεια. Και για να εξηγηθω για να μην παρεξηγηθω, τους δίνω τόση αξία μόνο και μόνο γιατί υπάρχει από πίσω επιστημονικό υπόβαθρο και νόμοι φυσικής. 

Εγώ ας πούμε βγήκα εθνική τις προάλλες με το καινούριο αμάξι. Ε, πήγα με καμία 120αρια και κατά τη γνώμη μου το αμάξι δεν καταλάβαινε τίποτα, μπορούσε με ασφάλεια να πάει κι άλλο και επειδή κατά τη γνώμη μου το έχω, ε , δε θα γινότανε και τίποτα. Μπούρδες.

Στο δρόμο υπήρχαν μερικές δεκάδες ακόμα οχήματα, άρα μερικές δεκάδες περιπτώσεις τυχαίου σφάλματος. Επίσης, μηχανήματα είναι όλα, ανθρώπινες κατασκευές άρα μερικές εκατοντάδες ακόμα περιπτώσεις ενός τυχαίου σφάλματος. Τι ασφάλεια λοιπόν έχω; Ποιος μου λέει εμένα ότι στο μπροστινό αμάξι που είναι καμιά 100στη μέτρα μπροστά, δε θα κλαταρει κανένα ελαστικό και κατά διαβολική σύμπτωση ο νέος οδηγός που το οδηγεί δε θα τα κάνει πάνω του και θα αρχίσει να κάνει τίποτα 8αρια από φόβο , ενώ την ίδια στιγμή μερικές χούφτες πλαστικά θραυσματακια θα ξεπετάγονται σαν πυροτέχνημα δεξιά αριστερά πάνω κάτω; Βάλε τώρα και στο σενάριο και έναν μηχανοβιο που επίσης η εμπειρία του τον έχει οδηγήσει στην άποψη ότι μπορεί άνετα να περνάει με καμία 160-170αρια χιλιόμετρα από την αριστερή, και γίναμε! Και για να μην λέμε μόνο για τους άλλους, όλα αυτά μπορεί να συμβούν και σε μένα, έτσι; Ναι, καινούριο το όχημα, ολοκαίνουρια τα λάστιχα και όλα τα συναφή, άρα με βάση την άποψη μου τα 150 δεν είναι έγκλημα αλλά και πάλι το χέρι μου στη φωτιά δεν το βάζω για τίποτα. 

Το παραπάνω σενάριο δεν είναι τυχαίο, μπροστά στα μάτια μου έχει εξελιχθεί. Αλλά οκ, πιστεύω από προσωπικά παραδείγματα, ο καθένας θα μπορούσε να γράψει δεκάδες. Πλέον, ακόμα και όταν βγαίνω στην εθνική έχω πάντα στο μυαλό μου ένα περιστατικό που το είχαν δείξει και οι ειδήσεις. Δεν ξέρω αν το θυμάστε, αναφέρομαι στη νταλίκα που καβάλησε κράσπεδο και τουμπαρε στο αντίθετο ρεύμα. Από το οποίο διέρχονταν οχήματα με νορμάλ ταχύτητες. Εκ των οποίων η μία ήταν μηχανή. Την καταληξη νομίζω δεν χρειάζεται να την αναφέρουμε. Το μαντεύεις εύκολα.... Όταν ημανε πιτσιρικάς και νόμιζα ότι τα ξερα όλα και έκανα κι εγώ τις άηδιες μου, μου είχε πει ο πατέρας μου το εξής: σκέψου ότι από την άλλη μπορεί να έρχεται ένας που το πατάει, όπως το πατάς κι εσύ. Ε, χέστηκα πάνω μου!

Anyway, για να μη σας μαυρίσω κι άλλο τη μέρα και τη βδομάδα, εγώ έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι και στα 150 100% ασφαλης δεν είσαι.  Είναι πολλή η ενέργεια για ένα όχημα 1500 κιλών όταν πάει με 150. Δε μαζεύεται πανευκολα και αναίμακτα άμα γίνει το μπαμ. Κι εγώ έχω βρεθεί να σκυλοβαριεμαι όταν οδηγώ, αλλά αυτό είναι πρόβλημα μου, όχι των άλλων χρηστών του δρόμου...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ είμαι της άποψης ότι γίνεται υπερ-εκτίμηση των δυνατοτήτων μας και λέμε "το'χω" και σου

σκάει λάστιχο στα 150 ή παίζει έντονη υδρολίσθηση στα 130 και χάνεις τα αυγά και τα πασχάλια.

Σπάνιο αλλά spectacular

 

Σε μένα τις προάλλες , κόλλησε τέρμα το πεντάλ του γκαζιού σε ορεινή στριφτερή διαδρομή, 2 φορές

σε 10-15 λεπτά :hehe:

Τη 1η φορά , με έπιασε εξαπίνης που λέμε και στο Μοσχοπόταμο ,  συμπλέκτης κατευθείαν , χτύπησε κόφτη λίγες φορές , ηρέμησε.

Τη 2η φορά συμπλέκτης, αλάρμ , δεξιά, σβήσιμο κινητήρα γιατί επέμενε.

Πόσο εύκολα γίνεται ατύχημα αυτό ? Πολύ , αν λάβουμε υπόψιν την Audi και την Toyota.

(έφταιγε το πατάκι , είχα διαβάσει και τα stories, ήμανε υποψιασμένος,έτυχε...)

 

Σίγουρα θέλει να είσαι εκεί αλλά πολλές φορές δεν είναι αυτό αρκετό, ακόμα και για τον έμπειρο.

Πιστεύω οτι στη Γερμανία , ο ανευ περιορισμού σε κατα τόπους αυτοκινητοδρόμους έγινε και για πολιτικούς-επιχειρηματικούς λόγους.

Wir haben γρήγορα αυτοκίνητα so πρέπει να μπορούν να τα ανοίγουν = ψηφαλάκια για την κυβέρνηση απο εργοστάσια Porsche, Mercedes,BMW,Audi

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Κι εγώ είμαι της άποψης ότι γίνεται υπερ-εκτίμηση των δυνατοτήτων μας και λέμε "το'χω" και σου

 

 

Κοίτα, βλέποντας καθαρά και μόνο το οδηγικό κομμάτι, εντάξει, το να οδηγήσεις με 150 σε ένα εθνικό δίκτυο με καθολου κίνηση, δεν είναι δα και πανδυσκολο, ούτε και πυρηνική φυσική. Αυτό που λέω εγω είναι ότι όταν συνδυάσεις όλους τους ταυτοχρονους χρήστες ενός δρόμου, συνυπολογίζοντας για όλους αυτούς την άτυχη στιγμή, ε, τότε και 150 πολλά θα τα χαρακτηριζα. Τώρα βέβαια για κάτι 300αρια σε autobahn κλπ, δεν μπαίνω καν σε διαδικασία δεύτερων σκέψεων, είτε είσαι μόνος σου είτε με άλλους. Διαφωνώ κάθετα στο να επιτρέπεται υπό οποιαδήποτε νομική διατύπωση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

πριν 4 λεπτά, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

Κοίτα, βλέποντας καθαρά και μόνο το οδηγικό κομμάτι, εντάξει, το να οδηγήσεις με 150 σε ένα εθνικό δίκτυο με καθολου κίνηση, δεν είναι δα και πανδυσκολο, ούτε και πυρηνική φυσική. Αυτό που λέω εγω είναι ότι όταν συνδυάσεις όλους τους ταυτοχρονους χρήστες ενός δρόμου, συνυπολογίζοντας για όλους αυτούς την άτυχη στιγμή, ε, τότε και 150 πολλά θα τα χαρακτηριζα. Τώρα βέβαια για κάτι 300αρια σε autobahn κλπ, δεν μπαίνω καν σε διαδικασία δεύτερων σκέψεων, είτε είσαι μόνος σου είτε με άλλους. Διαφωνώ κάθετα στο να επιτρέπεται υπό οποιαδήποτε νομική διατύπωση.

 

Και πώς θα ζούμε στα άκρα; ? 

 

 

On 5/10/2020 at 3:40 ΜΜ, το μέλος sotiris έγραψε:

 

 

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.