Lakisss Σεπτέμβριος 28, 2016 #641 Σεπτέμβριος 28, 2016 Κάποια εργαλεία που πήρα πρόσφατα, και μερικά tips. Knipex: τσιμπίδα, μυτοτσίμπιδο και κόφτης, το όνομα αποτελεί εγγύηση από μόνο του. Πήρα και ένα καλέμι της σειράς για κάποια μερεμέτια στο σπίτι. Λίμες Bahco: Οι μεγάλες είναι χοντρή και μεσαία, ενώ η εξάδα είναι για φινίρισμα. Το κοφτάκι Dexter είναι για ψιλοδουλειές και φαίνεται καλό για τα λεφτά του. Προβολέας με λάμπα οικονομίας Ε27 23watt από Lidl. Το φως είναι αρκετό για τη δουλειά που το θέλω (κήπος), και απενεργοποίησα τον αισθητήρα για να ανάβει απευθείας απ' τον διακόπτη. Το σασί είναι πλαστικό. Μιας και τον τελευταίο καιρό έχω καταπιαστεί με το σπίτι, προμηθεύτηκα δύο σπάτουλες μεγάλες για σπατουλάρισμα τοίχων. Η ατσάλινη σπάτουλα μπαίνει στο κοντάρι και με έσωσε στο ξύσιμο των τοίχων, αντέχει πολύ ζόρι. Τέλος κατέληξα σε γάντια ηλεκτροσυγκολλητών https://www.skroutz.gr/c/2480/Gantia_Ergasias.html?from=autocomplete&keyphrase=γαντια+ηλεκτροσυγκολλητων , αφού τα φτηνά δερματοπάνινα σκίζονται στην ένωση δέρματος-πανιού. https://www.skroutz.gr/c/2480/Gantia_Ergasias.html?keyphrase=δερματοπάνινα+γάντια Γαλότσες για να φτιάξουμε και λάσπη. Πάρτε ένα νούμερο μεγαλύτερο, εγώ τις πήρα ακριβώς και μετά από ώρα θέλουν να τραβάνε δύο για να βγουν. Τέλος η μούφα της εβδομάδας. Μακρυά και μόνο από φωτογραφία το συγκεκριμένο, αλλά και ότι δείτε να του μοιάζει στο skroutz. Δεν κόβει ούτε κλαράκι σε πάχος μολυβιού! http://craftman.gr/Προϊόντα/Αγρός-Κήπος/Εργαλεία-Αγρού-Κήπου/TOP-GARDEN-ΨΑΛΙΔΙ-ΚΛΑΔΟΥ-ΜΕ-ΛΑΜΑ-ΚΑΙ-ΕΛΑΤΗΡΙΟ-9''-225ΜΜ-382505 Αντίθετα ένα τηλεσκοπικό κλαδευτήρι του Lidl μου βγήκε απρόσμενα καλό! Κόβει για πλάκα ακόμα και χοντρούτσικα κλαδιά, ενώ με το πριόνι κατέβασα πολλά κλαδιά της καρυδιάς διαμέτρου 15 εκατοστών. Αν το πετύχετε πάρτε το, μοιάζει με το παρακάτω. http://www.praktiker.gr/p/psalida-kladematos-koryfis-ellix-me-prioni-57867 5
GriGaS Σεπτέμβριος 29, 2016 #642 Σεπτέμβριος 29, 2016 πριν 8 ώρες, το μέλος Lakisss έγραψε: Προβολέας με λάμπα οικονομίας Ε27 23watt από Lidl. Το φως είναι αρκετό για τη δουλειά που το θέλω (κήπος), και απενεργοποίησα τον αισθητήρα για να ανάβει απευθείας απ' τον διακόπτη. Το σασί είναι πλαστικό. Εφόσον θα τον δουλεύεις με χειροκίνητο on/off τον αφήνεις με τη λάμπα που έχει. Eάν όμως αποφασίσεις να τον δουλέψεις με τον αισθητήρα και κάνει αρκετά αναβοσβησίματα, θα πάρεις μια λάμπα οικονομίας για κλιμακοστάσιο που δίνει αμέσως το φουλ φως της και αντέχει τα πολλά on off. 3
karmen1983 Σεπτέμβριος 29, 2016 Author #644 Σεπτέμβριος 29, 2016 Νίκο καλορίζικα ειδικά οι λίμες είναι Δωσε και ένα λινκ από αμαζον ρε συ
karmen1983 Σεπτέμβριος 29, 2016 Author #645 Σεπτέμβριος 29, 2016 Να βάλω και εγώ μια αγορά που έκανα προχθές που πήγα για Dewalt αλλά πήρα Stanley Ήθελα πάρα πολύ να πάρω μία μεγάλη μέγγενη εδώ και καιρό αλλά επειδή το ποσό είναι κάπως σε αυτά όλο βολευόμουν κουτσα στραβα με σφιγκτήρες. Βρήκα όμως μία τελευταία στο κέντρο βίδας και την τσίμπησα σε καλή τιμούλα. 15cm άνοιγμα στα σαγόνια Μαντεμένια αλλά πιο ελαφριά από ότι μια πιο καλή Αμονάκι και τη δουλειά της θα την κάνει σίγουρα 4
Asxetius Σεπτέμβριος 29, 2016 #646 Σεπτέμβριος 29, 2016 Mε γεια τα νέα σας παιχνίδια Από βδομάδα το φορτηγό της Dewalt θα είναι στην περιοχή μου, θα πάω μια βόλτα να δω τι κουβαλάει 2
Lakisss Σεπτέμβριος 29, 2016 #647 Σεπτέμβριος 29, 2016 πριν 2 ώρες, το μέλος karmen1983 έγραψε: Νίκο καλορίζικα ειδικά οι λίμες είναι Δωσε και ένα λινκ από αμαζον ρε συ Οι μεγάλες αγοράστηκαν από Leroy προς 9,70 η μία. Τις μικρές τις πέτυχα στα 26+6 τα μεταφορικά. https://www.amazon.fr/dp/B0002YQDP0/ref=pe_386181_51767671_TE_dp_1 πριν 7 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε: Η παίρνεις έναν LED και ξεμπερδεύεις Σίγουρα οι led έχουν άμεση έναυση και καλύτερη σχέση απόδοσης/κατανάλωσης, αλλά φοβάμαι τους φτηνιάρικους made in China. Αν καεί το led τον πετάς ενώ εδώ αλλάζεις μια λάμπα και τέλος. 1
UltraB Σεπτέμβριος 29, 2016 #648 Σεπτέμβριος 29, 2016 πριν 7 λεπτά, το μέλος Lakisss έγραψε: Οι μεγάλες αγοράστηκαν από Leroy προς 9,70 η μία. Τις μικρές τις πέτυχα στα 26+6 τα μεταφορικά. https://www.amazon.fr/dp/B0002YQDP0/ref=pe_386181_51767671_TE_dp_1 Σίγουρα οι led έχουν άμεση έναυση και καλύτερη σχέση απόδοσης/κατανάλωσης, αλλά φοβάμαι τους φτηνιάρικους made in China. Αν καεί το led τον πετάς ενώ εδώ αλλάζεις μια λάμπα και τέλος. Ευτυχώς έχουμε εδώ μια αποθήκη (έχει και e-shop) που ασχολείται με τα ηλεκτρολογικά και φαίνεται να έχει πολύ καλές τιμές οπότε αγοράζω απ εκεί. Δίνει και δύο χρόνια εγγύηση στους προβολείς (νομίζω εκτός τους Κινέζικους όμως)
Seafalco Σεπτέμβριος 29, 2016 #649 Σεπτέμβριος 29, 2016 Μεγειές το μεγγενικό , οι ηλεκτροκολλήσεις, οι λίμες και όλα τα λοιπά καλούδια !!! Άντε να δούμε τα επόμενα projects.
Asxetius Σεπτέμβριος 29, 2016 #650 Σεπτέμβριος 29, 2016 πριν 4 ώρες, το μέλος Seafalco έγραψε: Μεγειές το μεγγενικό , οι ηλεκτροκολλήσεις, οι λίμες και όλα τα λοιπά καλούδια !!! Άντε να δούμε τα επόμενα projects. Nα ανοιχτεί ένα θέμα σχετικό, να μην μπερδεύονται με τα εργαλεία. Nα γίνει δημοψήφισμα ποιος συμφωνεί
Seafalco Σεπτέμβριος 29, 2016 #651 Σεπτέμβριος 29, 2016 Δεν θα χρειαστεί δημοψήφισμα ! Ήδη είναι λυμένο το θέμα: https://www.thelab.gr/forums/forum/53-modding-diy/?page=1 Καλό διάβασμα!
acct Σεπτέμβριος 30, 2016 #652 Σεπτέμβριος 30, 2016 18 hours ago, UltraB said: Ευτυχώς έχουμε εδώ μια αποθήκη (έχει και e-shop) Για πες περισσότερα.
UltraB Σεπτέμβριος 30, 2016 #653 Σεπτέμβριος 30, 2016 Μία ώρα πριν, το μέλος acct έγραψε: Για πες περισσότερα. http://e-damianakis.gr/ Τον έμαθα από φίλο μου. Δεν ξέρω αν όλες οι τιμές του μπορούν να συναγωνιστούν τις online αλλά προφανώς είναι άψογη πρόταση για αν ψάχνω κάτι και το χρειάζομαι άμεσα. 1
karmen1983 Οκτώβριος 1, 2016 Author #654 Οκτώβριος 1, 2016 Καλές οι αγορές που έχω κάνει αλλά έφτασε η ώρα της απόσβεσης. Ξεκινάει ένας μεγάλος κύκλος κατασκευών από εδώ και πέρα και το πρώτο που θα βρει μπελά είναι το σπίτι. Project Number 1 Βιβλιοθήκες. Στο σπίτι υπάρχουν αρκετές βιβλιοθήκες αλλά ποτέ δεν ειναι αρκετές Θα γίνουν άλλες δύο. Μία μονή και μία διπλή. Τα σχέδια τελείωσαν γιατί έτσι ξεκινάει μία σωστή κατασκευή από το σχέδιο και στάλθηκαν προς κοπή τα κομμάτια. Ελπίζω μέσα στη βδομάδα να παραλάβω και να γίνει η διαδικασία συναρμολόγησης και εγκατάστασης μέχρι τη Παρασκευή. 5
Seafalco Οκτώβριος 1, 2016 #655 Οκτώβριος 1, 2016 Έτσι ! 'Κατ' αρχήν η γνώση ! Και στα καθ΄ημάς . . . η τακτοποίηση της ! Αγάπη το Inventor τζι-τζι ε? 2
Δημοφιλής Δημοσίευση karmen1983 Οκτώβριος 1, 2016 Author Δημοφιλής Δημοσίευση #656 Οκτώβριος 1, 2016 Το παλευω οσο μπορω να Το μαθω αλλα θέλει πραγματικα πολυ ωρα/ωρες/μερες/μηνες να ασχοληθεις. Προτζεκτ Νο2 θα ειναι ενα γατοδεντρο μεγαλο για τον γατο. Σημερα μπηκε η αρχη. Πηγα απο τον Στελιο που μου εδειξε πως να κολλαω κιολας και τον ευχαριστω παρα πολυ!!! Η αρχη μπηκε με τους ανταπτορες που θα μπουν στον τορνο για να τυλιχτεί το σχοινι. Επισης προετοιμασαμε και ενα κομματι αλουμινιου για ποδια σε διαφορες κατασκευες που εχω στο μυαλο μου. Παμε αργα και σταθερα λοιπον και φυσικα διασκεδαζουμε καθε βημα 11
Lakisss Οκτώβριος 2, 2016 #657 Οκτώβριος 2, 2016 Βλέπω καλά; Στη τελευταία φωτό αριστερά η μέγγενη είναι στηριγμένη στη μαρμαροποδιά; 1
karmen1983 Οκτώβριος 2, 2016 Author #658 Οκτώβριος 2, 2016 Ναι ναι ναι καλά βλέπεις. Πιο σταθερό πάγκο δε παίζει να βρεις πάντως Οτι και να κάνεις στη μέγγενη δε το κουνάει και δε πάει πουθενά
Lakisss Οκτώβριος 2, 2016 #659 Οκτώβριος 2, 2016 Δάσκαλε που δίδασκες... αυτά δεν είναι ασφαλή πράγματα. Αν σπάσει ποιος θα πληρώσει το μάρμαρο;
Recommended Posts