jpavly Οκτώβριος 12, 2008 #161 Οκτώβριος 12, 2008 LOL και θα έχει το καθένα από 50e? Ε ρε, Reloaded που θέτε για το "Epic feeling" :fist:
XtR Οκτώβριος 12, 2008 #162 Οκτώβριος 12, 2008 LOL και θα έχει το καθένα από 50e? Ε ρε, Reloaded που θέτε για το "Epic feeling" :fist: Μάλλον... Άρα 150 ευρώ για να παίξει κανείς το Starcraft 2 (ολόκληρο ). Σκέφτονται μάλιστα να τα κυκλοφορήσουν ανά 1 χρόνο...
tasatva Οκτώβριος 12, 2008 #163 Οκτώβριος 12, 2008 Με βλέπω για battlechest σε 5 χρόνια. Μου αρέσει που δεν προωθούν την πειρατεία...
LL_NEO Οκτώβριος 12, 2008 #164 Οκτώβριος 12, 2008 Στα @@ μου. Είναι SC και άρα τα αξίζει. Που είναι το preorder?
Blinky Οκτώβριος 12, 2008 #165 Οκτώβριος 12, 2008 ενταξει στα 150 ευρω κολλησατε? δειτε τα σαν expansions. Ετσι και αλλιως ποσοι θα το παρουν για να παιξουν τα campaigns? Ολοι στο bnet θα λιωσουν που θα ειναι τσαμπα κατα παραδοση (ελπιζω). Αρα αν απο την αρχη εχεις ολα τα races διαθεσιμα για online το αν θα εχει μονο terran campaign μικρη σημασια εχει...και αμα ανα χρονο βγουν και τα αλλα 2 θα εχουν και αλλες βελτιωσεις κλπ, τελικα θα ιεναι σαν expansions + extra campaign combos. Αρα εγω το βλεπω σαν εγγυημενα 2 expansions και μονο καλο ειναι αυτο...
scider Οκτώβριος 16, 2008 #166 Οκτώβριος 16, 2008 ReLoaded για να ισιωσουν .. οσοι κλανετε 50ευρα τρεχτε να παρετε και 800 expansions τι με νοιαζει εμενα!
Arxagelos Οκτώβριος 20, 2008 #167 Οκτώβριος 20, 2008 όπως λέει και ο λαός "ότι αρπάξει ο κώλος μας" βρήκαν αγελάδα εκει στη blizziard και πανε να την αρμέξουν. Επλίζω να μην κάνουν και με το diablo τα ίδια και τους πάρει ο διάολος τον πατέρα.:nono:
Occultist Οκτώβριος 20, 2008 #168 Οκτώβριος 20, 2008 Σίγουρα θα κάνουν τα ίδια. Μέχρι να μπουν όλες οι κλάσεις...
toxas Οκτώβριος 21, 2008 #169 Οκτώβριος 21, 2008 Dawn of war 2 ρε Αν κ το bnet παντα αποτελει μεγαλο συν, κ εννοειτε οτι μονο κ μονο για αυτο αξιζει να τοι αγορασεις αλλα οκ το εχουν χ3σ3ι λιγο το θεμα στην Blizzard
JohnnyX Δεκέμβριος 23, 2008 #170 Δεκέμβριος 23, 2008 Καινουριο video απο ενα χορταστικο gameplay διαρκειας 21 λεπτων !!http://www.starcraft2.com/features/battlereports/1.xml
Maximus Δεκέμβριος 23, 2008 #171 Δεκέμβριος 23, 2008 Χμμμ...Αρκετά τα σχόλια:1) Δεν ήταν και πολύ "pro" οι παίχτες, υπήρχαν άπειρα πράγματα που θα μπορούσαν να έχουν κάνει.2) Υπερβολικοί οι παρουσιαστές - HUGE army τον είδε που...?3) HUGE map? Πούντος? Μια αλλαγμένη 256άρα πίστα ήταν...4) Εν τέλει, ότι και το Command and Conquer 3 - η ίδια συνταγή, με άλλα γραφικά και νέες μονάδες/προσθήκες. Σίγουρα όχι κάτι το επαναστατικό, εννοείται όμως ότι θα είναι καλό, μιας και είναι Blizzard. Θα περίμενα περισσότερα πάντως.
Maximus Απρίλιος 16, 2009 #175 Απρίλιος 16, 2009 Εδώ άφησαν τον παλαβό με τα scrolls στο Diablo 3.... Φαντάζεσαι να παίζεις SC2 και να βγει ο...Voltron...?
JohnnyX Απρίλιος 18, 2009 #176 Απρίλιος 18, 2009 Νεο videaki Μια μαχη 22 λεπτων http://www.starcraft2.com/features/battlereports/2.xml
Vasot Απρίλιος 19, 2009 #177 Απρίλιος 19, 2009 (edited) Moνο μην τολμησουν και βαλουν αυτη τη βλακεια το Upkeep !! Μου σπαει τα νευρα !!Ειναι απο τις κακες συνηθειες της Blizzard να βαζει upkeep στα RTS της... Επισης με νευριαζει το resource system της blizzard οπου τελειωνουν τα resources υπερβολικα γρηγορα και πρεπει να τρεχεις να φτιαχνεις καινουργια βαση + το οτι πρεπει να φτιαξεις καμια 10αρια εργατες για να ανεβασεις την οικονομια... Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 19, 2009 από Vasot
sebastian Απρίλιος 19, 2009 #178 Απρίλιος 19, 2009 Moνο μην τολμησουν και βαλουν αυτη τη βλακεια το Upkeep !! Μου σπαει τα νευρα !!Ειναι απο τις κακες συνηθειες της Blizzard να βαζει upkeep στα RTS της... Επισης με νευριαζει το resource system της blizzard οπου τελειωνουν τα resources υπερβολικα γρηγορα και πρεπει να τρεχεις να φτιαχνεις καινουργια βαση + το οτι πρεπει να φτιαξεις καμια 10αρια εργατες για να ανεβασεις την οικονομια...Eχεις δικιο και εμενα που την εσπαγαν αγρια αυτα! Αλλα ειναι starcraft ... τελος!Οταν θα βγει το παιχνιδι προβλεπω οτι θα γινει ο 3ος Παγκοσμιος Πολεμος! Το περιμενουν μυρια παιχτες σε ολο τον κοσμο!
zefiroth Απρίλιος 21, 2009 #179 Απρίλιος 21, 2009 Εμενα παλι γιατι δε με εντυπωσιασαν καθολου τα διαφορα videakia τοσο για το Diablo 3 οσο και γiα το SC2?Οχι βεβαια οτι δε θα τρεξω να τα αγορασω τη πρωτη μερα της κυκλοφοριας τους ,αλλα ειμαι ο μοναδικος που περιμενε κατι πιο "grande" απο τη Blizzard?
Maximus Απρίλιος 22, 2009 #180 Απρίλιος 22, 2009 Από το Diablo 3 πρόβλημα δεν έχω - έτσι κι αλλιώς δεν μπορείς να αλλάξεις και τραγικά τα hack n slash RPG. Αυτά που είδα για το Βάρβαρο π.χ. με εντυπωσίασαν θετικά - θέλω σίγουρα να δω το παιχνίδι.Το Starcraft 2 τώρα...όπως έχω πει πολλές φορές σε ελληνικά και ξένα forum, δε με εντυπωσίασε καθόλου από τα έως τώρα video. Παίρνει στοιχεία από άλλα παιχνίδια (Assault Space Marines - Reapers / Superweapons - Mothership / κτίρια που μπορείς να καταλάβεις για bonus - Xel'Naga Towers / Cover System - εκείνο το υποτυπώδες σύστημα κάλυψης στα δέντρα), χωρίς όμως να κάνει κάποιες μεγάλες αλλαγές στον πυρήνα του παιχνιδιού. Παραμένει ακριβώς το ίδιο παιχνίδι, με ακριβώς την ίδια νοοτροπία στα resources, στο χτίσιμο και στη μάχη.Απλά βάλαν νέες μονάδες, άλλα γραφικά και καινούριες abilities. Τίποτα παραπάνω. Ένα expansion για το Starcraft είναι, όπως και οι ίδιοι άλλωστε έχουν δηλώσει πως αυτό ζήτησαν οι fans.Μπορεί κι εγώ να περίμενα ΠΟΛΥ περισσότερα από τη Blizzard, ένα παιχνίδι που θα δίδασκε το πως εξελίσεις τα RTS, αλλά δυστυχώς....μια από τα ίδια.Μην ξεγελιέσαι όμως - τις πωλήσεις του 1 τις έχει στο τσεπάκι. Γι αυτό δεν τους νοιάζει άλλωστε να το εξελίξουν θεαματικά - ίδιο θέλετε, ίδιο θα πάρετε.Προσωπικά πάντως, εκτός σοβαρού απροόπτου, μόνο το Diablo θα αγοράσω. Το Starcraft μάλλον θα το αφήσω.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now