Jump to content



Κάνουν τα εργαλεία το μάστορα; Γενική συζήτηση για εργαλεία και DIY κατασκευές!


Recommended Posts

WD40 , υπομονή και κεκλιμένο επίπεδο. Αν δεν βγαίνει φωνάζεις βοηθούς, είμαι σίγουρος ότι θα έρθουν με τόσα καλά που έχεις κάνει !!!

Σήμερα παρέλαβα το μηχάνημα. Ελπίζω να βρω χρόνο  να το ανοίξω και να το μοντάρω.

Link to comment
Share on other sites

Εσύ λες γι' αυτό ε; Μου φαίνεται σαν το κεφάλι του πείρου αν δεν είναι κολλημένο στη πόρτα. Η θα βαρέσεις από κάτω με σίδερο, η θα φτιάξεις μεγαλύτερο μοχλό να τη σηκώσεις. 

gasrgr.PNG

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτό! Εχω χτυπήσει από κάτω βάζοντας ζουμπά και χτυπώντας με σφυρί, έχω χτυπήσει το μεντεσέ, έχω βάλει λοστό, έχω κάνει μοχλό με 1 μέτρο κοιλοδοκό ( :hehe: ) εχω λουστεί με ultrex αλλά τεσπα δε βγαίνει.

Αν δεν βγει και αύριο θα τους κόψω και θα βάλω νέους.

 

Επιασα και το πίρο με μία σκύλα και προσπάθησα να τον κουνήσω λίγο δεξιά αριστερά αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Το άφησα όμως να σου πω την αλήθεια μιας και μεσημεριάτικα δε μπορώ να κάνω και πολλά.

 

Σου πήρα και το δωράκι σου :p 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

^^Αυτό θα είναι το επόμενο βήμα αλλά από αύριο. Τα παράτησα για σήμερα!

 

Κυρίες και κύριοι οφείλω να το παραδεχτώ ότι με νίκησε μία πόρτα :p 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αγάπη πριν καταλήξεις να κόψεις τους μεντεσέδες και να περάσεις νέους (που δεν είναι και ότι το πιο εύκολο!) μπορείς πολύ πιο εύκολα να κάνεις 

όσα δείχνει το σκαρίφημα πιο κάτω.

Δεν πειράζεις τίποτε και δίνεις λύση με τρόπο που η ανάταξη του (με τα νέα σου εργαλεία θα είναι παιχνιδάκι ! ! :)  )

 

karmen1983 Λυσιμο προϊστορικού μεντεσέ01.jpg

Η διάμετρος της τρύπας δεν είναι κρίσιμη αρκεί να ταιριάζει με τη μύτη του στριφωνιού και να επιτρέπει στα πάσα του να δαγκώσουν σε αυτήν.

Ο δίσκος που λέω είναι πάχους 1 -1,5 mm και είναι για σχισίματα μόνο. 

Φόρα γυαλιά και καμιά μάσκα προσώπου και γαντάκια γιατί σπάνε πολύ εύκολα ! 

Αντί στριφώνι μπορείς να βάλεις και ένα εξολκέα για σπασμένες βίδες.

Μπορείνα αρκέσει όπως σου είπα και μόνο το να βάλεις ένα κατσαβίδι, άσε που κόβοντας μπορεί ο κύλινδρος να χαλαρώσει αρκετά και να βγεί χωρίς άλλη παρέμβαση.

Τις τρύπες στις λέω να τις κάνεις στην αρχή γιατί μετά αν τις χρειαστείς δύσκολα θα ανοίξουν πάνω στη σχισμή!

 

Καλή επιτυχία αύριο και εύχομαι να βγεί μέ το WD40 και να μην χρειαστεί να πας πιο πέρα! :)

 

Έγινε επεξεργασία από Seafalco
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Coca cola πάει με όλα  ! ! !  :hehe:

Αλλά στο συγκεκριμένο ζήτημα , χωρίς πλάκα μπορεί να δουλέψει μια χαρά !

Ε ρε το στομάχι μας τι έχει τραβήξει ! !  :p

Αγάπη έχεις φλόγιστρο από αυτά των υδραυλικών (turbo torch), αν έχεις δοκίμασέ το .

Αυτό πυρώνει πολύ έντονα και γρήγορα αρκεί να ρυθμίσεις τη φλόγα να φτιάχνει μέσα στο κέντρο της ένα μπλέ κώνο.

Ακουμπάς αυτό το κώνο πάνω στο αντικείμενο και αυτό πυρώνει πολύ γρήγορα.

Αν έχεις ήδη βάλει το μοχλό να σπρώχνει την πόρτα προς τα επάνω (βάλε κάνα βάρος πάνω στο άκρο του μοχλού) τότε πυρώνοντας τον κάτω κύλινδρο (στοχεύεις προς τα κάτω τη φλόγα και δεν ακουμπάς καθόλου τον επάνω κύλινδρο , αυτόν το θέλεις κρύο για να κρατάει κρύο τον πίρο ! Μπορείς να δροσίζεις τον πάνω κύλινδρο με ένα βρεμένο πανάκι)  κάποια στιγμή μπορεί να γίνει το πολυπόθητο ανασήκωμα της πόρτας  και επειδή αυτό θα είναι ξαφνικό, πάρε τα μέτρα σου μπας και σου έρθει στο κεφάλι η πόρτα! !! :p

Άντε καλή επιτυχία ! :D

 

Έγινε επεξεργασία από Seafalco
Link to comment
Share on other sites

Στέλιο αυτό που κατάλαβα εγώ είναι ότι δε παίζει να βγει η πόρτα με το μοχλό. Λύγισα το κοιλοδοκό έγινε κουτάλι και η πόρτα δε το άκουσε. Αρα δε φταίει ότι δεν είμαι 100 κιλά.

 

Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να βαρέσω τους πίρους και με κάποιο τρόπο να βγούνε. Ασε που η πόρτα θα πρέπει να είναι κλειστή μιας και το παλεύω μόνη μου και αν βγει και είναι ανοικτή θα μου έρθει στο κεφάλι.

 

Βέβαια παίζει σοβαρά και το σενάριο να έχουν σπάσει/στραβώσει οι πίροι μέσα στο μεντεσέ οπότε άδικος κόπος. Δεν θα παραξενευτώ για πόρτα που μπήκε το ~1930-40 από ότι έμαθα και δεν έχει ασχοληθεί κανείς μαζί της από τότε!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αγάπη παίζει και ένα άλλο σενάριο αν οι πίροι δεν βγαίνουν.

Για να μην πειράξεις τους κυλίνδρους που για να μπούν άλλοι είναι μανούρα, μπορείς να σηκώσεις ελάχιστα την πόρτα με το μοχλό (ίσα 2-3 mm) έτσι ώστε οι κύλινδροι να απομακρυνθούν μεταξύ τους και στο κενό μεταξύ τους περνάς μια το τροχό με ένα δίσκο κοπής και κόβεις τους πίρους.

Είναι πολύ πιθανό μετά από τόσα χρόνια να έχουν γίνει ένα σώμα.

Έτσι θα έχεις τουλάχιστον του πίρους της πόρτας (αφού κατέβει η πόρτα στο πάγκο ) σε βολική για να μπορέσεις με το ζουμπά να βγάλεις τους πίρους.

Για τους πίρους της κάσας, αν δεν βγούν με το ματρακά και  δεν παίξει το σενάριο του σχισίματος, τους κόβεις / αφαιρείς με το τροχό.

Και μετά αφού πάρεις δυο  μεντεσέδες με κυλίνδρους  ανάλογους αυτών που έχει τώρα η πόρτα, περνάς στην πόρτα τον κύλινδρο που αντιστοιχεί στην κάσα με τον καινούριο πίρο.

Σηκώνεις την πόρτα την βάζεις στη θέση της , αφήνεις τον αέρα που θέλεις από κάτω και ανάμεσα πόρτα και κάσα  και με τους κυλίνδρους της κάσας σταθερά ευθυγραμισμένους (λόγω των πίρων) κολλάς τους κυλίνδρους στην κάσα, χωρίς να έχεις κανένα πρόβλημα στραβοκολλήματος πλέον!

 

Βέβαια εδώ πρέπει να βρεθούν τα υλικά για να μην υπάρχει θέμα να ψάχνεσαι την τελευταία στιγμή!

Αν για κάποιο λόγο δεν βρίσκεις ακριβώς στις διαστάσεις των υπαρχόντων, πάρε τους αμέσως μεγαλύτερους  και θα πάρουμε στο τόρνο το κάτω μισό των πίρων να μπαίνουν με άνεση στους υπάρχοντες πίρους της πόρτας.

 

Όπως και νά έχει η δουλειά θα γίνει, απλά (τι λέω τώρα !) θα χρειαστεί ενδεχομένως βοήθεια για το μανουβράρισμα της πόρτας .

 

Αλλά ας δούμε τι θα δείξει αύριο πρωτα! :)

 

Link to comment
Share on other sites

Αν σηκωνότανε 2-3 χιλιοστά στέλιο με τον μοχλό θα την είχα βγάλει :hehe: 

 

Ζήτημα να κουνάει 1 χιλιοστο όπως την είδα το απόγευμα. Τεσπα υπομονή για αύριο που έχουμε και μόνωση ταράτσας στο πρόγραμμα :) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έ τότε κόβεις το πίρο ακριβώς ανάμεσα στους δύο κυλίνδρους κόβοντας κύλινδρους και πίρο !

Και μετά όπως παραπάνω !

Ρε συ  λές να έχει φάει κανα ωστικό κύμα από τους βομβαρδισμους του  πολέμου και να εχουν "κολλήσει" τα πάντα  ! ! !  :hehe:

 

πριν 3 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε:

Γνωρίζει κανείς τι μπορώ να βάλω σε καλώδια για προστασία από την υγρασία; πχ στους πώλους της μπαταρίας του αυτοκινήτου.

Παχύ γράσο βάζουν συνήθως τα μαστόρια, και ακόμα καλύτερα βαζελίνη , αλλά αυτά αφού καθαρίσεις και σφίξεις καλά τους πόλους !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 31 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε:

Γνωρίζει κανείς τι μπορώ να βάλω σε καλώδια για προστασία από την υγρασία; πχ στους πώλους της μπαταρίας του αυτοκινήτου.

http://www.howtocleanstuff.net/is-it-safe-to-put-grease-on-your-car-battery’s-electrical-terminals/

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, karmen1983 said:

Ναι αυτό! Εχω χτυπήσει από κάτω βάζοντας ζουμπά και χτυπώντας με σφυρί, έχω χτυπήσει το μεντεσέ, έχω βάλει λοστό, έχω κάνει μοχλό με 1 μέτρο κοιλοδοκό ( :hehe: ) εχω λουστεί με ultrex αλλά τεσπα δε βγαίνει.

Αν δεν βγει και αύριο θα τους κόψω και θα βάλω νέους.

 

Επιασα και το πίρο με μία σκύλα και προσπάθησα να τον κουνήσω λίγο δεξιά αριστερά αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Το άφησα όμως να σου πω την αλήθεια μιας και μεσημεριάτικα δε μπορώ να κάνω και πολλά.

 

Σου πήρα και το δωράκι σου :p 

καλησπέρα

εφ' όσον ανασηκώνεται η πόρτα έστω και αυτό το μισό χιλιοστό, τσέκαρε αν ο πίρος τραβιέται προς τα μέσα απο την κάτω πλευρά. Αν ναι, απλά είναι θέμα δύναμης. Σε διαφορετική περίπτωση, ο πίρος είναι πρεσαριστός στο κάτω κομμάτι του μεντεσέ, και το κεφάλι που βλέπεις επάνω είναι το ''καπάκι'' που εμποδίζει να βγεί το πάνω τμήμα.   

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα ευχαριστω για την απαντηση. Αν δε σου κανει κοπο μου το εξηγείς αυτο γιατι δε το καταλαβα

 

 

καλησπέρα

εφ' όσον ανασηκώνεται η πόρτα έστω και αυτό το μισό χιλιοστό, τσέκαρε αν ο πίρος τραβιέται προς τα μέσα απο την κάτω πλευρά

 

 

Link to comment
Share on other sites

Απ ότι κατάλαβα, αν κουνιέται ο πίρος προς τα πάνω όταν ανασηκώνεις την πόρτα, πάει να πει ότι είναι απλά σφηνωμένος, έχει αρκετή σκουριά και όλα τα σχετικά, γι αυτό είναι δύσκολο να βγει. Αν όχι, υπάρχει περίπτωση να μην βγαίνει ( ; )

 

Να σου πω, την είχες ανοίξει τέρμα ώστε να μην βρίσκει πάνω στο κασελίκι, ε; :hehe:

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, karmen1983 said:

Καλησπερα ευχαριστω για την απαντηση. Αν δε σου κανει κοπο μου το εξηγείς αυτο γιατι δε το καταλαβα

 

 

 

Γράφεις  κάπου σε κάποιο σημείο ότι  η πόρτα πήρε προς τα πάνω ελάχιστα. Αν ο πίρος είναι ένα απλό καρφί, και το πάνω μέρος του το κεφάλι, αυτό το λίγο που σηκώθηκε η πόρτα θα πρέπει να αφήνει αντίστοιχης απόστασης κενό απο το κάτω σημείο (π.χ. ολικό μήκος κυλίνδρων 5 εκ./ ωφέλιμο μήκος πίρου (εκτός κεφαλιού) 5 εκ. / άρα η άκρη του πίρου θα είναι πρόσωπο με την άκρη του κάτω κυλίνδρου. Αν το μήκος των κυλίνδρων αυξηθεί κατά μισό χιλιοστό (επειδή θα παρεμβαίνει αέρας μεταξύ τους) αυτό θα φανεί στην κάτω πλευρά του μεντεσέ που ο πίρος θα έχει τραβηχτεί προς τα πάνω) Αν αυτό δεν ισχύσει, σημαίνει ότι ο πίρος με το κάτω κομμάτι του μεντεσέ αποτελούν ενιαίο κομμάτι (όπως οι παλιοί μεντεσέδες των ξύλινων πορτών)  (και ας τα βλέπεις ξεχωριστά) και ανασηκώνοντας την πόρτα (αν σηκωνόταν) ο πίρος θα παρέμενε με το κάτω κομμάτι. Αυτό όμως τώρα δεν γίνεται γιατί βλέπεις το καπέλο απο πάνω που προφανώς το εμποδίζει. Αυτό ίσως εξηγεί γιατί όταν έπιασες τον πίρο με τη σκύλα, αυτός δεν περιστράφηκε .

 

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει δεν ξέρω πως φτιάχνανε τις πόρτες το '30, αλλά δεν έχει νόημα αυτό που λέμε εδώ, δηλαδή από κατασκευής να είναι πακτωμένος ο πίρος στο κάτω βαρελάκι του μεντεσέ.

Γιατί μετά θα έπρεπε να κεφαλώσουν το πάνω μέρος του πίρου.

Και στην τελική πώς θα έβγαινε η πόρτα για συντήρηση.

Μη ξεχνάμε ότι η πόρτα δεν είναι αυλόπορτα , δεν χρειάζεται άλλη εξασφάλιση από αυτήν που της δίνει το κάσωμα από την επάνω μεριά όταν είναι κλειστή !

Το πιο πιθανό είναι να έχει συσσωματωθεί από την οξείδωση ο πίρος με το βαρελάκι !

 

Αγάπη με την ευκαιρία , μήπως παρατήρησες όταν ανοιγοκλείνεις την πόρτα, αν ο πίρος περιστρέφεται μαζί με την πόρτα ή αν μένει ακίνητος?

Αν περιστρέφεται έχει κολλήσει στο πάνω βαρελάκι, αν μένει ακίνητος έχει κολλήσει στο κάτω βαρελάκι.

 

Έγινε επεξεργασία από Seafalco
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.