P70 Ιούλιος 8, 2017 #7621 Ιούλιος 8, 2017 πριν 13 ώρες, το μέλος icy20 έγραψε: Ετσι παντελο αν βγαλουν επομενη αγορα να αγοραζεις 2 skills ακομα με 30 ευρω πηγαινε παρτα Αν ειναι καλα skills ομως;;;
psygreg Ιούλιος 11, 2017 #7624 Ιούλιος 11, 2017 Σε Non Season έχουν ρίξει ποτέ ban? Ότι ban υπάρχει τουλάχιστον από τα μεγάλα exploits (Blood Shards, Hellfire κ.λπ) ήταν σε Seasons
chrkon Ιούλιος 11, 2017 #7625 Ιούλιος 11, 2017 Γιατί BAN και με ποία δικαιολογία? Για κάτι που αμέλησε η Blizard? Δεν νομίζω να μπορούν να κάνουν και κανονικά ούτε τα gem πρέπει να κάνουν rollback. Και ΟΚ κάνουν rollback ta gem με τα arguments τι θα κάνουν?
env0y Ιούλιος 11, 2017 #7626 Ιούλιος 11, 2017 Τι εποχές ζούμε ρε γμτ?? Κάνουν σχεδιαστηκά λάθη σε παιχνίδια και μόλις τα βρίσκουμε μας παίρνουν το προϊόν το οποίο αγοράσαμε. Πλέον νιώθω ότι δεν μου ανήκει κάποιο παιχνίδι, αφού τα πιο πολλά τρέχουν μόνο online. (offtopic I know but..) Μία μέρα δεν είχα internet και δεν μπορούσα να χαρώ σχεδόν τίποτα.
psygreg Ιούλιος 11, 2017 #7627 Ιούλιος 11, 2017 (edited) Rollback σε max 132 τα πήγαν τα gems. wipe στα Leaderboards. Double xp το ΠΣΚ Αυτά προς το παρών edit : έφτιαξαν και το ring Krysbin (κάπως έτσι) να δουλεύει μόνο με necro Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 11, 2017 από psygreg
P70 Ιούλιος 11, 2017 #7628 Ιούλιος 11, 2017 Κοινως, αστειο. Αφηνουν τοσο κοσμο που ειχε 110 lvl gems να τα πανε 132 που τα ειχαν 50 ανθρωποι ολοι και ολοι, με Runs 1% chance. Ξεχωρα οτι καποιος ανθρωπος που το εκανε συνεχεια επι μια βδομαδα εχει οφεληθει απιστευτα σε paragon, loot, augments κτλ. Συνεπως σου λενε, την επομενη φορα που βρεθει καποιο τετοιο exploit, κλεψε οσο προλαβαινεις για να οφεληθεις, συνεπειες δεν υπαρχουν. Τελειωτικό χτύπημα στο ηδη νεκρο παιχνιδι.
psygreg Ιούλιος 12, 2017 #7629 Ιούλιος 12, 2017 (edited) Το κορυφαίο είναι πως κάποιοι κάνουν χρήση της επιλογής rollback, δηλαδή rollback στην κατάσταση πριν το rollback των gems, οπότε θα έχουν τα 132+ gems (ουσιαστικά exploit στο exploit lol) Το Non Season πάντως είναι πεταμένο χωρίς να ασχολείται κανένας από την Blizz από πάντα, δεν μου κάνει εντύπωση η αδιαφορία τους. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 12, 2017 από psygreg
Chosen Αύγουστος 16, 2017 #7630 Αύγουστος 16, 2017 (edited) Οι Ουκρανικές αρχές ανήρτησαν μνημείο για τους Ουκρανούς στρατιώτες που πέθαναν στον πόλεμο και χρησιμοποίησαν ένα από τα posters του Diablo 3 με λίγο πρόχειρο photοshop... Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 16, 2017 από Chosen 1
env0y Αύγουστος 16, 2017 #7631 Αύγουστος 16, 2017 Όχι ρε φιλέ κλαίω χαχαχαχαχαχαχαχ Μέχρι τι grift φτάσανε?
FRuLiS13_acg Νοέμβριος 12, 2018 #7632 Νοέμβριος 12, 2018 Καλημερα σε όλη την παρέα του D3. Ψάχνω να αγοράσω account παίχτη που έχει αφήσει το παιχνίδι.... Είχα στο παρελθόν, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν θα καταφερω να βρω τους κωδικούς μου. Εαν κάποιος το έχει εγκαταλείψει και ενδιαφέρεται ας αφήσει κάποιο σχόλιο. Ps. Περισσότερο για χαβαλέ το ψάχνω και μερικά μεγάλα GR....
chrkon Νοέμβριος 12, 2018 #7633 Νοέμβριος 12, 2018 Γιατί δε κάνεις λίγο υπομονή να πάρεις το Immortal? 1
fatalara Νοέμβριος 12, 2018 #7634 Νοέμβριος 12, 2018 πριν 2 ώρες, το μέλος chrkon έγραψε: Γιατί δε κάνεις λίγο υπομονή να πάρεις το Immortal? savage lvl 70 1
FRuLiS13_acg Νοέμβριος 12, 2018 #7635 Νοέμβριος 12, 2018 Φίλε chrkon η αλήθεια είναι πως απέχω καιρό από τον κόσμο του Diablo (υπολόγισα Άνοιξη του 2017 ήταν η τελευταία φορά που έπαιξα), και πώς αγνοούσα το Diablo Immortal καθώς & αναφορές γύρω από την dev ομάδα και τι προθέσεις έχει.Έκατσα και έριξα μια ματιά εδώ....https://www.google.gr/amp/s/gr.ign.com/diablo-immortal/62307/news/h-blizzard-stokheuei-ena-pagkosmio-akroaterio-me-to-diablo-i%3famp=1αλλά νομίζω πώς έχει δρόμο μπροστά να διανύσει με αβέβαιη αποδοχή από το κοινό.Με αφορμή το βίντεο που μου πέταξε πάνω πάνω το YouTube το "θετικο" ηταν να ασχοληθώ πάλι με το topic Diablo κτλ. και τελικά να βρω τους κωδικούς απο το account μου. Το "κακό" είναι ότι δεν βρήκα κάποιον που να θέλει να αποχωριστεί τον λογαριασμό του. Μένουμε με το απωθημένο για ήρωα που θα βγάλει μεγάλο GR όπως στο βιντεάκι & με αναμνήσεις από το παρελθόν.ps. Πάντως με το ξεσκόνισμα στο pc για κωδικούς, εντόπισα σημειώσεις & προφίλ σε txt παικτών από το παρελθόν που χάζευα για gear κτλ. και χάρηκα γιατί κάποιοι είναι ακόμα ενεργοί. Οι περισσότεροι δυστυχώς έχουν εγκαταλείψει... https://eu.diablo3.com/en/profile/Chosen-2702/hero/46774255 1
Trooper Μάρτιος 6, 2019 #7636 Μάρτιος 6, 2019 Αν παίζει κανείς ακόμα...Το season 16 είναι ενδιαφέρον 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now