Jump to content



S.T.A.L.K.E.R - Call of Pripyat: πείτε τα όλα


HotPeanut

Recommended Posts

Το τερμάτισα και εγώ σήμερα.

Όντως αρκετά μικρό, ειδικά εαν δεν παίξεις τα side missions.

Κάτι μου λέει ότι ήταν το τελευταίο..

Λογικό είναι να είναι το τελευταίο. Έκανε τον κύκλο του και νομίζω τον έκανε καλά. Λίγα games καταφέρνουν και κάνουν τέτοια αίσθηση. :T:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
90481666.jpg

12127110.jpg

8.5Χ450

ΙΔΙΑ settings εβγαλε αυτο:

pripyatv.jpg

Το παιχνιδι ψηνομαι να το αγορασω με τα 9.99 αλλα τρεχοντας το bench τα γραφικα του -αυτα και μονο αυτα- με απογοητευσαν.

Θυμιζουν αλλες εποχες,ολα block style,το tesselation αφαντο,εξωφρενικα βαρυ (καλα ειπαμε δεν ειμαι τυπος "ολα δεξια" αλλα για ΑΥΤΑ τα γραφικα ΑΠΑΙΤΩ να ειναι ολα max.)

Η μηχανη θελει αλλαγη-αν βγει και αλλο-

Το story δεν το φοβαμαι , τα αλλα 2 με κρατησαν ....

Αλλα ρε σεις πραγματικα ειναι foliage αυτο για game του 2009?:bad:

Βattlefield 2 μου θυμισε!:p

Link to comment
Share on other sites

Ε κι εσείς! κάθεστε και παρατηρείτε το foliage αν είναι καλό ή όχι! Το βασικό είναι να έχει χαρακτήρα το game. Και το STALKER έχει δύο φορές χαρακτήρα. Μία για το σενάριο και μια για τα γραφικά που παρόλο που είναι αυτά που λέτε ότι είναι, υποστηρίζουν τέλεια το σενάριο. Δεν μπορώ να φανταστώ το STALKER με τα "γυαλιστερά" γραφικά π.χ. του Crysis. Δεν είναι δυνατό να αναπαραστίσεις τη "σαπίλα" με γυαλιστερά γραφικά.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

το τερματισα , 2 φορες μαλιστα (απειρως πιο ευκολο απο το πρωτο). Απο τα ελαχιστα παιχνιδια που μπορω να παιξω τελευταια , τα αλλα τα βαριεμαι στο 20 λεπτο. Σταλκερ φορεβα, τελος. Εγω δεν προσεξα να κωλωνει το συστημα παντως , ι7 920 + 4890+postvile+6GB ολα σε default και επαιζε νερακι (μην ρωτατε FPS δεν τα κοιταω αυτα πλεον)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αρχιζω να μετανιωνω που δεν το πηρα στα 5/7€

Τωρα ειναι παλι στα 9.99 (αφου ειμαι κατοχος των προηγουμενων)

Ο λογος?

AtmosFear is a mod for S.T.A.L.K.E.R. - Call Of Pripyat that tweaks and expands the vanilla weather system to be more realistic and various.

7 dynamic weather cycles

Increased vision distances

Altered weather behaviour

Different weather balance graphs for each area

Over 90 new sky textures

Replaced vanilla blowout sequence

AtmosFear 2

* Dynamic depth of field (DOF)

* Around 50 new high resolution photorealistic sky-boxes.

* Tweaked weather config files to achieve the realistic lighting effects.

* Reworked blowout sequence.

Estimated release date: July 2010.

3 additional dynamic weather cycles has been added to 4 existing in vanilla version. Also a full weather cycle has been created for Jupiter Underground.

The vision distances for some weather cycles has been increased (and reduced for other) so on a clear day you can now see almost across the whole area.

The weather behaviour has been altered.

There are now 2 main weathers cycles, good and bad. They change in 2h - 8h periods depending on the area. The weather still changes from hour to hour within each period.

Different weather balance graphs for each area have been implemented.

Zaton is often foggy as it is a swamp like area. Jupiter is mostly clear with more storms. Pripyat is rainy and stormy so don't expect much sun there.

Over 90 new sky textures has been added. Those include newly rendered textures and retouched, edited and color corrected textures from vanilla version, StalkerSkies by Cambragol and Panoramic Mod by Argus and STALKER Complete by ArtistPavel.

The mod also replaces vanilla blowout sequence making blowouts dark and gloomy, showing strange atmospherical phenomena similar to aurora borealis (northern lights) due to high level of ionizing radiation.

info and download here:http://www.moddb.com/mods/atmosfear-for-call-of-pripyat

Αν φτιαξουν και το foliage θα τους αγαπω πολυ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tι κεφτες που ειμαι...

Υπαρχει ΚΑΙ ΑΥΤΟ που βελτιωνει πολυ το vanilla απο οτι διαβαζω/βλεπω.

Call of pripyat Reloaded

http://www.moddb.com/mods/call-of-pripyat-reloaded

* 2085 New high definition textures touching everything, land, organic textures, weapons,

vegetation ...

* 200 additional music camp and work full on sounds with improved environmental sounds,

the music, of firearms, and the common dialogs (NPC encountered outside for example) but restored in Russian with voice-related quests kept in the base language of the player.

* Atmosfear 1.3 Improve included with the sky textures optional HD.

* Gnomus scopes with contrast enhanced Fwouedd included.

* improving rain, thicker and annoying to the sight unless we find a proper shelter (trees, tent ...)

* New menu and loading

screen mod + no-intro.

* Changing the "light night" for more contrasting shadows and lighting control as good as CS and CSS.

* New animations for the SVD, the SVU, the PKM, the SPAS12 and winchester 1300 by Gosuke and kingfriday.

* Detector Svarog improved and new visual effects for the detectors, the LEDs are really bright andare managed as a source of light.

* All neon lamps and can bedestroyed (dynamic lighting mode only)

* Improving the balance of artifacts with a change of features, many artifacts reappear after a

Blowout for pushing the player exploring, they also cost (and therefore

sell) more expensive and more difficult to obtain.

* The chimera is weaker than before (as she had said pluton indestructible master mode) but is faster and jumps three times more often.

* The Burer are much more resistant and aggressive

* The controllers are more resistant and deadly

* The pseudo-giant is slower but is three times stronger than before.

* The bodies of the monsters and NPCs disappear faster card in a concern for realism and to

avoid falling FPS stupid.

* the range of the knife attack is larger.

* A helicopter will appear once a day but still Zaton at high altitude. During the mission of the

Owl has the mercenary base, this one will be attacked by the same helicopter, I will not break the pleasure of this mini-quest, but this attack is related to an element of the scenario if you ask enough stalkers insights about the helicopters above the lakes of Pripyat, I'll send an email to the creator of the mod to see if I could not work on it with him.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 3 years later...

2 λογακια για το  misery  ...

 

 

Ως γνωστον το pripyat ειναι το  πιο πληρες και γυαλισμενο της σειρας(δεν θελει 10 mods δηλαδη, δουλευει μια χαρα ουτε of the box  σε αντιθεση με το SoC που θελει oblivion lost / lurk αναλογα με τα γουστα και την διαθεση του παικτη) αλλα και το πιο βατο για οποιον δεν θελει να ζοριζεται οταν παιζει single player, αυτο το θυμομουνα χαρακτηριστικα  γιατι τελειωνοντας πριν 4 χρονια το clear sky   το πρωτο πραγμα που εκανα ητανε να εγκαταστησω το CoP. 

 

 

Λιγο το εντονο stuttering στους ανοιχτους χωρους. λιγο τα  drops μεσα στο πλοιο ( ειχε φρακαρει στα 30fps λολ ) λιγο οτι δεν ειχε καμια σχεση η δυσκολια "master" με την αντιστοιχη στο clear sky, εφαγε uninstall στο 3ωρο.

 

Πηγα πριν λιγες μερες λοιπον να το ξαναβαλω αυτη τη φορα με το misery 2.1.1, διαλεξα για κλαση  recon, αχ και να ξερα .... :p μιλαμε ατελειωτος ΠΟΝΟΣ αισθανομουνα οτι πηγα απο το ενα ακρο στο αλλο, " μην μπεις εκει γιατι δεν ακομα εχεις στολη " " μην μπλεξεις με μεταλαγμενους γιατι εχουν  >9000hp  και δεν εχεις  anti-tissue σφαιρες " " επισκευασε το ντουφεκι μονος σου ή αλλιως πουλα 2 νεφρα για να πληρωσεις  τον οπλουργο "  πιο πολυ  ετρεχα να ξεφυγω  παρα πολεμουσα  :S

 

Επισης ειδα οτι ειχε ακομα stuttering παρα τα 6gb ram και τον ssd, πηγα εβαλα noprefetch mod αλλα εγινε  ακομα  χειροτερα, λιγο το stuttering λιγο η εξωφρενικη δυσκολια  μεσα σε 1 ωρα ειχα κανει uninstall το mod και delete  το zip απο τον σκληρο ( raaaage :hehe:

 

εκανα μια προχειρη μελετη την επομενη μερα και οταν γυρισα  βραδυ σπιτι κατεβασα atmosfear 3 + original weapons  renewal + absolute nature, ετσι ειχα σχεδον ιδια γραφικα + ηχο με το misery αλλα gameplay πιο κοντα στο "vanilla", ξεκινησα απο την αρχη λοιπον για 2η φορα, μεσα σε λιγες ωρες ειχα κανει ηδη 4 side quest, ειχα "στοκαρει" σε μπανταδες γιατρικα  ψωμια  χειροβομβιδες κονσερβες και βοτκες :p 

 

Οι μαχες απο την αλλη  υπερβολικα ευκολες,οσοι ειχανε οπλο πεφτανε με την μια  αν και οφειλω να αναγνωρισω οτι ητανε πολυ ευστοχοι και γρηγοροι υπο το φως της ημερας, οι μεταλαγμενοι ομως .... ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ! σκυλια chimera ακομα και blood suckers σου ερχοντουσαν μαζεμενα και πεφτανε για πλακα ! τα οπλα μπορει να ειχανε βελτιωμενη εμφανιση και ηχους χαρη στο OWR 2.1 αλλα πραγματικα δεν ηθελε καθολου προσπαθεια για να πετυχεις κατι, εβγαζες τα sights  γυρναγες τον μοχλο στο "1" και πηγαινε η σφαιρα του στο πιξελ που σημαδευες με την αγκιδα, αμα σου  εβγαινε κανα snork απο κοντα απλα  πηγαινες προς τα πισω και βαραγες ταυτοχρονα απο το ισχυο σαν τον ραμπο  :S

 

με αυτα και με αυτα χθες εκατσα και διαβασα το manual του misery στην τουαλετα (focus power +10) γυριζοντας στις 11 το  βραδυ εβγαλα  τα 3 mod, ξανακατεβασα το misery, διαλεξα  "sniper" αντι για recon που ξεκιναει με καραμπινα + mosin  και επαιξα ενα πολυ απολαυστικο 2ωρο, θα πω μονο οτι βγαινοντας απο την σπηλια που ειχε μεσα το αμαξι  αισθανθηκα survivor ! 10 load  4 χριστοπαναγιες -80HP αλλα το ευχαριστηθηκα !  στην επιστροφη για το πλοιο περιττο να πω οτι οπου εβλεπα  σκυλια εκανα μεταβολη πριν  με μυριστουνε, εδω σε ξεσκιζουνε με φουλ ζωη φανταστειτε με 20% ! 

 

tl;dr δεν ειναι τοσο δυσκολο οσο φαινεται στην αρχη, απλα σε αναγκαζει να αλλαξεις συνηθειες - τακτικες και να εκτιμας πραγματα που τα ειχες δεδομενα (σαν την θητεια στην ΕΛΔΥΚ ενα πραγμα  :p

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Το ειχα παιξει κανενα 2μηνο μονο το misery mod μεχρι που ξαφνικα δεν μου φορτωνε τα saves(πηγαινα στο Pripyat) και το παρατησα..μιλαω για το 2.1 beta αν δεν κανω λαθος.

 

Ναι ηταν δυσκολο απ 'οσο θυμαμαι..

Link to comment
Share on other sites

2 λογακια για το  misery  ...

 

 

Ως γνωστον το pripyat ειναι το  πιο πληρες και γυαλισμενο της σειρας(δεν θελει 10 mods δηλαδη, δουλευει μια χαρα ουτε of the box  σε αντιθεση με το SoC που θελει oblivion lost / lurk αναλογα με τα γουστα και την διαθεση του παικτη) αλλα και το πιο βατο για οποιον δεν θελει να ζοριζεται οταν παιζει single player, αυτο το θυμομουνα χαρακτηριστικα  γιατι τελειωνοντας πριν 4 χρονια το clear sky   το πρωτο πραγμα που εκανα ητανε να εγκαταστησω το CoP. 

 

 

Λιγο το εντονο stuttering στους ανοιχτους χωρους. λιγο τα  drops μεσα στο πλοιο ( ειχε φρακαρει στα 30fps λολ ) λιγο οτι δεν ειχε καμια σχεση η δυσκολια "master" με την αντιστοιχη στο clear sky, εφαγε uninstall στο 3ωρο.

 

Πηγα πριν λιγες μερες λοιπον να το ξαναβαλω αυτη τη φορα με το misery 2.1.1, διαλεξα για κλαση  recon, αχ και να ξερα .... :p μιλαμε ατελειωτος ΠΟΝΟΣ αισθανομουνα οτι πηγα απο το ενα ακρο στο αλλο, " μην μπεις εκει γιατι δεν ακομα εχεις στολη " " μην μπλεξεις με μεταλαγμενους γιατι εχουν  >9000hp  και δεν εχεις  anti-tissue σφαιρες " " επισκευασε το ντουφεκι μονος σου ή αλλιως πουλα 2 νεφρα για να πληρωσεις  τον οπλουργο "  πιο πολυ  ετρεχα να ξεφυγω  παρα πολεμουσα  :S

 

Επισης ειδα οτι ειχε ακομα stuttering παρα τα 6gb ram και τον ssd, πηγα εβαλα noprefetch mod αλλα εγινε  ακομα  χειροτερα, λιγο το stuttering λιγο η εξωφρενικη δυσκολια  μεσα σε 1 ωρα ειχα κανει uninstall το mod και delete  το zip απο τον σκληρο ( raaaage :hehe:

 

εκανα μια προχειρη μελετη την επομενη μερα και οταν γυρισα  βραδυ σπιτι κατεβασα atmosfear 3 + original weapons  renewal + absolute nature, ετσι ειχα σχεδον ιδια γραφικα + ηχο με το misery αλλα gameplay πιο κοντα στο "vanilla", ξεκινησα απο την αρχη λοιπον για 2η φορα, μεσα σε λιγες ωρες ειχα κανει ηδη 4 side quest, ειχα "στοκαρει" σε μπανταδες γιατρικα  ψωμια  χειροβομβιδες κονσερβες και βοτκες :p

 

Οι μαχες απο την αλλη  υπερβολικα ευκολες,οσοι ειχανε οπλο πεφτανε με την μια  αν και οφειλω να αναγνωρισω οτι ητανε πολυ ευστοχοι και γρηγοροι υπο το φως της ημερας, οι μεταλαγμενοι ομως .... ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ! σκυλια chimera ακομα και blood suckers σου ερχοντουσαν μαζεμενα και πεφτανε για πλακα ! τα οπλα μπορει να ειχανε βελτιωμενη εμφανιση και ηχους χαρη στο OWR 2.1 αλλα πραγματικα δεν ηθελε καθολου προσπαθεια για να πετυχεις κατι, εβγαζες τα sights  γυρναγες τον μοχλο στο "1" και πηγαινε η σφαιρα του στο πιξελ που σημαδευες με την αγκιδα, αμα σου  εβγαινε κανα snork απο κοντα απλα  πηγαινες προς τα πισω και βαραγες ταυτοχρονα απο το ισχυο σαν τον ραμπο  :S

 

με αυτα και με αυτα χθες εκατσα και διαβασα το manual του misery στην τουαλετα (focus power +10) γυριζοντας στις 11 το  βραδυ εβγαλα  τα 3 mod, ξανακατεβασα το misery, διαλεξα  "sniper" αντι για recon που ξεκιναει με καραμπινα + mosin  και επαιξα ενα πολυ απολαυστικο 2ωρο, θα πω μονο οτι βγαινοντας απο την σπηλια που ειχε μεσα το αμαξι  αισθανθηκα survivor ! 10 load  4 χριστοπαναγιες -80HP αλλα το ευχαριστηθηκα !  στην επιστροφη για το πλοιο περιττο να πω οτι οπου εβλεπα  σκυλια εκανα μεταβολη πριν  με μυριστουνε, εδω σε ξεσκιζουνε με φουλ ζωη φανταστειτε με 20% ! 

 

tl;dr δεν ειναι τοσο δυσκολο οσο φαινεται στην αρχη, απλα σε αναγκαζει να αλλαξεις συνηθειες - τακτικες και να εκτιμας πραγματα που τα ειχες δεδομενα (σαν την θητεια στην ΕΛΔΥΚ ενα πραγμα   :p

Με έψησες. κατεβάζω Stalker και το mod. :p Thanks

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 λογακια για το  misery  ...

 

 

Ως γνωστον το pripyat ειναι το  πιο πληρες και γυαλισμενο της σειρας(δεν θελει 10 mods δηλαδη, δουλευει μια χαρα ουτε of the box  σε αντιθεση με το SoC που θελει oblivion lost / lurk αναλογα με τα γουστα και την διαθεση του παικτη) αλλα και το πιο βατο για οποιον δεν θελει να ζοριζεται οταν παιζει single player, αυτο το θυμομουνα χαρακτηριστικα  γιατι τελειωνοντας πριν 4 χρονια το clear sky   το πρωτο πραγμα που εκανα ητανε να εγκαταστησω το CoP. 

 

 

Λιγο το εντονο stuttering στους ανοιχτους χωρους. λιγο τα  drops μεσα στο πλοιο ( ειχε φρακαρει στα 30fps λολ ) λιγο οτι δεν ειχε καμια σχεση η δυσκολια "master" με την αντιστοιχη στο clear sky, εφαγε uninstall στο 3ωρο.

 

Πηγα πριν λιγες μερες λοιπον να το ξαναβαλω αυτη τη φορα με το misery 2.1.1, διαλεξα για κλαση  recon, αχ και να ξερα .... :p μιλαμε ατελειωτος ΠΟΝΟΣ αισθανομουνα οτι πηγα απο το ενα ακρο στο αλλο, " μην μπεις εκει γιατι δεν ακομα εχεις στολη " " μην μπλεξεις με μεταλαγμενους γιατι εχουν  >9000hp  και δεν εχεις  anti-tissue σφαιρες " " επισκευασε το ντουφεκι μονος σου ή αλλιως πουλα 2 νεφρα για να πληρωσεις  τον οπλουργο "  πιο πολυ  ετρεχα να ξεφυγω  παρα πολεμουσα  :S

 

Επισης ειδα οτι ειχε ακομα stuttering παρα τα 6gb ram και τον ssd, πηγα εβαλα noprefetch mod αλλα εγινε  ακομα  χειροτερα, λιγο το stuttering λιγο η εξωφρενικη δυσκολια  μεσα σε 1 ωρα ειχα κανει uninstall το mod και delete  το zip απο τον σκληρο ( raaaage :hehe:

 

εκανα μια προχειρη μελετη την επομενη μερα και οταν γυρισα  βραδυ σπιτι κατεβασα atmosfear 3 + original weapons  renewal + absolute nature, ετσι ειχα σχεδον ιδια γραφικα + ηχο με το misery αλλα gameplay πιο κοντα στο "vanilla", ξεκινησα απο την αρχη λοιπον για 2η φορα, μεσα σε λιγες ωρες ειχα κανει ηδη 4 side quest, ειχα "στοκαρει" σε μπανταδες γιατρικα  ψωμια  χειροβομβιδες κονσερβες και βοτκες :p

 

Οι μαχες απο την αλλη  υπερβολικα ευκολες,οσοι ειχανε οπλο πεφτανε με την μια  αν και οφειλω να αναγνωρισω οτι ητανε πολυ ευστοχοι και γρηγοροι υπο το φως της ημερας, οι μεταλαγμενοι ομως .... ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ! σκυλια chimera ακομα και blood suckers σου ερχοντουσαν μαζεμενα και πεφτανε για πλακα ! τα οπλα μπορει να ειχανε βελτιωμενη εμφανιση και ηχους χαρη στο OWR 2.1 αλλα πραγματικα δεν ηθελε καθολου προσπαθεια για να πετυχεις κατι, εβγαζες τα sights  γυρναγες τον μοχλο στο "1" και πηγαινε η σφαιρα του στο πιξελ που σημαδευες με την αγκιδα, αμα σου  εβγαινε κανα snork απο κοντα απλα  πηγαινες προς τα πισω και βαραγες ταυτοχρονα απο το ισχυο σαν τον ραμπο  :S

 

με αυτα και με αυτα χθες εκατσα και διαβασα το manual του misery στην τουαλετα (focus power +10) γυριζοντας στις 11 το  βραδυ εβγαλα  τα 3 mod, ξανακατεβασα το misery, διαλεξα  "sniper" αντι για recon που ξεκιναει με καραμπινα + mosin  και επαιξα ενα πολυ απολαυστικο 2ωρο, θα πω μονο οτι βγαινοντας απο την σπηλια που ειχε μεσα το αμαξι  αισθανθηκα survivor ! 10 load  4 χριστοπαναγιες -80HP αλλα το ευχαριστηθηκα !  στην επιστροφη για το πλοιο περιττο να πω οτι οπου εβλεπα  σκυλια εκανα μεταβολη πριν  με μυριστουνε, εδω σε ξεσκιζουνε με φουλ ζωη φανταστειτε με 20% ! 

 

tl;dr δεν ειναι τοσο δυσκολο οσο φαινεται στην αρχη, απλα σε αναγκαζει να αλλαξεις συνηθειες - τακτικες και να εκτιμας πραγματα που τα ειχες δεδομενα (σαν την θητεια στην ΕΛΔΥΚ ενα πραγμα   :p

Το είχα δοκιμάσει πριν ένα χρόνο, όταν έψαχνα για μια hardcore survival εμπειρία αλλά το βρήκα too much. Είχα καταφέρει να προχωρίσω αρκετά και είχα εξοικειωθεί με τα mechanics του, αλλά το quicksave νομίζω ήταν τελικά αυτό που με έκανε να το αφήσω. Με τον καιρό ήξερα τόσο καλά πότε να κάνω quicksave που όχι μόνο δε με πείραζε αν θα πέθαινα, αλλά έβγαινα από μάχες με τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα(εφόδια που χρησιμοποίησα, hp που έχασα, εφόδια που πήρα).

Πρόσφατα ψάχνω πάλι για μια τέτοια εμπειρία, λίγο τα λόγια σου, λίγο κάποια άρθρα στο RPS(? στην "survival games week"), ψήθηκα να το ξαναδοκιμάσω. Αυτή τη φορά, unbind το quicksave και δώσε! Δεν είμαι άνθρωπος που θα πατήσει menu και save, καλύτερα να αυτοπυροβοληθώ, οπότε πιστεύω θα το διασκεδάσω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.