Jump to content



Official Battlefield 3 Thread


Jaco

Recommended Posts

Δε ξερω τι λετε 'σεις αλλα εγω ακομα παλευω το ριμαδοκιλλ με το EOD.

To αστειο ειναι οτι, εχθες εχω κολλησει πανω σε ενα αρμα το EOD, το εκανα disable και πριν προλαβω να κανω τo kill, καποιος με μαχαιρωσε!

Ξενέραααααααααααααααα, κοντεψε να φυγει το πληκτρολογιο απ το παραθυρο!

Έλα... το απόγευμα θα είμαι μάλλον μέσα κατά τις 19:00. Μπες να κάνουμε ανταλλαγή kill ;)

Link to comment
Share on other sites

εγώ ξεμονάχιασα έναν που έκανε repair το άρμα του και του έκανα 1-2 συγκολήσεις :hehe:

ωστόσο είμαι ψιλο απογοητευμένος από το mtar. Δηλαδή σε μικρές αποστάσεις είναι οκ ,αλλα το Α-91 μου φαίνεται σημαντικά καλύτερο overall (και το ACR πολύ καλό για μέσες αποστάσεις!)

Link to comment
Share on other sites

@KostasNK τωρα που μπηκα και εγω στο battlelog πηγα να κανω Join αλλα μου εβγαλε μυνημα οτι πρεπει να κατεβασω το expansion pack close quarters ..πηγα για ενημερωση στο origin αλλα τπτ.. τι παιζει ? μετα τις 12/6/2012 02:00 θα μας αφησει?

ο σερβερ που ειδα και εγω ηταν αμερικη..

Γιατι να το κατεβασεις ? Δεν το εχεις αγορασει ηδη το premium και σου κατεβηκε απο το τελευταιο Patch?Eκτος αν στις 2.00 ξανακατεβαζουμε...:rant:

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=173]Wizard![/MENTION] & [MENTION=20642]andreas_a[/MENTION] Κάτσε να τα πω αυτά τα πούστικα που κάνετε στους admin της EA :D
Η απαντηση που θα παρουν οι της ΕΑ :hehe:

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog
Link to comment
Share on other sites

Ωρα ελλαδισταν;;;
We will be automatically updating all servers to the latest version of Battlefield 3, R25, on Monday 9am Eastern Standard time. At this time all servers will undergo a restart in order to update to the latest version.

9.00AM EST = 2PM GMT = 5 το απογευμα για Ελλαδα(αν δεν κανω λαθος)

Link to comment
Share on other sites

Hello ?

Στα bugs και την noobia που με κάθε patch έφτιαχναν μισό πράγμα και χάλαγαν 30.

Αυτά που βλέπουμε στο BFBC2 & BF3 είναι ΤΡΑΓΙΚΟΤΑΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Αν υπήρχε ένας αντίπαλος για το BF3 σε στυλ UT ( εννοώ την ποιότητα των Unreal Tournament ) δεν υπήρχε περίπτωση να συνέχιζε να το παίζει κόσμος.

Τώρα αυτό παίζει μπάλα μόνο του σε αυτή την κατηγορία, οπότε ο περισσότερος κόσμος λέει "something is better than nothing".

Τι και αν το μαχαίρι την 2η φορά ντρέπεται και δεν δουλεύει.

Τι και αν σκοτώνεις με smoke grenade πετώντας την όπου να ναι και να σκάει όπου να ναι ( να πείς πως την σπας στην μούρη του άλλου στα 5-10-15 μέτρα, να πείς ok ).

Το netcode τους ασχολίαστο.

Η γκάφα με τον φακό και το εφφέ του την ημέρα... χαχα απλά epic :D

Το τρομερό spawning στο SQDM ?

Αυτά τα πράγματα αν ήτανε ποδοσφαιράκι θα ήταν το αντίστοιχο με το να παίζει η άλλη ομάδα με 15 παίχτες και ένας από αυτούς να ήταν και ο διαιτητής!

Μην λες για πωλήσεις, γιατί το γεγονός ότι πουλάει το Call of Booty 4 ver 4 αρκεί για να αποδειχθεί ότι οι πωλήσεις δεν λένε τίποτα ( μιας και οι περισσότεροι καταναλωτές είναι ΖΩΑ ).

Tι σχεση εχει το UT?

Το ειδος αυτο ΠΕΘΑΝΕ.Deal with it.

Το μαχαιρι δεν κρεμαει αν "ξερεις" που σε παιρνει - το δευτερο μαχαιρι εχει ....cooldown ναι-

Ο φακος μπηκε για αυτο.Για να τυφλωνει.

Ηλιθια ιδεα?Ναι. Αλλα σπανια πλεον παιζει κοσμος με φακο.

Το netcode σπανια με κρεμαει με μονο "παραπονο" το cover lag -που συμβαινει λογω μεγαλων διαφορων μεταξυ των ping και client based system.

To Spawning στο SQDM -16 ατομων ειναι almost perfect.

Λογω μεγαλης ποικιλιας οπλων και συνδιασμων των "εξαρτηματων" τους

εγω θεωρω λογικο οι χρηστες να βρισκουν "συνδιασμους που σκοτωνουν" και ειναι OP/glitched.

Για 2 πραγματα "κατηγορω" τη DICE.

Στο Quality test που κανει ΠΡΙΝ βγει το patch

Και οτι στην προσπαθεια της να εχει ιδια εκδοση σε ολες τις πλατφορμες

καθυστερει ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ την ελευση των glitch patches, και αυτο γιατι το

ποσο που ζηταν οι SONY/MS per patch ειναι υπερβολικα υψηλο-αν θες ψαχνω και στο βρισκω ακριβως ποσο ειναι

και λογω του validation system αργει και για τα PC.

Link to comment
Share on other sites

τιιιιι;;; δεν θα το παρουμε σε ωρα ινδιας; this suckz!!!!1!!!!1!οne!!!1! :p

σε εμενα παντως θα ξεκλειδωσει αυριο στις 23:00 ωρα 3καλων...

[ATTACH]50704[/ATTACH]

:(

GTB Standard Time +02:00 Athens, Istanbul, Minsk

οπότε 8 το βράδυ, τοπική ώρα ;)

Link to comment
Share on other sites

Μήπως ξέρει κανείς πότε θα μπορούμε να κατεβάσουμε το close quarters σκέτο .Να προλάβω να γεμίσω και την κάρτα και για το LAB BF3 SERVER.(Ελπίζω αύριο.)

26 ιουνιου...

GTB Standard Time +02:00 Athens, Istanbul, Minsk

οπότε 8 το βράδυ, τοπική ώρα ;)

Ε...δες μαζι με την εθνικη βγαινει.....

Δεν μας σκεφτονται καθολου...

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:

Αν αγοράσω από ORIGIN το παιχνίδι (προφανώς θα μου στείλουν κάποιο key).

Μπορώ να κάνω install το παιχνίδι χρησιμοποιώντας ένα ήδη αγορασμένο παιχνίδι (από ΠΛΑΙΣΙΟ σε DVD) με το key που μου έστειλαν , χωρίς να τo κάνω download από το ORIGIN?

Link to comment
Share on other sites

Battlefield 3 Lead Designer Gustav Halling clarifies some exciting new details regarding the upcoming, vehicle-based expansion pack, Armored kill.

Great news for console players! “All AK maps have 5 flags on consoles,” according to Halling’s Twitter account. Playing 5-Flag Wake Island in the Back to Karkand expansion pack will probably give you a good idea as to the type of gameplay you can expect in Armored Kill.

Halling also clarified that “there are no urban maps in AK.” So, you can most likely forget maps like Sharqi Peninsula, even though it was somewhat vehicle-heavy, and say hello to wide-open maps like Caspian Border, Operation Firestorm and Kahrg Island.

Halling’s co-worker and Lead Designer Niklas Fegraeus recently had some interesting things to say about Armored Kill’s maps, which you can read up on right here, including more details on everyone’s most anticipated new feature/vehicle, the AC-130 gunship.

Speaking of the AC-130, we recently learned that it will not be pilot-able and will, instead, fly “on-rails.” To some, this came as a disappointment as many Battlefield fans were excited to be able to pilot such a devastating aircraft. Some still hope for change and also accuse consoles of being the factor holding back the DICE team from being able to make it happen. However, Halling made it clear, “I am not changing that, it’s not because of consoles. My design makes it balanced without making the weapons weak.”

While you’re here, you might be interested in these amazing Armored Kill screens or this exciting gameplay footage.

We want to hear from you in the comments. How do you think 5-flag maps will play out on the consoles which have smaller player counts?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.