Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

24 minutes ago, uhu said:

 

Εννοείς απο άποψης κατανάλωσης?

Αν εννοείς αυτό θα αργήσουμε να το μάθουμε, γιατί απλά δεν προβλέπονται τόσο ριζικές μεταβολές στα ίδια τα αυτοκίνητα.

Και πως να προβλέπονται, που τσέκαρα τον κινητήρα diesel του "νέου" vitara, που προέρχεται απο την fiat, design 15ετίας  που με την σειρά είναι downsized ο common rail 1,9 της psa group που παίζει να παρουσιάστικε mid 80s.

 

Γενικά αυτό συμβαίνει στα περισσότερα αυτοκίνητα για να γίνει απόσβεση του RnD κόστους, βελτιώνουν και ξαναβελτιώνουν ώριμες, αξιόπιστες και πάνω απο όλα δοκιμασμένες τεχνολογίες.

Σκέψου τώρα ότι κάποιος που μόλις πήρε το καινούργιο του vitara σήμερα στην ελλάδα μπορεί να το πήρε με ορίζοντα 15ετίας. 

Επίσης αν είχε το diesel vitara 1900cc προ 20ετίας παίζει αν δει τον σημερινό κινητήρα του ξεσκέπαστο να του θυμίσει έντονα κάτι... 

Νομίζεις πως είναι τυχαίο που ολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχανία κλωτσάει την μπάλα των ηλεκτρικών όσο πιο πίσω είναι δυνατόν.

 

Δεν θέλουν τις αλλαγές εφόσον μπορούν να πουλάνε ότι ήδη υπάρχει.

Ειδικά οι μικρότερες και φτωχότερες εταιρίες.

Ακόμα και οι υπάλληλοι στα εξουσιοδοτημένα service τους, που έχουν εκπαιδευτεί στις ΜΕΚ, φτιάχνοντας τέτοιες μηχανές θα πάρουν σύνταξη...

 

Κανένας λίγκας παίζει για τον diesel της fiat ότι είναι της Peugeot από τα 80s;

Επίσης common rail και 80s είναι εντελώς αταίραστα.

 

BTW οι εταιρίες κρατάνε χρόνια τους κινητήρες γιατί μια καινούργια σχεδιάση παίρνει περίπου καμιά πενταετία να σχεδιαστεί να δοκιμαστεί και να κυκλοφορήσει και κοστίζει και μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια σε R&D κ.τ.λ. μέχρι να βγει στην αγορά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος Nickzzz έγραψε:

 

Κανένας λίγκας παίζει για τον diesel της fiat ότι είναι της Peugeot από τα 80s;

Επίσης common rail και 80s είναι εντελώς αταίραστα.

 

BTW οι εταιρίες κρατάνε χρόνια τους κινητήρες γιατί μια καινούργια σχεδιάση παίρνει περίπου καμιά πενταετία να σχεδιαστεί να δοκιμαστεί και να κυκλοφορήσει και κοστίζει και μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια σε R&D κ.τ.λ. μέχρι να βγει στην αγορά.

 

Μπορεί και να είναι ο multijet της fiat και όχι o xud της psa.

Με μπέρδεψε ο πρώτος diesel του 1ου vitara.(καλά καναν κινητήρα δικό τους έχουν στη suzuki???) 

Γράψε λάθος.

Αντί mid80s, mid90s δηλαδή... 

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Καλημερίζω,

 

Μία απορία, αν φυσικά έχει τύχει σε κάποιον. 

 

port-pagaz.jpg.d20a21de4b55367ae4eb40c05128ad7b.jpg

 

Όπως θα δείτε στη φωτογράφια (δυστυχώς δεν βρήκα άλλη), η πόρτα του πορτ-παγκάζ έχει κάποιους "ρεγουλατόρους" (δεν γνωρίζω την ακριβής ονομασία τους) οι οποίοι πατάνε λίγο πάνω από το φανάρι και ακριβώς επάνω στη λαμαρίνα του αυτοκινήτου. Στις άκρες έχουν καουτσουκ για να μην προκληθεί ζημιά. Αυτοί διασφαλίζουν ότι κλείνει σωστά η πόρτα (αυτή είναι η δική μου θεωρία).

 

Καθώς περνάει ο καιρός, το αυτοκίνητο κινείται στους άρτια κατασκευασμένους δρόμους της... Αθήνας και από τα πολλά "άνοιξε-κλείσε", δεν πατάνε καλά επάνω στη λαμαρίνα και ακούς ένα θόρυβο/χτύπημα, ειδικά πάνω σε λακούβες, ακόμη και στις πιο μικρές.

 

Το ερώτημα τώρα. Αυτοί ρυθμίζονται ανεξάρτητα και πριν τους "πειράξω" (βγάζεις το καουτσούκ - σαν τάπα, το ξεβιδώνεις με ένα μικρό άλεν και το τραβάς λίγο προς τα έξω - έχει ρύθμιση κλιμακωτή) ήταν σε διαφορετική θέση. Εγώ άκουγα το θόρυβο από τη δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου και οπότε έφερα λίγο προς τα έξω τον δεξί "ρεγουλατόρο". Ο θόρυβος σταμάτησε ΑΛΛΑ πως μπορώ να ξέρω αν το ρύθμισα σωστά και να μην κάνω ζημιά στο πορτ παγκάζ; Δηλαδή να μην πετσικάρει! 

 

Η διαφορά μεταξύ τους είναι 0.3-0.5 χιλιοστά. 

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, bassplayer said:

δεν πας καμια βολτα απο φαναρτζη να τον ρωτησεις?

 

Θα πάω για το τακτικό service σε λίγες εβδομάδες. Θα τους ρωτήσω σίγουρα. Αυτή την περίοδο όμως δεν προλαβαίνω, οπότε και μαστορεύω ότι μπορώ μόνος μου.

 

4 minutes ago, UltraB said:

Άμα κλείνει σωστά είσαι οκ, θεωρητικά πάντα.

Στο δικό μου αν πειραχτούν δεν κλείνει σωστά ή δε κλείνει καθόλου το πορτ μπαγκάζ.

 

Κλείνει κανονικά και επίσης ανοίγει πιο άνετα. Επειδή το αυτοκίνητο ήταν καινουριο, δεν είχαν πειραχθεί ποτέ αυτά. Και αυτές τις μέρες που τα παρατήρησα, ήταν βιδωμένα σε διαφορετικές στροφές. Από "μαμά". Οπότε και αναρωτιόμουν μηπως αυτά ρυθμίζονται ανάλογα το αυτοκίνητο και δεν υπάρχει στανταρ ρύθμιση. 

Link to comment
Share on other sites

αυτά είναι ρυθμιστικά  για να ταιριάζουν οι "γραμμές" εξωτερικά και να κλείνει σωστά το πορτ-μπαγκάζ.
αντίστοιχα υπάρχουν και στο καπώ
τώρα ποιος θα κάτσει να τα ρυθμίσει σωστά είναι άλλη ιστορία

 

κάθε αμάξι έχει άλλη ρύθμιση σε αυτά

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, trib said:

Οπότε και αναρωτιόμουν μηπως αυτά ρυθμίζονται ανάλογα το αυτοκίνητο και δεν υπάρχει στανταρ ρύθμιση

 

Αυτό ακριβώς. Τέτοια ρύθμιση χρειάζεται και το καπώ και από ό,τι ξέρω γίνεται πάντα με το μάτι. Δεν είναι τόσο μικρές οι ανοχές που να φοβάσαι ότι θα κάνεις ζημιά, εκτός αν είσαι υπερβολικός και αισθάνεσαι αντίσταση σε εκείνο το σημείο όταν πας να κλείσεις.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

https://drivetribe.com/p/achilles-heel-bmw-e46-m3-subframe-Pl7K58qaTcOyY3cDgHPu-Q?iid=B3AnOMGJStSXnHVU2UWjtA

 

μπεμβαδαρες για αλλη μια φορα κορυφαιοι...

παρομοιο με εβγαλε και εμενα στο ε36 και η κορυφαια απαντηση κορυφαιοιυ μηχανικου

"κακως εβαλες πισω σκληρα αμορτισερ"

"ε εε εβαλα αυτα που ελεγε ο κατασκευαστης μιας και ελεγε οτι ειχε m pack "

καμια απαντηση...

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

On 09/12/2017 at 2:54 PM, 2cpu said:

https://drivetribe.com/p/achilles-heel-bmw-e46-m3-subframe-Pl7K58qaTcOyY3cDgHPu-Q?iid=B3AnOMGJStSXnHVU2UWjtA

 

μπεμβαδαρες για αλλη μια φορα κορυφαιοι...

παρομοιο με εβγαλε και εμενα στο ε36 και η κορυφαια απαντηση κορυφαιοιυ μηχανικου

"κακως εβαλες πισω σκληρα αμορτισερ"

"ε εε εβαλα αυτα που ελεγε ο κατασκευαστης μιας και ελεγε οτι ειχε m pack "

καμια απαντηση...

 

Τενεκές ξεγάνωτος (είπε ο ιδιοκτήτης FIAT :hehe: )

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα! Να κανω μια ερώτηση! Αν και δεν ξερω αν ειμαι στο σωτο topic! :)

 

Εχω corsa diesel του 2008 με ραδιο το μαμισιο cd 30 mp3 και θυρα AUX.

Πατώντας το ανάλογο κουμπί (fm/am) που εχει, εχω τις εξης δυνατότητες:

1. να αλλάξω σε συχνότητα am

2. συχνοτητα fm

3. σε cd

4. σε AUX.

Ερώτηση: με καλωδιο μετατροπης 3,5mm aux audio jack σε usb (το οποιο θα εχει τραγουδια σε μορφη mp3) θα γινεται  η αναπαραγωγη της μουσικης απο το φλασακι; Βαζωντας φυσικά το ραδιόφωνο σε λειτουργία aux.

Το καλώδιο ειναι αυτό: https://www.stoucky.gr/kalothio-3-5mm-aux-audio-jack-se-theliko-usb-leeko.html

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, intercoolerr730 said:

Καλησπερα! Να κανω μια ερώτηση! Αν και δεν ξερω αν ειμαι στο σωτο topic! :)

 

Εχω corsa diesel του 2008 με ραδιο το μαμισιο cd 30 mp3 και θυρα AUX.

Πατώντας το ανάλογο κουμπί (fm/am) που εχει, εχω τις εξης δυνατότητες:

1. να αλλάξω σε συχνότητα am

2. συχνοτητα fm

3. σε cd

4. σε AUX.

Ερώτηση: με καλωδιο μετατροπης 3,5mm aux audio jack σε usb (το οποιο θα εχει τραγουδια σε μορφη mp3) θα γινεται  η αναπαραγωγη της μουσικης απο το φλασακι; Βαζωντας φυσικά το ραδιόφωνο σε λειτουργία aux.

Το καλώδιο ειναι αυτό: https://www.stoucky.gr/kalothio-3-5mm-aux-audio-jack-se-theliko-usb-leeko.html

Δεν θα δουλέψει. Το φλασάκι δεν έχει τρόπο να αναπαράξει αναλογικό ήχο από τα ψηφιακά δεδομένα που έχει αποθηκευμένα μέσα του.

Link to comment
Share on other sites

πριν 33 λεπτά, το μέλος minast έγραψε:

Δεν θα δουλέψει. Το φλασάκι δεν έχει τρόπο να αναπαράξει αναλογικό ήχο από τα ψηφιακά δεδομένα που έχει αποθηκευμένα μέσα του.

 

πριν 33 λεπτά, το μέλος minast έγραψε:

Δεν θα δουλέψει. Το φλασάκι δεν έχει τρόπο να αναπαράξει αναλογικό ήχο από τα ψηφιακά δεδομένα που έχει αποθηκευμένα μέσα του.

Ευχαριστω! :):D

πριν 30 λεπτά, το μέλος 2cpu έγραψε:

^

το αυτο.Παρε ενα φτηνιαρικο mp3 και συνδεσε το με ενα καλωδιο

πατα αναπαραγωγη στο mp3 και βουαλα.

Ευχαριστω! :):D

Link to comment
Share on other sites

On 22/11/2017 at 11:39 AM, uhu said:

 

Χωρίς θραύση το ετήσιο και μένα τόσο πήγαινε.

Με θραύση, το εξάμηνο μου πάει κανά 130άρι.

Επειδή την έχω εκμεταλλευτεί την θραύση (μπροστινό παρμπριζ ~900 ευρό), την βάζω.

Αν είχε και κουκούλα κάμπριο και αυτή θα την έβαζα, γιατί αν ανοιγοκλείνεις δεν βγάζουν την 5ετία...

Δεν εχω βρεί ασφαλιστική να εχει..

 

Για να βγεί η τιμή που λέω πρέπει να πατήσεις σε όλες τις εκπτώσεις ναι.

Πάγια εντολή, μοναδικός χρήστης, άνω των 23, κάτω των 60 κτλ και βγαίνει κάπου εκεί.

 

Νομίζω πως αφού 1α πέταξαν τους ασφαλιστές έξω με τις online φόρμες, άρχισαν πάλι να τσιμπάνε τιμές προς τα πάνω, σιγά σιγά.

Οπως όλοι δλδ voda-cote συνδρομητικές TV κτλ.

Είχα και γω ΜΧ-5, το ασφάλιζα και για κουκούλα με Interamerican (όχι anytime). NC 1800cc του 2008 με την "κομπίνα" της ακριτικής τοποθεσίας έβγαινε περίπου 160-170€ όλα μέσα και μερική και ολική κλοπή. Μέχρι τον Ιούλιο που το πούλησα έτσι το ασφάλιζα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.