steve_m Αύγουστος 9, 2021 #5901 Αύγουστος 9, 2021 γιατι να φορεσουν οι εμβολιασμενοι? σκοπος ειναι να κολλησουν ωστε το χειμωνα να εχουν σουπερ ανοσια τοσο απο το εμβολιο οσο και απο τη νοσηση. 2
ARMAGEDDON Αύγουστος 9, 2021 #5903 Αύγουστος 9, 2021 2 hours ago, Efialtis said: propaganda όσο δεν πάει ! αλλά εδώ το αστέρι μας ο επόμενος πρόεδρος της ΝΔ και κατά συνέπεια ο επόμενος πρωθυπουργός αχ τι άντρας 8 μέρες με πυρετό και δεν "πήρε τίποτα" μόνο κανένα ντε πονάκι για να μην ακούει την γλυκούλα γυναικούλα του και τον κόσμο ! Να είναι καλά το αγόρι μας να μας κυβερνήσει ! FULLY VACCINATED good job https://twitter.com/AdonisGeorgiadi/status/1424611460152442887?s=20 1
Cyber_Cookie Αύγουστος 9, 2021 #5904 Αύγουστος 9, 2021 Study Finds COVID-19 May Lower Intelligence WWW.WEBMD.COM Researchers said those who had been placed on a ventilator while ill showed the most substantial effects. On average, their score dropped 7 IQ points. 1
Efialtis Αύγουστος 9, 2021 #5905 Αύγουστος 9, 2021 1 hour ago, ARMAGEDDON said: propaganda όσο δεν πάει ! αλλά εδώ το αστέρι μας ο επόμενος πρόεδρος της ΝΔ και κατά συνέπεια ο επόμενος πρωθυπουργός αχ τι άντρας 8 μέρες με πυρετό και δεν "πήρε τίποτα" μόνο κανένα ντε πονάκι για να μην ακούει την γλυκούλα γυναικούλα του και τον κόσμο ! Να είναι καλά το αγόρι μας να μας κυβερνήσει ! FULLY VACCINATED good job https://twitter.com/AdonisGeorgiadi/status/1424611460152442887?s=20 Εμένα αυτό που μου μένει και απεχθάνομαι είναι να προσδίδονται πολιτικοί χρωματισμοί σε ένα παγκόσμιο υγειονομικό συμβάν. Λες και αν ήταν "οι άλλοι" καρεκλοκένταυροι επάνω όλα θα ήταν ανθηρά. Γι'αυτό πιστεύω οτι δεν υπάρχει σωτηρία, θα μας κυβερνάνε αυτοί που μας αξίζουνε εσαεί. 6
ARMAGEDDON Αύγουστος 9, 2021 #5907 Αύγουστος 9, 2021 (edited) Απλά βάλετε λίγο την φαντασία σας και αλλάξτε τα ζωάκια με ιούς στο τραγουδάκι , και μετά φτιάξτε το κάπως Δευτέρα βαράω για covid τρίτη βαράω H1N1 την Τετάρτη βαράω ebola και πάει λέγοντας Και μην ρωτήσετε αν είμαι high οι παρενέργειες , ολόκληρη Nvidia αγόρασα Και είμαι και καμμένος από φωτιές Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 9, 2021 από ARMAGEDDON 1
Γιάννης_84 Αύγουστος 10, 2021 #5908 Αύγουστος 10, 2021 Just a moment... WWW.MEDRXIV.ORG Η δέλτα φαίνεται πως αλλάζει τα δεδομένα όσον αφορά το ιικό φορτίο και τη μετάδοση. 3
ARMAGEDDON Αύγουστος 10, 2021 #5909 Αύγουστος 10, 2021 (edited) τσα https://www.facebook.com/dimitrios.kouvelas/posts/10159379278798374 και το λινκ που έχει βάλει είναι το ίδιο με του Γιάννη αλλά το έβαλε σκέτο για να μην είστε προκατειλημμένοι τώρα που έβαλα τον κουβελα σιγά που θα το διαβάσετε Just a moment... WWW.MEDRXIV.ORG έχουμε και τα παρακάτω ξεφτιλίκια , ποιος μας θέλει χωρισμένους , ε ποιος αυτός 1-0 , η υπέρτατη κυβέρνηση και η κάθε κυβέρνηση για διαίρε και βασίλευε ! Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 10, 2021 από ARMAGEDDON 1
Δημοφιλής Δημοσίευση acct Αύγουστος 10, 2021 Δημοφιλής Δημοσίευση #5910 Αύγουστος 10, 2021 Τι έγινε ρε παιδιά; Τώρα που υπάρχει επιτέλους μία επιστημονική προδημοσίευση με αστερίσκους που με αρκετό μασάζ χωράει στην κοσμοθεωρία σας, ξαφνικά εμπιστεύεστε τους επιστήμονες και την παραθέτετε; Μπράβο, μακάρι να το είχατε πάρει απόφαση νωρίτερα, μπορεί να μην είχαμε φτάσει στο σημείο που είμαστε σήμερα. Μήπως αναδρομικά καταλαβαίνετε τώρα και γιατί ήταν σημαντικός ο εμβολιασμός, για να μην είναι ο ανεμβολίαστος πληθυσμός επωαστήριο για δυνητικά επικίνδυνες μεταλλάξεις που αυξάνουν τον κίνδυνο διασποράς; Στην ουσία τώρα. Αν και η μεθοδολογία έχει σοβαρούς περιορισμούς, καλώς μελετήθηκε έμμεσα το ιικό φορτίο των εμβολιασμένων νοσούντων, γιατί είναι αρκετά καλός δείκτης της πιθανότητας μετάδοσης. Όπως συζητάμε εδώ και καιρό, η delta είναι πολύ επικίνδυνη ακριβώς και γιατί είναι εξαιρετικά μεταδοτική. Όμως ο πλήρης εμβολιασμός εξακολουθεί να μειώνει σημαντικά την πιθανότητα να κολλήσεις: Effectiveness of Covid-19 Vaccines against the B.1.617.2 (Delta) Variant Quote Effectiveness after one dose of vaccine (BNT162b2 or ChAdOx1 nCoV-19) was notably lower among persons with the delta variant (30.7%; 95% confidence interval [CI], 25.2 to 35.7) than among those with the alpha variant (48.7%; 95% CI, 45.5 to 51.7); the results were similar for both vaccines. With the BNT162b2 vaccine, the effectiveness of two doses was 93.7% (95% CI, 91.6 to 95.3) among persons with the alpha variant and 88.0% (95% CI, 85.3 to 90.1) among those with the delta variant. With the ChAdOx1 nCoV-19 vaccine, the effectiveness of two doses was 74.5% (95% CI, 68.4 to 79.4) among persons with the alpha variant and 67.0% (95% CI, 61.3 to 71.8) among those with the delta variant. Και μειώνοντας την πιθανότητα να κολλήσεις, μειώνεις αντίστοιχα την πιθανότητα να μπορείς να μεταδόσεις. Συνεπώς, ο πλήρης εμβολιασμός εξακολουθεί να είναι η αποτελεσματικότερη μέθοδος για μείωση της διασποράς στην κοινότητα, ειδικά με τη delta. Το καταλαβαίνετε ότι το άρθρο που παραθέσατε τελικά υποστηρίζει ισχυρά το επιχείρημα του εμβολιασμού για τη μείωση της διασποράς; Όσο για τη φιλοξενία πυρόπληκτων υπό την προϋπόθεση του εμβολιασμού, φοβάμαι ότι είναι αναγκαίο κακό. Βεβαίως έμμεσα δίνει προτεραιότητα σε όσους επέδειξαν κοινωνική ευθύνη και κοινή λογική. Αλλά (το σημαντικότερο) μειώνει την πιθανότητα οι ωφελούμενοι να θέσουν σε κίνδυνο την υγεία του προσωπικού και των φιλοξενούμενων στις δύο δομές ΑΜΕΑ. Το κράτος απέτυχε παταγωδώς σε πολλούς τομείς κατά τη διάρκεια αυτών των πυρκαγιών, αλλά αυτή δεν είναι ακόμη μια ένδειξη της αποτυχίας του. 14
minast Αύγουστος 10, 2021 #5911 Αύγουστος 10, 2021 Δεν ασχολούμαι καν με την μεθοδολογία του άρθρου ή το self-reporting του εμβολιασμού, τα θεωρώ εκ προιμίου 100% σωστά. Από τους 100 εμβολιασμένους, πόσοι θα νοσήσουν ώστε να έχουν συγκρίσιμο ιικό φορτίο με ανεμβολίαστους; Από τους 100 ανεμβολίαστους, πόσοι; (Σημ. Διάλεξε εσύ πηγή, το ίδιο αποτέλεσμα θα πάρεις) Για την φιλοξενία πυρόπληκτων, μου αρέσει που το συζητάμε κιόλας, να βάλουμε υγειονομικές βόμβες σε μέρη που συγκεντρώνεται κόσμος. Δεν φτάνει που έχουν χάσει το βιος τους, να κινδυνεύσουν να χάσουν και την υγεία τους... Όποιος δεν γουστάρει ας μην κάνει εμβόλιο, αλλά να μην κλαίγεται κι από πάνω για τις συνέπειες της επιλογής του. 5 1
ARMAGEDDON Αύγουστος 10, 2021 #5912 Αύγουστος 10, 2021 (edited) @acct Φάουλ είναι στο να μας τσουβαλιάζετε όλους σε ψεκασμένους ! εκεί την πατάτε ! Δηλαδή ο κουβέλας έχει κάνει και εμβόλιο είναι και ψεκασμένος ! Επίσης τυφλή εμπιστοσύνη ποτέ και πουθενά ! Δηλαδή αν βγει αύριο μελέτη ότι οι μεταλλάξεις προέρχονται από τα κακώς σκευάσματα τι θα πεις/πείτε ; Δεν είναι πανάκια ότι λένε, δεν είναι οι μεσσίες που θα σώσουν τον κόσμο κλπ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ 9 minutes ago, minast said: Για την φιλοξενία πυρόπληκτων, μου αρέσει που το συζητάμε κιόλας, να βάλουμε υγειονομικές βόμβες σε μέρη που συγκεντρώνεται κόσμος. Δεν φτάνει που έχουν χάσει το βιος τους, να κινδυνεύσουν να χάσουν και την υγεία τους... Όποιος δεν γουστάρει ας μην κάνει εμβόλιο, αλλά να μην κλαίγεται κι από πάνω για τις συνέπειες της επιλογής του. οπότε κινδυνεύουν από τους εμβολιασμένους ! οπότε κινδυνεύουν όλοι μεταξύ τους είτε είναι εμβολιασμένοι είτε ανεμβολίαστοι ! thx captain obvious . Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 10, 2021 από ARMAGEDDON
Δημοφιλής Δημοσίευση Samael Αύγουστος 10, 2021 Δημοφιλής Δημοσίευση #5913 Αύγουστος 10, 2021 Αυτός ο Κούβελας δεν μπορεί να είναι τόσο μισόχαζος, για κουτοπόνηρο που θα κατέβει για πολιτευμένος τον κόβω... 12
Δημοφιλής Δημοσίευση acct Αύγουστος 10, 2021 Δημοφιλής Δημοσίευση #5914 Αύγουστος 10, 2021 22 minutes ago, ARMAGEDDON said: Φάουλ είναι στο να μας τσουβαλιάζετε όλους σε ψεκασμένους ! εκεί την πατάτε ! Συ είπας. Εγώ σημειώνω μόνο ό,τι βλέπω, χωρίς χαρακτηρισμούς. Κάποιοι αμφισβητείτε τόσον καιρό τα αποτελέσματα σοβαρών, αξιόπιστων και επαναλήψιμων δημοσιεύσεων επειδή δεν ταιριάζουν με αυτό που θέλετε να πιστέψετε. Αντίθετα, σπεύδετε να υιοθετήσετε μια προδημοσίευση με σοβαρούς μεθοδολογικούς περιορισμούς (που τελικά προσφέρει επιχείρημα υπέρ της άλλης πλευράς), απλώς επειδή την παραθέτει ο αρχιερέας της επιστημονικής σπέκουλας που σας έχει θαμπώσει. Αν αποφασίζεις προκαταβολικά τι πιστεύεις και σταχυολογείς όσα δεδομένα (νομίζεις ότι) σε επιβεβαιώνουν, δεν μπορείς να καταλήξεις σε σοβαρό επιστημονικό συμπέρασμα. 10
Γιάννης_84 Αύγουστος 10, 2021 #5915 Αύγουστος 10, 2021 @acct μην ερμηνεύεις όπως θέλεις, το σχόλιο με το οποίο συνόδευσα το link ήταν νομίζω αρκετά ουδέτερο. Δεν είναι θέμα κοσμοθεωρίας, είναι θέμα έλλειψης εμπιστοσύνης προς συγκεκριμένες κατευθύνσεις. Υπήρχε από πολύ νωρίς στην πορεία της πανδημίας και πολύ πριν την ύπαρξη εμβολίων, μια περιρέουσα ατμόσφαιρα η οποία προεξοφλούσε το ότι θα προηγηθούν αποτελεσματικά εμβόλια σε σχέση με αποτελεσματικά φάρμακα και ότι τα εμβόλια θα είναι η μόνη λύση και σίγουρα με ανάγκη να εμβολιαστεί το σύμπαν, ενώ τα πιθανώς αποτελεσματικά φάρμακα αντιμετωπίζονταν ως μια απίθανη εξέλιξη που κανείς δεν περίμενε/πίστευε. Σαν αυτοεκπληρούμενη προφητεία ένα πράγμα. Οι πρώτες αναφορές στα ΜΜΕ για πιστοποιητικά εμβολιασμού, vaccine passports και άλλα τέτοια κυβερνητικά checkpoints, ξεκίνησαν πριν καν την ύπαρξη εμβολίων. Δεν μπορώ να κάνω σαν μην το είδα. Οι αμφιβολίες που εκφραζόντουσαν από κάποιους επιστήμονες πριν την ύπαρξη των εμβολίων είχαν να κάνουν με το γεγονός ότι η ομάδα στην οποία ανήκει ο νέος ιός είναι η ίδια με άλλους για τους οποίους δεν έχουμε καταφέρει τόσα χρόνια να φτιάξουμε εμβόλιο εξάλειψης (όπως αυτό της πολυομελίτιδας που τον εξαφάνισε για παράδειγμα), αλλά ούτε και εμβόλιο με αποτελεσματικότητα τύπου 95%, 97% που θα φρενάρει τη μετάδοση αποφασιστικά. Γι' αυτό και υπάρχουν ακόμα οι εποχικές γρίππες παρά το 4δύναμο εμβόλιο το οποίο σε καμία περίπτωση δεν φτάνει νούμερα αποτελεσματικότητας σαν αυτά που ακούμε για τα εμβόλια του covid19 αλλά πολύ χαμηλότερα. Γι' αυτό και πολλοί (πριν φτιαχτούν τα εμβόλια) μιλούσαν για εμβόλια που και να φτιαχτούν, θα είναι μόνο για ατομική προστασία και όχι για γενικά αποτελέσματα όπως ισχύει για άλλες ασθένειες και αυτός είναι και ο λόγος που εξ' αρχής απέρριπταν ιδέες για πιστοποιητικά, διαβατήρια και άλλα τέτοια οργουελικά και διχαστικά. Η παραπάνω προδημοσίευση πρακτικά συνηγορεί υπέρ της (μέχρι πριν λίγο ψεκασμένης) άποψης περί ατομικής προστασίας περισσότερο παρά περί εγκυρότητας του αφηγήματος περί υπεύθυνων και συνετών εμβολιασμένων και ανεύθυνων serial killers ανεμβολίαστων. Υπάρχει συστηματική εξίσωση του ανεμβολίαστου που έχει φροντίσει αρκετά ώστε να μην έχει κολλήσει άρα ούτε και μεταδώσει, με αυτόν που πάει σε κορωνοπάρτι και επίτηδες και επιδεικτικά δεν φοράει μάσκα* πουθενά ούτε καν ως επισκέπτης γηροκομείου ή νοσοκομείου, ή που έχει βγει θετικός και συνεχίζει και πάει δουλειά και γενικά αμφισβητεί ακόμα και την ίδια την ύπαρξη του νέου αυτού ιού. Και με βάση αυτήν την εξίσωση τραβάμε από τα μαλλιά χαρακτηρισμούς, συμπεριφορές και αφορίζουμε κόσμο χωρίς όριο. *Όσο για τους δεν φοράω μάσκα με τίποτα, εάν ψάξει κανείς όλες τις ανακοινώσεις/δηλώσεις από ΠΟΥ, Τσιόρδες, CDC και τα ρέστα, δυστυχώς θα εντοπίσει πολλές που τους δίνουν επιχειρήματα. 1
AlCapone Αύγουστος 10, 2021 #5916 Αύγουστος 10, 2021 Μιας και αναφερθήκατε σε ημίχαζους ο Βασιλακόπουλος προχθές έκανε συστάσεις να φοράνε μάσκες οι άνθρωποι που καιγόντουσαν και πλήρωναν το φέρι για να περάσουν απέναντι. Πρέπει να εμπιστευόμαστε τυφλά την εκάστοτε κυβέρνηση και τους αυλικούς της όταν πρόκειται για σοβαρά θέματα, εγώ εμπιστεύομαι Μητσοτάκη Χρυσοχοΐδη Χαρδαλιά και ψάλτη. Δεν υπάρχει κανένας λόγος εξάλλου να μην τους εμπιστευτείς. 1
ΓιαγκΤ Αύγουστος 10, 2021 #5917 Αύγουστος 10, 2021 Μία ώρα πριν, το μέλος Samael έγραψε: Αυτός ο Κούβελας δεν μπορεί να είναι τόσο μισόχαζος, για κουτοπόνηρο που θα κατέβει για πολιτευμένος τον κόβω... Έδινε συνέντευξη στον Σαχίνη του Κρήτη TV όπου ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνο του...μισό λεπτό λέει στον Σαχίνη -Ναι, μετά την πλατεία θα στρίψετε αριστερά, στα 200 μέτρα είμαι… : P 1 5
minast Αύγουστος 10, 2021 #5918 Αύγουστος 10, 2021 πριν 1 ώρα, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: @acct Φάουλ είναι στο να μας τσουβαλιάζετε όλους σε ψεκασμένους ! εκεί την πατάτε ! Δηλαδή ο κουβέλας έχει κάνει και εμβόλιο είναι και ψεκασμένος ! Επίσης τυφλή εμπιστοσύνη ποτέ και πουθενά ! Δηλαδή αν βγει αύριο μελέτη ότι οι μεταλλάξεις προέρχονται από τα κακώς σκευάσματα τι θα πεις/πείτε ; Δεν είναι πανάκια ότι λένε, δεν είναι οι μεσσίες που θα σώσουν τον κόσμο κλπ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ οπότε κινδυνεύουν από τους εμβολιασμένους ! οπότε κινδυνεύουν όλοι μεταξύ τους είτε είναι εμβολιασμένοι είτε ανεμβολίαστοι ! thx captain obvious . Μου αρέσει που κάνεις επιλεκτική παράθεση όταν μιλάω για νούμερα νοσούντων και μετά λές ότι "κινδυνεύουν οι εμβολιασμένοι" σαν να είναι boolean ΝΑΙ/ΟΧΙ. Ορίστε ένα φρέσκο στατιστικό από την ανυπότακτη Κρήτη: Διευθυντής ΜΕΘ ΠΑΓΝΗ: Η Κρήτη θα ζήσει ό,τι η Ιταλία στο πρώτο κύμα WWW.NEWS247.GR Σήμα κινδύνου για την εξάπλωση της πανδημίας του κορονοϊού στην Κρήτη εκπέμπει ο διευθυντής της ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου, Δημήτρης Γεωργόπουλος. TL;DR: Όλοι οι ασθενείς covid που νοσηλεύουμε στη ΜΕΘ είναι ανεμβολίαστοι 6
Samael Αύγουστος 10, 2021 #5919 Αύγουστος 10, 2021 33 minutes ago, AlCapone said: Μιας και αναφερθήκατε σε ημίχαζους ο Βασιλακόπουλος προχθές έκανε συστάσεις να φοράνε μάσκες οι άνθρωποι που καιγόντουσαν και πλήρωναν το φέρι για να περάσουν απέναντι. Πρέπει να εμπιστευόμαστε τυφλά την εκάστοτε κυβέρνηση και τους αυλικούς της όταν πρόκειται για σοβαρά θέματα, εγώ εμπιστεύομαι Μητσοτάκη Χρυσοχοΐδη Χαρδαλιά και ψάλτη. Δεν υπάρχει κανένας λόγος εξάλλου να μην τους εμπιστευτείς. Προς υπεράσπιση της αλήθειας και όχι του κυρίου: «Έβλεπα λοιπόν τους ανθρώπους μέσα στο ferry-boat. Μέσα εκεί λοιπόν συνωστίζονταν χιλιάδες άνθρωποι για να σωθούν. Εκεί έπρεπε όλοι να φοράνε μάσκες και για να προστατευτούν από τη φωτιά και για τον κορωνοϊό. Καταλαβαίνω ότι είναι πολύ δύσκολη στιγμή όταν τρέχεις να σωθείς, αλλά όλοι πρέπει να φοράμε μάσκα» Απ ότι διάβασα αλλού, διόρθωσέ με αν ξέρεις καλύτερα, εισιτήριο πληρώσανε στο πρώτο κύμα πριν να έρθει ενημέρωση προς τη ναυτιλιακή αρμοδίως, μετά ήταν δωρεάν. Το λάθος στη παρατήρηση που ακριβώς το βλέπεις? Δεν θεωρείς λογικό το να φοράς μάσκα όταν στον αέρα τα καρκινογόνα μικροσωματίδια είναι στα κόκκινα? Δεν είπε να τους ρίξουν πρόστιμο, από μόνοι τους θα έπρεπε να σκεφτούν να βάλουν κάτι στο πρόσωπό τους για να προστατευθούν. 6
AlCapone Αύγουστος 10, 2021 #5920 Αύγουστος 10, 2021 1 hour ago, Samael said: Προς υπεράσπιση της αλήθειας και όχι του κυρίου: «Έβλεπα λοιπόν τους ανθρώπους μέσα στο ferry-boat. Μέσα εκεί λοιπόν συνωστίζονταν χιλιάδες άνθρωποι για να σωθούν. Εκεί έπρεπε όλοι να φοράνε μάσκες και για να προστατευτούν από τη φωτιά και για τον κορωνοϊό. Καταλαβαίνω ότι είναι πολύ δύσκολη στιγμή όταν τρέχεις να σωθείς, αλλά όλοι πρέπει να φοράμε μάσκα» Μισό λεπτό αυτό που έγραψα εγώ δηλαδή ήταν κάτι άλλο και το κειμενάκι «υπεράσπιση της αλήθειας» τον τιμάει; Απ΄την άνεση του γραφείου και του ερκοντίσιον όλα φαίνονται εύκολα. 1 hour ago, Samael said: Απ ότι διάβασα αλλού, διόρθωσέ με αν ξέρεις καλύτερα, εισιτήριο πληρώσανε στο πρώτο κύμα πριν να έρθει ενημέρωση προς τη ναυτιλιακή αρμοδίως, μετά ήταν δωρεάν. Δηλαδή στα φέρι δεν είχαν καταλάβει τι συνέβαινε δεν έβλεπαν τις φωτιές και τους καπνούς αλλά μετά το κράξιμο στα social πήραν πρέφα ότι καιγόταν όλη η Εύβοια. 1 hour ago, Samael said: Το λάθος στη παρατήρηση που ακριβώς το βλέπεις? Δεν θεωρείς λογικό το να φοράς μάσκα όταν στον αέρα τα καρκινογόνα μικροσωματίδια είναι στα κόκκινα? Ε ναι ρε εννοείται, τώρα που βρήκαμε παπά ας θάψουμε πέντε-έξι. 1 hour ago, Samael said: Δεν είπε να τους ρίξουν πρόστιμο, από μόνοι τους θα έπρεπε να σκεφτούν να βάλουν κάτι στο πρόσωπό τους για να προστατευθούν. Τυχερούληδες που δεν έφαγαν πρόστιμο οι αλήτες. Για αυτό λέω ρε συ αγία οικογένεια τυφλή εμπιστοσύνη, μας νοιάζονται οι άνθρωποι. Δεν βλέπετε σε τι επίπεδο έχουν το ΕΣΥ και σε τι ετοιμότητα τη πυροσβεστική. Ατομική ευθύνη κατά τα άλλα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now