karmen1983 Νοέμβριος 29, 2016 Author #1281 Νοέμβριος 29, 2016 Δεν ειναι κακό να ξέρεις ότι αυτό των 4 ευρώ που θα πάρεις είναι σωστό ή λάθος Εχω πάρει του 1 ευρώ και είναι μια χαρά. Εχω πάρει και των 15 και είναι στο γάμο του καραγκιόζη. ολα αυτά πριν μάθω πως να να τα κοιτάω 1
Seafalco Νοέμβριος 29, 2016 #1282 Νοέμβριος 29, 2016 (edited) Το λοιπόν, τα πράγματα είναι πολύ απλά ! Παίρνουμε το αλφάδι και το βάζουμε πάνω σε μια επιφάνεια ίσια (προσοχή δεν είναι απαραίτητο να είναι απολύτως αλφαδιά) απλά να είναι επίπεδη για να πατάει το αλφάδι χωρίς να παίζει . Παρατηρούμε που ακριβώς στέκεται η φυσαλίδα μέσα στην οριζόντια αμπούλα και μετά περιστρέφουμε το αλφάδι έτσι ώστε η δεξιά του μεριά να έρθει αριστερά και παρατηρούμε και πάλι που στέκεται τώρα η φυσαλίδα. Για να το δούμε αυτό με φωτογραφία θα χρησιμοποιήσω δυο φωτογραφίες που μου έστειλε η Αγάπη καθώς το συζητάγαμε από ένα αλφάδι αγορασμένο την πρώιμη περίοδο (που τώρα εκτελεί χρέη οδηγού του δισκοπρίονου.!!!) Εδώ στην αριστερή φωτογραφία βλέπουμε ότι η επιφάνειά μας "σηκώνει" λίγο προς τα δεξιά , γιατί η φυσαλίδα οριακά πάει και ακουμπάει στην γραμμή που είναι προς τη δεξιά μεριά (όπου και το "2" ) . Πιάνουμε και περιστρέφουμε το αλφάδι έτσι ώστε το "2" να έρθει αριστερά και βλέπουμε ότι η φυσαλίδα και πάλι ισορροπεί ακουμπώντας στο "2" το οποίο όμως τώρα είναι αριστερά! Μα άλλα λόγια επειδή δεν μπορεί η επιφάνειά μας πότε να γέρνει αριστερά και πότε δεξιά , εξόν και είμαστε σε καμιά βάρκα, το συμπέρασμα είναι ένα ! Έχουμε να κάνουμε με ένα αλφάδι της κακιάς ώρας και με μια παρεμπιπτόντως τελείως οριζόντια επιφάνεια ! Το σωστό φυσικά, αν υποθέσουμε ότι η επιφάνεια έγερνε λίγο, είναι η φυσαλίδα να ακουμπά και στη δυο περιπτώσεις στην γραμμή που είναι δεξιά ! Αν το αλφάδι είναι σωστό και δεν έχει διπλή γραμμή όπως αυτό Για να αυξήσουμε την ακρίβεια του ελέγχου μας , βάζουμε κάτι κάτω από τη μια άκρη του αλφαδιού έτσι ώστε η φυσαλίδα να ακουμπήσει στη γραμμή, και μετά κάνουμε την περιστροφή και ελέγχουμε και πάλι ! Καλή επιτυχία ! Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 29, 2016 από Seafalco 8
karmen1983 Νοέμβριος 29, 2016 Author #1283 Νοέμβριος 29, 2016 πριν 25 λεπτά, το μέλος Seafalco έγραψε: Μα άλλα λόγια επειδή δεν μπορεί η επιφάνειά μας πότε να γέρνει αριστερά και πότε δεξιά , εξόν και είμαστε σε καμιά βάρκα, Αμα το πάω στις ατάκες εγώ θα φταίω; Εκλαψα Θα πάω όμως καναπέ μεριά. Γεια σας και καλή αυριανή 1
Havic Νοέμβριος 30, 2016 #1284 Νοέμβριος 30, 2016 Aφού είναι alltech από praktiker υπάρχει περίπτωση να μην είναι για τα μπάζα?
karmen1983 Νοέμβριος 30, 2016 Author #1285 Νοέμβριος 30, 2016 Αυτο για τα amtech ισχυει, αλλα δες την ουσια 1
Seafalco Νοέμβριος 30, 2016 #1286 Νοέμβριος 30, 2016 πριν 12 ώρες, το μέλος karmen1983 έγραψε: Αυριο θα πάρει σειρά η άλλη μεριά του δωματίου... Σε δουλειά να βρισκόμαστε... Με το μέχρι τώρα αποτέλεσμα να είναι τόσο "τζιτζι", δεν σε αδικώ καθόλου ! Έχεις κάθε λόγο να συνεχίσεις πάση δυνάμει, το δωμάτιο μεταμορφώθηκε και πιο πολύ και από το άδειασμα του χώρου, μου αρέσει αυτός ο μικρός πάγκος εργασίας που έφτιαξες, είναι όλα τα λεφτά ! ! Έχοντας κάνει κάτι ανάλογο στο χώρο που κάνω τις μετρήσεις των ψυκτρών κλπ, ξέρω ότι θα σου φανεί εξαιρετικά χρήσιμος! Εξοικονομώντας πολύ χρόνο και ελαχιστοποιώντας τη "μανούρα" του πήγαινε- έλα στο κυρίως εργαστήριο, θα γίνει αναντικατάστατος ! Μεγειά λοιπόν και καλοδούλευτα όλα !
karmen1983 Νοέμβριος 30, 2016 Author #1287 Νοέμβριος 30, 2016 Ευχαριστώ Στέλιο να είσαι καλά! Την έχω χαρεί τη αναδιαταξη και ας μου έχει βγει η πίστη ανάποδα. Το ακόμα καλύτερο είναι και αυτό που σου είπα στο Skype. Εγινε ανέξοδα ουσιαστικά αξιοποιώντας ότι ρετάλια είχα δεξιά και αριστερά. Από ξύλα μέχρι PVC σωλήνες που απλά ήταν σε μία γωνιά ξεχασμένα. Εχω ξοδέψει μόλις 3 ευρώ στην αγορά μερικών γωνιών που μου έλειπαν αυτές τις μέρες. Οπότε άξιζε και με το παραπάνω. Σήμερα θα έχει νέα μανούρα για τη μεριά που θα έχει το φόντο για τις φωτογραφίες. (μέσα σε όλα αυτά πρέπει να προχωρήσω και τα reviews ) Καιιιιιιιιιιι να πάω να πάρω ένα μεγάλο δοκάρι για το σιδηρόδρομο που λέγαμε. Πρώτα όμως το ταχυδρομείο για παραλαβή 1
Seafalco Νοέμβριος 30, 2016 #1288 Νοέμβριος 30, 2016 πριν 12 ώρες, το μέλος Asxetius έγραψε: Ξεφύγατε... η συζήτηση άρχισε για αλφάδι των 4€ πριν 12 ώρες, το μέλος karmen1983 έγραψε: Δεν ειναι κακό να ξέρεις ότι αυτό των 4 ευρώ που θα πάρεις είναι σωστό ή λάθος Εχω πάρει του 1 ευρώ και είναι μια χαρά. Εχω πάρει και των 15 και είναι στο γάμο του καραγκιόζη. ολα αυτά πριν μάθω πως να να τα κοιτάω Αυτό που λέει η Αγάπη είναι η σωστή "οπτική" για κάθε αγορά! Γιατί ναι μεν το πράγμα μπορεί να κοστίζει λίγο και να μην μας νοιάζει οικονομικά, αλλά μπορεί κάλιστα να σε εκνευρίσει με κάποιος λάθος και να χάσεις χρόνο και αυτά μας νοιάζουν και μας κόφτουν ! Και από τι στιγμή που ο έλεγχος είναι υπόθεση δυο κινήσεων και μερικών δευτερολέπτων, δεν μπαίνει κανένα θέμα αποφυγής του ελέγχου. Παρεμπιπτόντως βέβαια να πώ ότι από τη συγκεκριμένη εταιρία δεν περιμένω δυσάρεστες εκπλήξεις, καθώς είναι γνωστή για τις ποιοτικές κατασκευές της και έχω και εγώ αρκετά από τα προϊόντα της να με βοηθούν απροβλημάτιστα χρόνια τώρα ! πριν 13 λεπτά, το μέλος karmen1983 έγραψε: Ευχαριστώ Στέλιο να είσαι καλά! Την έχω χαρεί τη αναδιαταξη και ας μου έχει βγει η πίστη ανάποδα. Το ακόμα καλύτερο είναι και αυτό που σου είπα στο Skype. Εγινε ανέξοδα ουσιαστικά αξιοποιώντας ότι ρετάλια είχα δεξιά και αριστερά. Από ξύλα μέχρι PVC σωλήνες που απλά ήταν σε μία γωνιά ξεχασμένα. Εχω ξοδέψει μόλις 3 ευρώ στην αγορά μερικών γωνιών που μου έλειπαν αυτές τις μέρες. Οπότε άξιζε και με το παραπάνω. Σήμερα θα έχει νέα μανούρα για τη μεριά που θα έχει το φόντο για τις φωτογραφίες. (μέσα σε όλα αυτά πρέπει να προχωρήσω και τα reviews ) Καιιιιιιιιιιι να πάω να πάρω ένα μεγάλο δοκάρι για το σιδηρόδρομο που λέγαμε. Πρώτα όμως το ταχυδρομείο για παραλαβή Είναι "μαγικό" τελικά να αξιοποιείς τα "άχρηστα" και πέρα από την οικονομία, μόνο το ότι δίνεις ζωή και χρησιμότητα σε κάτι υποτίθεται "τελειωμένο" είναι μεγάλη ικανοποίηση! Για το σιδηρόδρομο, σκέφτηκα ότι η γκινισιά είναι καλύτερα να γίνει με ένα κοντύλι με έλαφρά κωνικά πλευρά, για να ακουμπάει το σύστημα κύλισης μόνο στο πάτο της γκινισιάς και να πηγαίνει "αέρα"! Για δες αν έχεις κάτι τέτοιο. Και εγώ για έξω είμαι, τράπεζες, δημαρχείο κλπ κλπ κλπ Άντε να δώ πως θα την παλέψω με το ψοφόκρυο (6 - 7 βαθμούς έχει !), ο "σιτεμένος" . . . ! ! ! 1
minast Νοέμβριος 30, 2016 #1289 Νοέμβριος 30, 2016 16 hours ago, Seafalco said: Να ρωτήσω κάτι, γιατί το βλέπω μέσα στο blister και δεν μου αρέσει ! Όταν ψωνίζετε αλφάδια αλλά και ρίγες τα δοκιμάζετε αν είναι σωστά? Αν ναι, καλώς, αν όχι, μπορεί να σας περιμένουν εκπλήξεις ! Ούτε εμένα μου άρεσε, αλλά ήθελα μικρό και ήταν το μοναδικό διαθέσιμο. Εννοείται ότι το έλεγξα όταν το άνοιξα, και η μία του ακμή είναι σωστή (δυστυχώς η μαγνητική δεν είναι, αλλά δε με πειράζει αρκετά ώστε να το επιστρέψω). 1
Seafalco Νοέμβριος 30, 2016 #1290 Νοέμβριος 30, 2016 πριν 15 λεπτά, το μέλος minast έγραψε: Εννοείται ότι το έλεγξα όταν το άνοιξα, και η μία του ακμή είναι σωστή (δυστυχώς η μαγνητική δεν είναι, αλλά δε με πειράζει αρκετά ώστε να το επιστρέψω). Τι έχει ? Μήπως διορθώνεται ? Αν μπορείς βάλε καμιά φωτο να μαθαίνουμε !
Asxetius Νοέμβριος 30, 2016 #1291 Νοέμβριος 30, 2016 Δεν γίνετε να δίνεις λίγα χρήματα για ένα προιον και να έχεις πολλές απαιτήσεις από αυτό. Αν ήταν έτσι, δεν θα υπήρχαν τα ακριβά Σχεδόν πάντα ισχύει ότι πληρώσεις παίρνεις.
Δημοφιλής Δημοσίευση eleozz Νοέμβριος 30, 2016 Δημοφιλής Δημοσίευση #1292 Νοέμβριος 30, 2016 να προσθέσω κι εγώ ένα χειροποίητο fume extractor που έφτιαξα σήμερα, όσοι κάνουν κολλήσεις με το κιλό θα ξέρουν πόσο ενοχλητικός είναι ο καπνός. υλικά: ένα περισσευούμενο καλώδιο AC, 3 fan guards που καθόντουσαν στην άκρη, ένα ξύλινο κουτάκι με 5 Ευρώ, ένα ανεμιστηράκι 120mm (220v,0.14A) με 9 Ευρώ, ένας διακόπτης με 0.50 Ευρώ και ένα φίλτρο ενεργού άνθρακα με 0.50 Ευρώ (οι "μεντεσέδες" για το καπάκι του φίλτρου βγήκαν από άλλη κατασκευή) το αποτέλεσμα φαίνεται παρακάτω 11
karmen1983 Νοέμβριος 30, 2016 Author #1293 Νοέμβριος 30, 2016 Μου αρέσει αν και θα προτιμούσα να το πετάει έξω απο το χώρο αν είναι δυνατόν. Αλλά και ο ενεργός άνθρακας δουλειά κάνει Πολύ έξυπνο!!! @eleozz ελπίζω να επιτρέπεις να σε αντιγράψω Σε άλλα νέα είπα να εγκαινιάσω τον νέο μου πάγκο Δεν ειναι τίποτα τρομερό, απλά είναι βολικό αυτό που έγινε. Όσα πιστόλια θερμόκολλας έχω, δεν έχουν διακόπτη και πρέπει κάθε φορά να βάζω και να βγάζω την πρίζα. Στο νέο πάγκο το πολύπριζο έχει κρυφτεί από πίσω σε ένα ράφι και θα είναι σιχτίρι κάθε φορά να βάζω βγάζω (βέβαια θα μπορούσα να βιδώσω πρίζα πάνω στο ξύλο αλλά οκ μη το τερματίσω συν ότι έτσι θα το έχω έτοιμο παντού) Ουσιαστικά πρόσθεσα αυτό που του έλειπε. Εναν διακόπτη Προσωπικά προτιμάω τους διακόπτες που κόβουν και τα δύο καλώδια και όχι αυτούς που κόβουν το ένα από τα δύο. Ο λόγος είναι ότι δεν θέλω ανάλογα πως θα βάλω τη πρίζα να κόβει ότι έχει όρεξη. Θέλω να κόβεται η φάση, καθώς τότε μόνο έχεις σίγουρη διακοπή. (α ρε πατέρα) Οπότε ένας διακόπτης και έτοιμο (δεν ειχα μαύρο γαμώτο ) 4
Seafalco Νοέμβριος 30, 2016 #1294 Νοέμβριος 30, 2016 Ωραίος ο μάστορας ! ! ! Αγάπη, το κολοπίστολο (sic!) έχει λαμπάκι να βλέπεις ότι δουλεύει, ή το καταλαβαίνεις με τη μύτη ? Αν δεν έχει, σου έχω ιδέα για ενδεικτικό λεντάκι, είτε στο διακοπτάκι , είτε στο ίδιο το πιστόλι ! Ωραία η ιδέα του φίλτρου για τους ατμούς το κολοφώνιου! Έχω φτιαξει στη δουλειά ένα με ένα σκέτο ανεμιστήρα που απλά ρουφάει τους ατμούς και τους διασκορπίζει μακριά από το πρόσωπο. Κάνει καλή δουλειά, αλλά αυτό θα είναι πολύ καλύτερο ! Αν βέβαια είχαμε τα σωστά εργαστήρια (μιλάω στη δουλειά ) θα είχαμε μόνιμη εγκατάσταση αναρόφησης, αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα !
karmen1983 Νοέμβριος 30, 2016 Author #1295 Νοέμβριος 30, 2016 Στέλιο έχει ένα περτικαλί λαμπάκιον οπότε κομπλέ Σε άλλα νέα μιας και επέστρεψα ας δειξω τη δουλειά που εγινε και σήμερα. Το τελευταίο ρετάλι που μου είχε μείνει ήταν 240χ21 εκατοστά. Μπήκε πάνω από το φόντο το οποίο είναι διαστάσεων 3μέτρα επί 1.5 μέτρο. Κανονικά είναι 3χ3 αλλά το δίπλωσα μιας και πιο πάνω δε με απασχολεί να πηγαίνει. Το ένα Softbox μπήκε με ένα κομμάτι κόντρα πλακέ στην άκρη του ραφιού και το άλλο μέχρι να μπει και αυτό σε αντίστοιχη θέση είναι πάνω στο τρίποδο. Επάνω στο ράφι μπήκαν πράγματα που δεν χρησιμοποιώ όπως συσκευασίες από εργαλεία, όργανα κλπ. Α και ένας μετασχιματιστής "100 κιλά". Ακούς Στέλιο; και κάπως έτσι είμαστε έτοιμοι για το επόμενο review Μένει ένα καλό ξεσκόνισμα, σκούπισμα, σφουγγάρισμα και να ξεκουραστώ Ακόμα δε πιστεύω πόσο μεγάλο δωμάτιο είχα τελικά!!! Α ξέχασα να πω είχαμε και ατύχημα! Εσπασα το τζάμι οπότε πρέπει να πάω για άλλο γμτ :/ 6
Seafalco Νοέμβριος 30, 2016 #1296 Νοέμβριος 30, 2016 (edited) Δε λές που η γκίνια έσπασε πάνω στο τζάμι και όχι -παρολίγον ( ! ! !)- αλλού ! Μια χαρά τον βλέπω το χώρο πλέον, δεν θα χρειάζεται να ακροβατείς για να κάνεις τη δουλειά σου ! Το μετασχηματιστάκι μου ! ! ! Κάποια στιγμή πρέπει να το πάρω ε ! Πάντως αυτό που λες : " Ακόμα δε πιστεύω πόσο μεγάλο δωμάτιο είχα τελικά!!! " είναι το καλύτερο, μου θύμησε εμένα όταν επιτέλους το αποφάσισα και έβαλα στο εργαστήριο περίπου επτά τετραγωνικά μέτρα ράφια (!) και έπαψα πλέον να περπατάω πάνω στα πράγματα για να κινηθώ σε αυτό! Έπαθα μια "εμπειρία" ανάλογη: "Ρε για κοίτα να δείς που άδειασε και χωράει και άλλα ! " Και τα "άλλα" . . . ήρθαν και τώρα θέλει μια άρδην τακτοποίηση γιατί πάλι χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα εκεί μέσα! Αυτά προς γνώσην και συμόρφωσην ! ! ! Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 30, 2016 από Seafalco 1
karmen1983 Νοέμβριος 30, 2016 Author #1297 Νοέμβριος 30, 2016 πριν 3 λεπτά, το μέλος Seafalco έγραψε: και όχι -παρολίγον ( ! ! !)- αλλού ! Μη μου το θυμίζεις αυτό το πρωινό!!! Ετρεμα δέκα λεπτά μέχρι να συνέλθω χωρίς πλάκα! Ευχαριστώ και ξαναλέω ο μετασχηματιστής Θα προσπαθήσω να το έχω όσο πιο καθαρό γίνεται. Δε θα αντέξω να το ξαναδω σαν σκουπιδότοπο να μη ξέρω που είναι τι... Και προς όλους! Εγινε μία εκκαθάριση και αρκετά πράγματα πλέον μου περισσεύουν και δε τα χρειάζομαι. Επειδή θα τα πετάξω το πιο πιθανό θα κάνω μία λίστα και όποιος θελήσει κάτι έρχεται και το παίρνει. Αυριο μεθαύριο θα έχω νέα. Δε θα το βάλω στο χαρίστε το μιας και είναι μαστροπράγματα και θα φανούν πιο χρήσιμα σε όσους παρακολουθούν το θέμα. 5
Δημοφιλής Δημοσίευση karmen1983 Δεκέμβριος 1, 2016 Author Δημοφιλής Δημοσίευση #1298 Δεκέμβριος 1, 2016 Λοιπόν καμαρια μου όποιος θέλει έρχεται και παίρνει. Αν κάποιος εκτος Αθήνας θέλει κάτι να το δουμε Κατσαβίδι 3.6V απο Lidl. Εφαγα το κόσμο να βρω το φορτιστή αλλά τζίφος. Η πλα΄κα είναι ότι κάπου έχω 2 και τους έχω φυλάξει σίγουρα για να τους βρίσκω εύκολα Το που είναι το θέμα Λογικά παίρνει ή 5V άρα και απο USB Με jack θα φορτίσει ή 6V. Με λίγο ψάξιμο ίσως βρειτε τι θέλει και να το έχετε. edit: 6V παίρνει Το είχα τάξει του @Lakisss και αν δεν τότε @minast Ενα σφραγισμένο σετάκι με κατσαβιδοBits Μία συρταρίερα απο αυτές τις γκρι στη φώτο είναι αυτή http://www.ikea.gr/epipla-grafeiou/apothikeusi-grafeiou/syrtarieres-grafeioy/syrtariera-56608/81999/ Ενα τριοφοδοτικό της phobya που απο πρίζα δίνει ένα Molex. Δεν δουλεύει μάλλον κάποιος πυκνωτής είναι αλλά δε παίζει ναα σχοληθώ. Οποιος έχει κέφια το παίρνει http://www.watercoolinguk.co.uk/p/Phobya-External-PSU-230V-to-4Pin-Molex-switch-with-90W-incl-Euro--UK-plug_49005.html Φακός με 2 σημεία φωτισμού. Εχει μαγνήτη και γάντζο. Ταμπακιέρες διάφορες Κατσαβιδια διαφορα Powerfix Και τέλος βρήκα ένα G19 δεν έχω ιδέα αν λειτουργεί και πως βρέθηκε εκει μέσα... Αυτά προς το παρόν. Θέλω να φύγουν όσο πιο γρήγορα γίνεται 11
Recommended Posts