ΓιαγκΤ Μάϊος 1, 2021 #4241 Μάϊος 1, 2021 COVID-19 Silences the Immune Response in InfectedCells in the Gut 1
tragikos Μάϊος 3, 2021 #4242 Μάϊος 3, 2021 Έκανα και εγώ την Παρασκευή την 1η του Astra. Ανέβασα πυρετό μέχρι 38 και είχα μυαλγία και αίσθηση κόπωσης για 2 μέρες. Τελικά τα self tests δεν είναι ακόμα δωρεάν για όλους; 3
Δημοφιλής Δημοσίευση Simon Μάϊος 3, 2021 Δημοφιλής Δημοσίευση #4244 Μάϊος 3, 2021 Είμαι καλά, πέρασαν οι παρενέργειες μέχρι χθες το βράδυ αλλά έχει μείνει κούραση, νιώθω το σώμα μου όπως όταν έχω περάσει μια βαριά ίωση. Λογικά θα περάσει και αυτό μέσα στην εβδομάδα. 16
steve_m Μάϊος 3, 2021 #4245 Μάϊος 3, 2021 πρωτη μερα εστιασης σημερα και οι επιχειρηματιες που δραστηριοποιουνται στον κλαδο επεσαν στην παγιδα της κυβερνησης,πανορμου,γαλατσι,κεντρο δυστυχως μετρησα μεχρι και 11 ατομα σε τραπεζι,αλλα παντου κανεις δεν ειχε μασκα ουτε κρεμασμενες ειδα.Φυσικα σε ημικλειστους ''ημιυπαιθριους" χωρους (δηλαδη πλεξι και τεντα απο πανω κλειστα) θα γινει μαζικο outbreak... 1
billpeppas Μάϊος 3, 2021 #4246 Μάϊος 3, 2021 No polic(e)y, no control. Προβλέπεται όπως άνοιξαν να ξανακλείσουν όλα... 1
karmen1983 Μάϊος 3, 2021 #4247 Μάϊος 3, 2021 Προσωπικα ειμαι αισιοδοξη. Δεν περιμενε κανεις οτι ο κοσμος θα εβγαινε για καφε κ φαγητο κ θα ηταν με τη μασκα στο πρόσωπο. Απλα πρεπει να παμε να εμβολιαστουμε ολοι να τελειωνει αυτη η μαλακια. Οσο πιο γρηγορα τοσο το καλυτερο 1
billpeppas Μάϊος 3, 2021 #4248 Μάϊος 3, 2021 Να εμβολιαστεί ο κόσμος ( που μεγάλο ποσοστό δεν, αν δεν γίνει με κάποιο τρόπο αναγκαστικό )... έλα όμως που πρίν κάνεις τις 2 δόσεις και περάσουν και 15 μέρες από την δεύτερη δόση δεν είσαι... προστατευμένος ( ούτε προστατεύεις τους ανεμβολίαστους εξυπνάκιδες που θα κυκλοφορούν ) 1
kpetros Μάϊος 3, 2021 #4249 Μάϊος 3, 2021 Η πρωτη μερα της εστιασης σας ενοιαξε ? Εδω φετος ολοι εκαναν πασχα μαζεμενοι και αμασκοι λες και δεν τρεχει τιποτα . 2
karmen1983 Μάϊος 3, 2021 #4250 Μάϊος 3, 2021 Ε αμα πρεπει να μας βαλουνε το πιστολι στο κρόταφο ας ξανακλεισουμε κ να μην γκρινιαζουμε. Προσωπικα ειμαι αισιοδοξη για το εξης. Οσοι πανε για καφε με παρεα κακα τα ψεματα ειναι φιλαρακια που συναντιοντουσαν κ στο σπιτι, ή συνάδελφοι που συναντιοντουσαν στη δουλεια. Κλαιν γι αυτους πραγματικα. Για μενα η εστιαση εφαγε το μεγαλυτερο πακετο κ δε θα επρεπε να έχει κλείσει τοσο καιρό. Ειναι πιο ελεγχόμενη απο πολλα αλλα που εμειναν ανοικτα. Δε πας να φας με αγνωστο που δε τον εχεις ξαναδει. Ουτε να πιεις. Ζευγαρια πανε, οικογενειες πανε, νεαρα ατομα που βρισκονταν κ στο lock down. Και χθες ολοι αυτοι ηταν σε σπίτια κ σουβλιζαν κ έπιναν. 1
billpeppas Μάϊος 3, 2021 #4251 Μάϊος 3, 2021 Το μόνο πρόβλημα στο σκεπτικό σου αγαπητή Αγάπη, είναι το θέμα των φίλων σου τι κάνουν. Εγω π.χ. συναναστρέφομαι με την κοπέλα μου, τον συνεργάτη μου και την κοπέλα του. Αν βγω και με τον Κώστα που είχαμε καιρό να βρεθούμε, αν αυτός βγαίνει κάθε μέρα με 100 άλλους, δεν εκτίθεμαι μόνο στον Κώστα, κ.ο.κ. Κατά τα λοιπά, καλό είναι να είμαστε λίγο αισιόδοξοι όντως ( αν και είναι παρά φύσιν μου, προσπαθώ ) 3
jax7480 Μάϊος 3, 2021 #4252 Μάϊος 3, 2021 Τι απόδοση δίνουν τα 5.500 κρούσματα μέχρι την επόμενη Δευτέρα; ήρεμα ρωτάω... 1 1
billpeppas Μάϊος 3, 2021 #4253 Μάϊος 3, 2021 29 minutes ago, jax7480 said: Τι απόδοση δίνουν τα 5.500 κρούσματα μέχρι την επόμενη Δευτέρα; ήρεμα ρωτάω... Θα έλεγα πολύ χαμηλή ( 1.25 ) αλλά επειδή έχουμε κυβέρνηση που δεν λέει ψέμματα (sigh), θα το παίξουνε κινέζοι και θα ανακοινώσουν κάτω από 2.500 για να μην χρειαστεί να παραδεχτούν πως έκαναν λάθος ή δεν μπορούν να ελέγξουν τι γίνεται και ότι η αστυνομία συνεχίζει να ψωλαρμενίζει στα γραφειάκια τους και όσοι είναι στον δρόμο κάνουν τα στραβά μάτια. 1
Lakisss Μάϊος 4, 2021 #4254 Μάϊος 4, 2021 πριν 18 ώρες, το μέλος tragikos έγραψε: Έκανα και εγώ την Παρασκευή την 1η του Astra. Ανέβασα πυρετό μέχρι 38 και είχα μυαλγία και αίσθηση κόπωσης για 2 μέρες. πριν 16 ώρες, το μέλος Simon έγραψε: Είμαι καλά, πέρασαν οι παρενέργειες μέχρι χθες το βράδυ αλλά έχει μείνει κούραση, νιώθω το σώμα μου όπως όταν έχω περάσει μια βαριά ίωση. Λογικά θα περάσει και αυτό μέσα στην εβδομάδα. Έχεις την δύναμη να πας δουλειά η θα χάσουμε 2-3 μεροκάματα; 1
Simon Μάϊος 4, 2021 #4255 Μάϊος 4, 2021 πριν 5 ώρες, το μέλος Lakisss έγραψε: Έχεις την δύναμη να πας δουλειά η θα χάσουμε 2-3 μεροκάματα; Τα συμπτώματα ποικίλουν σε κάθε πειραματόζωο (3 μέρες είναι πολλές. Αν είσαι σε γραφείο δεν υπάρχει πρόβλημα πιστεύω. Να έχεις μαζί σου παυσίπονα για κάθε ενδεχόμενο) 1
DEADLAZARUS Μάϊος 4, 2021 #4256 Μάϊος 4, 2021 Καλά, δεν βλέπετε πώς οι ενημερωτικές ιστοσελίδες (γελάει ο κόσμος) μάς βομβαρδίζουν με τον επενδυτικό οργασμό που θα μας κάνει Σιγκαπούρη από τα lidl, ''σπρώχνοντας'' σιγά-σιγά τον κορωνιονιό στις πίσω σελίδες; Το αφήγημα άλλαξε. 1 1
schumifer Μάϊος 4, 2021 #4257 Μάϊος 4, 2021 12 hours ago, jax7480 said: Τι απόδοση δίνουν τα 5.500 κρούσματα μέχρι την επόμενη Δευτέρα; ήρεμα ρωτάω... Αν εννοείς μία εβδομάδα δε θα το έπαιζα με τίποτα. Βάλε 1.5 με 2 να το συζητήσουμε 4
GriGaS Μάϊος 4, 2021 #4258 Μάϊος 4, 2021 Hellooooo Δεν εχω χαθεί λόγω κορονοϊού, αλλά λόγω ζόρικου υιού (και απερίγραπτου πηξίματος στη δουλειά) Αύριο απόγευμα το πατάω και εγώ το ΑΖ. 5
sotiris Μάϊος 5, 2021 Author #4259 Μάϊος 5, 2021 Εμβολιάζομαι Τρίτη απόγευμα και πετάω Τετάρτη πρωί, αλλά με αυτά που ακούω μάλλον θα πρέπει να υπολογίσω και κανα διήμερο στο κρεβάτι του πόνου! 1 2
HotPeanut Μάϊος 5, 2021 #4260 Μάϊος 5, 2021 Θεσσαλονίκη: Προβληματισμός για το θάνατο 44χρονης μητέρας μετά τον εμβολιασμό της με AstraZeneca | in.gr WWW.IN.GR Σύμφωνα με τον ιατροδικαστή, η 44χρονη φαίνεται να είχε περάσει ένα μικρό έμφραγμα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now