washcloud Μάρτιος 22, 2011 #1122 Μάρτιος 22, 2011 (edited) Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 22, 2011 από washcloud 4
Ερνεστος Μάρτιος 22, 2011 #1123 Μάρτιος 22, 2011 Χχαχαχαχαχαχαχα! Θεϊκό! Του χρειαζότανε του project κάτι τέτοιο...
gaig Απρίλιος 9, 2011 #1124 Απρίλιος 9, 2011 του σκοτωσες το θρεντ του ανθρωπου! καποιος να το κανει εντιτ! 1
yzf906 Μάϊος 4, 2011 #1125 Μάϊος 4, 2011 (edited) Καλημέρα παιδιά. Οι κατασκευές σου είναι απλά ΜΑΜΑΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!Για ότι βοήθεια, απορία, πατέντα και άλλα θέλετε για πλεξιγκλάς εδώ είμαι!! Έγινε επεξεργασία Μάϊος 4, 2011 από yzf906
Iraklis Μάϊος 12, 2011 #1126 Μάϊος 12, 2011 Στο ραουτερ μπορεις να βαλεις ενα fan ; πιστευω θα ελυνε την θερμοκρασια. αποψη μου κατα τα αλλα συγχαρητηρια φοβερη δουλεια απλα οπως λενε και οι υπολοιποι ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ολα ΓΙΝΟΝΤΑΙ
Lakisss Μάϊος 12, 2011 Author #1127 Μάϊος 12, 2011 Με αφορμή το post του Iraklis θα ήθελα να πώ κάτι: Να πώ την αλήθεια έχω κάποιες τύψεις που έχω παραμερίσει το project....τύψεις όχι που δέν προχωράει, αλλά που αρκετοί από εσάς περιμένατε την ολοκλήρωσή του. Βλέπετε έχω ένα ελάττωμα...άν μου έρθει κάτι νέο στο μυαλό θα το ξεκινήσω είς βάρος των προηγούμενων... Από την μία είναι κακό, αλλά ίσως είναι αυτό που βάζει το μικρόβιο για δημιουργία νέας κατασκευής. Ξέρω...έχω παραμερίσει και το project με το cpu cooler αλλά δέν γουστάρω να το πιάσω ούτε αυτό, απλά! Άν κάτι δέν μου κάνει κέφι δέν το ακουμπάω, γιατί δέν θα απολαύσω την κατασκευή! Είμαι μυστήριο τραίνο...αυτά έχουν οι καλλιτέχνες! Θα τα τελειώσω όλα όμως πού θα πάει...Υπόσχεση!
Seafalco Μάϊος 13, 2011 #1128 Μάϊος 13, 2011 Εμάς μας αρέσεις και έτσι!!! Μην στεναχωράσαι η φύση του καλιτέχνη έχει κάτι από .... ομελέτα -χωρίς να σπάσεις τ'"αυγά" δεν γίνεται-! :P:P
Serial Killer Μάϊος 17, 2011 #1129 Μάϊος 17, 2011 Γαμώτεν! Διαβάζω από το μεσημέρι το ποστ σου από την πρώτη σελίδα μέχρι ΚΑΙ την 57η! Τα projects σου για μένα χαρακτηρίζονται "Psychedelic". Απίστευτη δουλειά! Απίστευτη λεπτομέρεια και πολύ καλό γούστο. Βασικά έχεις συνδυάσει τα δύο αγαπημένα μου υλικά, plexy και carbon. Για μένα είσαι θεός! Συγχαρητήρια! Συνέχισε έτσι! ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!! :dance3:
darkfighter Ιανουάριος 27, 2012 #1130 Ιανουάριος 27, 2012 Φιλε Λακη, επειδή το thread ειναι τεραστιο, θα μπορούσες να ποσταρεις εδώ στο τέλος, την τελική εικόνα που έχει το project?, μαζί με ηχεία και λοιπές... προσθήκες...
Lakisss Ιανουάριος 27, 2012 Author #1131 Ιανουάριος 27, 2012 Φιλε Λακη, επειδή το thread ειναι τεραστιο, θα μπορούσες να ποσταρεις εδώ στο τέλος, την τελική εικόνα που έχει το project?, μαζί με ηχεία και λοιπές... προσθήκες... full ανάλυση.
Seafalco Ιανουάριος 27, 2012 #1132 Ιανουάριος 27, 2012 Αριστερά -μόλις και διακρίνεται - το.....Χέρι του θεού!!!Lakisss και πάσης Ελλάδος , λέμε!!!
ARMAGEDDON Ιανουάριος 27, 2012 #1133 Ιανουάριος 27, 2012 xD πω τέλειο ήταν, φέτος (2011) δεν είχε athens digital week :fist: και seafalco ξέρω έκανα χαζομάρα που δεν έβγαλα και τον δημιουργό μαζί του http://img151.imageshack.us/img151/3009/projeckplexilakisssfina.jpg
darkfighter Ιανουάριος 27, 2012 #1134 Ιανουάριος 27, 2012 Ωραία, τώρα μπορούμε να το βλέπουμε και να το θαυμάζουμε χωρίς να το ψάχνουμε μέσα στις απειρες σελίδες του θέματος...Το μόνο που μένει είναι να μην το θάψουμε πάλι κάτω απο τα ποστ μας...
dimitrisOS Φεβρουάριος 6, 2012 #1135 Φεβρουάριος 6, 2012 full ανάλυση. Ωραιο εγινε αλλα που ακριβως το εχεις βαλει ;
marios32 Μάρτιος 10, 2012 #1136 Μάρτιος 10, 2012 Λοιπόν, ήρθε η ώρα να γράψω και εγώ. Έβλεπα το πρότζεκτ της karmen1983 στο ινσόμνια και βλέπω να γράφει αν είσαι αυτός που υποψιάζεται και αρκετά +1 στην απάντηση σου. Ε λοιπόν μην το κουράζω, έψαξα για Lakisss TheLab στο google και εσύ είσαι ο λόγος και η αιτία που έχασα τον ύπνο μου 2 μέρες τώρα για να διαβάσω από την αρχή μέχρι τέλους αυτό το θέμα. Φυσικά έχεις εκθειαστεί τόσο περίτρανα που ότι και να πω θα είναι τουλάχιστον αστείο, οπότε θα αρκεστώ να σου πω ότι κέρδισες έναν ακόμα fan και ότι και γω σαν τους άλλους εδώ πέρα έχω πάθει την πλάκα μου και τρίβω τα μάτια μου με αυτά που βλέπω. Τέλος να πω ότι στεναχωρήθηκα και εγώ για την θέση σου στο ADW γιατί νιώθω σαν να τα πέρασα μαζί σου τα δύο χρόνια που διάβασα σε δύο μέρες . Αλλά έχει λήξει αυτό, απλά ήθελα να το βγάλω από μέσα μου ένα πράμα Καλή συνέχεια λοιπόν, συνέχισε να μας εκπλήττεις. * Περιμένω την οθόνη από πλέξ :dance3:
karmen1983 Μάρτιος 10, 2012 #1137 Μάρτιος 10, 2012 [MENTION=8987]marios32[/MENTION] αν δε το πήρε το μάτι σου καλά ξενύχτια
kingdragon Μάϊος 21, 2012 #1138 Μάϊος 21, 2012 H σειρά μου να γράψω και εγώ!!! Καλά λόγια δεν υπάρχουν αλλά είσαι απίστευτος!!!!!:O:T:
Lakisss Μάϊος 24, 2012 Author #1140 Μάϊος 24, 2012 Απο περιεργεια, ποσο ζυγιζει ο πυργος? Να και κάτι που δεν με ρώτησαν ποτέ, αλλά ούτε είχα αναρωτηθεί. Μόλις το μέτρησα, 18.5 κιλά.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now