Jump to content



COVID-19


sotiris

Recommended Posts

άντε καλώς σε δεχτήκαμε! 

καραντίνα σε ελέγχουν με κάποιο τρόπο; Ή η τήρηση επαφίεται στον πατριωτισμό; 

Για τα αεροπλάνα, είσαι άκυρος. Ωραία τα γράφεις, είσαι όμως άκυρος. Τα περισσότερα που σε ενοχλούν δεν είναι εμπνεύσεως ελληνικής. Έτσι κάνουν όλοι. Η θέση στην έξοδο κινδύνου, η μία, είναι από τις καλύτερες στην οικονομική θέση. Έχεις χώρο στα πόδια, σε κάποια δεν κάνει πίσω η πλάτη όμως, αναλόγως τύπου αεροσκάφους, είναι δύο μπρος πίσω ή μία. Συνήθως δεν σε αφήνουν να την διαλέξεις και κανονικά εκεί πρέπει να κάθεται άτομο που γνωρίζει από αεροπλάνα, να την ανοίξει αν χρειαστεί. Είναι βυσματική, επισήμως.

απόσταση καθισμάτων, άσε μας κουκλίτσα μου που λέει κι ο αρχηγούλης. Τώρα το πήρες είδηση; Ουσιαστικά είναι επιλογή της κατασκευάστριας, ναι έχουν μετρήσεις ότι είναι οικονομικά αποδοτικό, ναι it sucks, ναι είσαι τυχερός που δεν μας έχουν βάλει ακόμα όρθιους να πετάμε κρατώντας χειρολαβή ή κρεμασμένους από τα φτερά ξέρω γω.
Πες ευχαριστώ στον καλό θεούλη που υπάρχουν αεροπλάνα.

Καλά να περάσεις ξένε! Στο ξανάπα αν είσαι Πλ. Αμερικής μην εξαφανίσεις τα πάντα από το Pelit.

 

28 minutes ago, sotiris said:

γιατί πέταξα με τα καινούρια A320neo στα οποία είναι τόσο στενάχωρα που νόμιζα ότι πετάω με Ryanair. Η εταιρία που καλούμαστε να συντηρήσουμε με τα ελληνικά μας χρήματα και που αποτελεί το παράδειγμα/υπόδειγμα του τουρισμού, είναι τόσο γύφτοι που δεν χωράω να περάσω από το διάδρομο στο παράθυρο. Κι αυτό για 500 ευρώ την πτήση? πόσα θα βγάλουν από 6 παραπάνω εισητήρια? Δεν σχολιάζω για τις εξόδους κινδύνου που τις κλείνουν με καθίσματα.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10,3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 hour ago, salde said:

άντε καλώς σε δεχτήκαμε! 

καραντίνα σε ελέγχουν με κάποιο τρόπο; Ή η τήρηση επαφίεται στον πατριωτισμό; 

 

 

Υποθέτω ότι τώρα που ισχύει απαγόρευση κυκλοφορίας, θεωρητικά αν σε πιάσουν να έχεις κάνει άρση της καραντίνας, το πρόστιμο είναι το ανάλογο (δηλαδή 1000? 3000? δεν ξέρω πόσα, πάντως δεν είναι λογικά τα 300 που είναι αν δεν έχεις στείλει SMS). Δυνητικά μπορούν να σε ελέγξουν, τώρα δεν ξέρω αν όντως σε ελέγχουν, εγώ προφανώς είμαι σπίτι και ψάχνω τα πινέλα και τα ρολά να βάψω αύριο που θα βγάλει -πιο πολύ- ήλιο.

 

 

1 hour ago, salde said:

Για τα αεροπλάνα, είσαι άκυρος. Ωραία τα γράφεις, είσαι όμως άκυρος. Τα περισσότερα που σε ενοχλούν δεν είναι εμπνεύσεως ελληνικής. Έτσι κάνουν όλοι. Η θέση στην έξοδο κινδύνου, η μία, είναι από τις καλύτερες στην οικονομική θέση. Έχεις χώρο στα πόδια, σε κάποια δεν κάνει πίσω η πλάτη όμως, αναλόγως τύπου αεροσκάφους, είναι δύο μπρος πίσω ή μία. Συνήθως δεν σε αφήνουν να την διαλέξεις και κανονικά εκεί πρέπει να κάθεται άτομο που γνωρίζει από αεροπλάνα, να την ανοίξει αν χρειαστεί. Είναι βυσματική, επισήμως.

απόσταση καθισμάτων, άσε μας κουκλίτσα μου που λέει κι ο αρχηγούλης. Τώρα το πήρες είδηση; Ουσιαστικά είναι επιλογή της κατασκευάστριας, ναι έχουν μετρήσεις ότι είναι οικονομικά αποδοτικό, ναι it sucks, ναι είσαι τυχερός που δεν μας έχουν βάλει ακόμα όρθιους να πετάμε κρατώντας χειρολαβή ή κρεμασμένους από τα φτερά ξέρω γω.
Πες ευχαριστώ στον καλό θεούλη που υπάρχουν αεροπλάνα.

 

Πολύ μεγάλη συζήτηση και off topic. Σε πολύ γενικές γραμμές, έχω πετάξει με αρκετές εταιρίες, αλλά επειδή δεν είμαι μεγάλος φαν του αεροπλάνου (αλλά του αυτοκινήτου, ως γνωστόν), δεν έχω κάνει τα άπειρα ταξίδια. Αν μπορώ να κάνω το ταξίδι με το αυτοκίνητο, συνήθως το προτιμώ. Απλά τόσο μεγάλα ταξίδια πάνω από μια φορά το χρόνο δεν έχω τα ψυχικά αποθέματα να τα κάνω, ειδικά με αυτοκίνητα - τάφους σαν τη Μίτο ντήζελ. Αν είχα κάτι που μου άρεσε να το οδηγώ, το κάνω πιο άνετα (Stilo 8/10, Punto 7/10, Maserati ιδανικά με τον 4.2 V8 10/10 - που θα πάει θα το πάρω). Ήμουν Gold aegean για 2-3 χρόνια 2013-2016 περίπου, αλλά οριακά. Έχω πετάξει με πολλές γενιές αεροσκαφών της aegean. Η παλιά διαμόρφωση που είχαν, ήταν αρκετά άνετη, σου έδιναν τα ακουστικάκια ή έφερνες τα δικά σου, και κάρφωνες και είχες 5-6 ραδιόφωνα. Δερμάτινα άνετα καθισματάκια κλπ. Η νέα διαμόρφωση που τα "αναβάθμισαν", έχουν γίνει εξαιρετικά στριμωχτά, αλλά και πάλι παλεύονται με λίγες παραχωρήσεις. Ακόμη κι η εφαρμογή που έχουν σχεδιάσει για το infotainment, είναι άθλια. Έχει ένα ασταθές GUI μέσω Safari σε iphone, στο οποίο είχα διαθεσιμότητα για 20 τραγούδια. Η διαμόρφωση του neo, είναι πιο μικρή κι απ'τα μικρά. Σε τόσο μικρό κάθισμα, είχα να κάτσω από Ryanair, χωρίς υπερβολή. Έχω πετάξει και με Wizzair, και με Ryanair etc αρκετές φορές, και μεγάλες πτήσεις (Αθήνα - Αγγλία). Η Aegean στην πτήση κοπεγχάγη - αθήνα, συγκρίνεται με τη SAS. Η SAS έχει χώρο αντίστοιχο με την παλιά διαμόρφωση της Aegean, είναι εξαιρετικά πιο ευρύχωρα.

Στην Aegean η θέση που πήρα κόστιζε 5 ευρώ να την κλείσω από πριν (την έκλεισα γιατί ήθελα παράθυρο να είμαι όσο το δυνατόν πιο μακριά από ανθρώπους που σουλατσάρουν), 10-12 ευρώ στα μπροστινά καθίσματα και 22 ευρώ στις σειρές στην έξοδο ασφαλείας (που όμως πρέπει να βάλεις την αποσευή σου στα ντουλαπάκια που με κορονωιό δεν ήθελα να τα ακουμπήσω 10 φορές σε 3 ώρες).

Αυτά τα είναι διαμόρφωση του κατασκευαστή τα ακούω βερεσέ, η χώρα προέλευσης της λέξεως βερεσέ στην πτήση Κων/πολη - Μπέρμιγχαμ και Μπέρμιγχαμ - Κατάρ, είχε αντίστοιχου μεγέθους (320 ή 737, δεν θυμάμαι τώρα) με χώρο άνετο, με οθόνη μπροστά στον καθένα και ένα infotainment που έσπερνε, είχε μέσα χιλιάδες CD και είχα ανακαλύψει αυτό το τραγούδι και από εκεί αυτή τη σειρά CD: 

 

Από άποψη ασφαλείας, είναι σαφές ότι αν γίνει μικρής έκτασης ατύχημα θα έχεις θανατηφόρο τραυματισμό από την εγγύτητα του μπροστινού καθίσματος, και ότι αν χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις την έξοδο κινδύνου θα πρέπει πρώτα να κουνήσεις τον πιθανώς λιπόθυμο επιβάτη που κάθεται εκεί. Το όλο κλου είναι ότι το σύστημα περνάει τους κανόνες ασφαλείας με βάση μεγάλα ατυχήματα, οπότε αν φας ρουκέτα από τον Πούτιν ή από τον ανεξάρτητο στρατό της Ουκρανίας, δεν σε σώζει τίποτα, οπότε και με ηλεκτροκόλληση να ποντάρεις την έξοδο ασφαλείας, ένα και το αυτό. Είναι όπως να πετάς ηπειρωτικά πάνω από όλη την ευρώπη και να έχεις διαθέσιμα σωσίβια. Αντίστοιχη χρησιμότητα με τα αλεξίπτωτα στα καράβια.

 

 

1 hour ago, salde said:

Καλά να περάσεις ξένε! Στο ξανάπα αν είσαι Πλ. Αμερικής μην εξαφανίσεις τα πάντα από το Pelit.

 

 

AWMN-3433 συγκεκριμένα. Αυτό το σεμιφρέντο πύραυλο παγωτίνι που έχει το συγκεκριμένο, το έχω ξεστοκάρει αρκετές φορές (υπερβολή, απλά μου αρέσει πολύ :p ) . Τώρα τα χριστουγεννιάτικα δεν ξέρω, αλλά μέχρι τα Χριστούγεννα απαγορεύεται να βγω, την έχουν γλιτώσει τα μαγαζιά της γειτονιάς :p Papagalino πάντως έπαιρνα πιο παλιά :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

Ελπίζω το δεύτερο, γιατί πέταξα με τα καινούρια A320neo στα οποία είναι τόσο στενάχωρα που νόμιζα ότι πετάω με Ryanair.

Με αυτο πεταξα πριν λιγες μερες, πολυ στενο για ψηλους. Βεβαια μια γυναικα απεναντι απο το διαδρομο καθοταν σταυροποδι. Οταν σηκωθηκαμε, ηταν κατω απο τον ωμο μου...

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, sotiris said:

αλλά μέχρι τα Χριστούγεννα απαγορεύεται να βγω,

για αυτό στα γράφω εδώ. Έχουν μπει αρκετοί τους τελευταίους μήνες σε πλατφόρμες κι αρκετοί είναι δεκτικοί να κάνουν ντιλίβερυ αν δεν είναι μακρυά.
wolt.gr e-food.gr κάποια σε box.gr πρέπει να υπάρχουν κι άλλες. Αν είναι κάτι που θα ήθελες στην ακτίνα σου κι ο μόνος λόγος είναι η καραντίνα, μην σε αποτρέπει, ντιλίβερυ. Και φούρνοι.
Λετουργουν διάφοροι και τηλεφωνικά, συνήθως τους εντοπίζεις από την σελίδα τους στο ΦΒ, τηλεφωνάκι κλπ. Να σε περιποιηθούμε μιας και ήρθες, να μας διαφημίζεις μετά στους Βίκιγκ εκεί πε΄ρα μη νομίζουν ότι είμαστε απολίτιστοι.
Το μόνο καλό με την κόβιντ, αρκετοί πιέστηκαν να ψιλομπούν σε ψηφιακή εποχή, αν είναι αρκετά ευέλικτοι τα κάνουν και μόνοι τους παρακάμπτοντας τις πλατφόρμες.

Νομίζω σε σένα θα φέρνει μέχρι κι η Χαρά, να πάρεις σικάγο για τη δ'ιαιτα να βάλεις μια φωτο εδώ να κάνουμε τον αστρολάβο να χορεύει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, sotiris said:

Όσον αφορά τις πτήσεις επειδή είναι η πρώτη που κάνω εν καιρώ μέτρων (τελευταία φορά ήταν 2 Μαρτίου 2020 όταν κυκλοφορούσε ο ιός μόνο στην Ιταλία).

 

1. Τα αεροδρόμια είναι άδεια. Είναι λες και έχει έρθει ένας φονικός ιός και θερίζει όσους ταξιδεύουν με αεροπλάνο.

 

2. Η διαχείριση των αεροδρομίων είναι ηλίθιοι. Έχουν να διαχειριστούν 4 πτήσεις την ώρα σε ένα αεροδρόμιο που εξυπηρετούσε 4 πτήσεις το λεπτό, και δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Έχεις 6 υπαλλήλους της SAS που αναλαμβάνουν το handling της Aegean. Δεν έχεις αποσκευή, αλλά επειδή χρειάζεται έλεγχος του PLF και του Covid-Passport πρέπει να πας στο γκισέ (ατόπημα #1). Από τους 6 υπαλλήλους της SAS, οι 3 δεν εξυπηρετούν Aegean. Από τους 3 που εξυπηρετούν, ο 1 είναι μπλοκαρισμένος με κάποιον που μάχεται να υπερασπιστεί το τεστ αντιγόνου που έχει κάνει 1 μέρα νωρίτερα από το όριο (στις 84 ώρες). Οπότε εξυπηρετούν 2 (ατόπημα #2). Μετά από 30 λεπτά αναμονή, οι υπάλληλοι πιάνουν τα χαρτιά κανονικά χωρίς γάντια χωρίς τίποτα, διαβατήρια κλπ. Από το αντισηπτικό έσβησα το εισητήριο, ευτυχώς το QR διαβαζόταν και δεν είχα θέμα. (ατόπημα #3). Το αποκορύφωμα ήρθε όταν ενώ περιμέναμε στην πύλη, ήρθε άλλη μια SAS handler απ'τα lidl, να μας βάλει σε όλους ταμπελάκι στη χειραποσκευή (εγώ είχα μόνο backpack) γιατί και καλά δεν υπάρχει χώρος στο αεροπλάνο και να ξέρουμε αν το βάζουμε κάτω από τα πόδια ή πάνω στο ντουλαπάκι. Οριακά δεν την έλουσα με το αντισηπτικό που έριξα στο ταμπελάκι. (ατόπημα #4). Γενικότερα να βρίσω λίγο και τη Δανία, είναι τόσο γύφτοι που αντί να βάλουν το πάρκινγκ δωρεάν, θέλουν να βγάλουν κι από κει ό,τι μπορούν. Αν σε νοιάζει η προστασία των πολιτών, βάζεις το πάρκινγκ δωρεάν.

 

3. Οι αεροπορικές έχουν βελτιωθεί. Στα πολύ θετικά ο τρόπος που μπαίνεις στο αεροπλάνο, πρώτα τα παράθυρα, μετά οι υπόλοιποι. Η πτήση μου είχε περίπου 40% πληρότητα. Είχα να πετάξω τόσο άδειος απ'το Ζυρίχη - Μπέρμιγχαμ. Στη σειρά μου δεν καθόταν κανένας, μπροστά σειρά 2, πίσω σειρά 1, στις δεξιές θέσεις επίσης ελάχιστοι. Ατύχημα? Έχουν κάνει κάτι όντως και δεν μπορείς να κάτσεις τριάδα? Ελπίζω το δεύτερο, γιατί πέταξα με τα καινούρια A320neo στα οποία είναι τόσο στενάχωρα που νόμιζα ότι πετάω με Ryanair. Η εταιρία που καλούμαστε να συντηρήσουμε με τα ελληνικά μας χρήματα και που αποτελεί το παράδειγμα/υπόδειγμα του τουρισμού, είναι τόσο γύφτοι που δεν χωράω να περάσω από το διάδρομο στο παράθυρο. Κι αυτό για 500 ευρώ την πτήση? πόσα θα βγάλουν από 6 παραπάνω εισητήρια? Δεν σχολιάζω για τις εξόδους κινδύνου που τις κλείνουν με καθίσματα. Στα αρνητικά του κορωνοϊού: (ατόπημα #1) Δεν σου λένε από πριν να μην ανοίξεις τον εξαερισμό πάνω από το κεφάλι σου, στο λένε αφού κάτσεις. Αυτός δεν είναι corona-safe. (Ατόπημα #2) HEPA filters λέει, 99% φιλτράρουν λέει. ΟΚ, έχει κάνει κανείς μελέτη τι γίνεται με το 1% που περνάει?  (Ατόπημα #3) Κάποιοι επιβάτες σουλατσάρουν. Αν ο σουλατσάρων είναι θετικός, πώς θα γίνει το tracing? Σουλάτσαρε πάνω κάτω 1 από τις 2μιση ώρες. (Ατόπημα #4) Σερβίρουν καφέ / ποτά στα χάρτινα ποτήρια. Δεν πήρα, δίνουν σακουλάκι για το μισό σάντουιτς με το μισό μελομακάρονο και τα 200 ml νερό. Στη φυλακή πρέπει να δίνουν κάτι περισσότερο, δεν έχω κάνει, αλλά θα έπρεπε να κάνουν οι aegean manager λίγο να νοιώσουν.

 

Καραντίνα ημέρα #1, άπλετος χρόνος να κράζω τα κακώς -και τα καλώς ακόμη- κείμενα!

 

 

 

Πρώτη φορά που πετάς από Κοπενχάγη; 1.0

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, jax7480 said:

@sotiris

Θυμισε μου να σου πω για τα χαλια της SAS εν μεσω κορονοϊού τον Ιουλιο. Απλα θα πω αυτο. Ενα μπουκαλακι νερο που ηταν ηδη στο καθισμα για 3.5 ωρες πτηση.

ΣΥΡΙΖΑ....ωραία χρόνια

 

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, honda22 said:

Γελάνε και οι πέτρες. Τα λέμε σε κανα χρόνο και αν. 

σε λιγότερο, γιατί θα αυξήσουν τις ποσότητες σιγά σιγά, επίσης θα μπουν και τα άλλα εμβόλια όταν τελειώσουν τις δοκιμές τους κι όσο περνά ο καιρός μπορει να εμφανιστεί και καποιο άλλο.
Αυτά δεν σου είπα προχθές; Εσύ μην αγχώνεσαι με το ζήτημα γιατί η σειρά σου θα καθυστερήσει. (το λέω χωρίς να σε ξέρω, με την υπόθεση ότι ανήκεις στον γενικό πληθυσμό όχι σε συγκεκριμένο χώρο, είσαι αρκετά νέος και χωρίς πρόβλημα υγείας που σε πάει στις ευπαθείς ομαδες)

Να ξέρεις όμως ότι και όλοι να εμβολιαστούν, η κατάσταση μετά θα είναι πολύ καλύτερη (από άποψη άγχους) αλλά δεν θα γίνει yolo με τίποτα. Επειδή δεν έχει περάσει αρκετό διάστημα ώστε να μπορούν να πουν για πόσο καιρό θα είναι αποτελεσματικά τα εμβόλια. Τεχνολογία για να επιταχύνουν τον χρόνο δεν έχουν ανακαλύψει ακόμα και δεν προβλέπεται. Δεν θα το ζήσετε στην ζωή σας οι κολιανδρόφιλοι. Ο Πέτα που είναι αναμορφωμένος, εγώ κι ο προδότης ο αστρολάβο ο Νταρθ Βέιντερ, μιας κι είμαστε αιώνιοι ίσως προλάβουμε χρονοταξίδια σε καμιά διακοσιαριά χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Bloomberg: Η Ελλάδα ανάμεσα στις χειρότερες χώρες για να ζει κάποιος εν μέσω πανδημίας – Τα τρία αρνητικά ρεκόρ

Παράθεση

 

Αυστραλία, Νορβηγία και Σιγκαπούρη κλείνουν την πεντάδα των καλύτερων χωρών για να ζεις εν μέσω πανδημίας.

Απεναντίας, από τις 53 χώρες που βρίσκονται στην λίστα του δημοφιλούς οικονομικού site, η Ελλάδα βρίσκεται στην πεντηκοστή θέση, πάνω μόνο από Περού, Αργεντινή και Μεξικού.

Προβληματισμό μάλιστα προκαλεί το γεγονός πως από τις 53 χώρες, η Ελλάδα έχει το μεγαλύτερο ποσοστό θνησιμότητας (6,3%).

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, f117 said:

Να ρωτήσω.... ξέρετε ότι μπορεί όποιος θέλει μέσω του idika να κλείσει και να κάνει covid τεστ και διαλέγει και περιοχή και τέτοια??? 

 

Αν εννοείς στα πλαίσια των νέων δειγματοληπτικών ελέγχων που έχουν εξαγγελθεί, ο σύνδεσμος είναι:

https://testing.gov.gr/

 

Αρμόδιος υποτίθεται ότι είναι ο ΕΟΔΥ. Προτιμώ να μην μπω στη συζήτηση για τις "διπλές" λίστες ΗΔΙΚΑ/ΕΟΠΥ, γιατί είναι όντως λίγο τσίρκο...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, ΓιαγκΤ said:

είχα σκεφτεί τον colt όταν το διάβασα, όχι εσένα. Imho το σημείο που θα άξιζε να ερευνηθεί σε τέτοιες λίστες είναι το κατά πόσον τα στοιχεία μεταξύ χωρών είναι συγκρίσιμα.
Ας πούμε στο ζήτημα των απαγορεύσεων μετακίνησης, μπορεί στα χαρτιά να εμφανιζόμαστε αυστηρότεροι, αμφιβάλλω κατά πόσον τηρούνται (δες νωρίτερα την απάντηση του Σωτήρη νωρίτερα αν τον έχουν υπό κάποιο έλεγχο).
Στο δε ζήτημα της «θνησιμότητας» πολύ αμφιβάλλω αν μετρούν με συγκρίσιμο τρόπο. Αν έχουν μετρήσει πάνω στην βάση νεκροί COVID19/αριθμός ανακοινωθέντων κρουσμάτων μυρίζει fail η σύγκριση (λαμβάνει άραγε υπόψιν τον χαμηλό αριθμό τεστ)

Link to comment
Share on other sites

πριν 9 λεπτά, το μέλος acct έγραψε:

 

Αν εννοείς στα πλαίσια των νέων δειγματοληπτικών ελέγχων που έχουν εξαγγελθεί, ο σύνδεσμος είναι:

https://testing.gov.gr/

 

Αρμόδιος υποτίθεται ότι είναι ο ΕΟΔΥ. Προτιμώ να μην μπω στη συζήτηση για τις "διπλές" λίστες ΗΔΙΚΑ/ΕΟΠΥ, γιατί είναι όντως λίγο τσίρκο...

 Όχι δεν λέω αυτό......

 

https://www.e-syntagografisi.gr/p-rv/p

 

Σε ένα λεπτό μπορείς να κλείσεις ακόμα και για αύριο το πρωί....

 

TEST1.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

-1x-1.png
WWW.BLOOMBERG.COM

Bloomberg measured vaccine access, lockdowns disruption and mortality rates

 

...νααιιι, αλλά άμα κάνουμε μεταβολή, είμαστε στην πρώτη τριάδα.... :haha:

 

(θα πουν οι καλοταισμένοι κυβερνητικοί υπαληλίσκοι)

  • Like 3
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος salde έγραψε:

είχα σκεφτεί τον colt όταν το διάβασα, όχι εσένα. Imho το σημείο που θα άξιζε να ερευνηθεί σε τέτοιες λίστες είναι το κατά πόσον τα στοιχεία μεταξύ χωρών είναι συγκρίσιμα.
Ας πούμε στο ζήτημα των απαγορεύσεων μετακίνησης, μπορεί στα χαρτιά να εμφανιζόμαστε αυστηρότεροι, αμφιβάλλω κατά πόσον τηρούνται (δες νωρίτερα την απάντηση του Σωτήρη νωρίτερα αν τον έχουν υπό κάποιο έλεγχο).
Στο δε ζήτημα της «θνησιμότητας» πολύ αμφιβάλλω αν μετρούν με συγκρίσιμο τρόπο. Αν έχουν μετρήσει πάνω στην βάση νεκροί COVID19/αριθμός ανακοινωθέντων κρουσμάτων μυρίζει fail η σύγκριση (λαμβάνει άραγε υπόψιν τον χαμηλό αριθμό τεστ)

 

Πιστεύεις δηλαδή ότι με κάποιο τρόπο είναι προκατειλημμένοι εναντίον μας;

Link to comment
Share on other sites

moderna_covid_vaccine.jpg?anchor=center&
FEE.ORG

Moderna's vaccine, a triumph of medical science, was designed in a single weekend, just two days after Chinese researchers published the virus's genetic code on January 11, 2020 But you, and all the...

 

 

Quote

Why are hundreds of thousands of "natural" deaths from a rampaging disease considered acceptable to the FDA—while the remote possibility of one or two deaths among well-informed vaccine-testing volunteers are not?

 

Άκου τώρα ερωτήσεις..... Και τί θα κάνουν τόσοι γραφειοκράτες κυριέ μου ?? θα τους βάλεις να δουλέψουν (στα αλήθεια) ?? και τους ρώτησες αν είναι ικανοί για τίποτις ? 

Link to comment
Share on other sites

 

1 hour ago, colt3003 said:

 

Quote

Why are hundreds of thousands of "natural" deaths from a rampaging disease considered acceptable to the FDA—while the remote possibility of one or two deaths among well-informed vaccine-testing volunteers are not?

 

Άκου τώρα ερωτήσεις..... Και τί θα κάνουν τόσοι γραφειοκράτες κυριέ μου ?? θα τους βάλεις να δουλέψουν (στα αλήθεια) ?? και τους ρώτησες αν είναι ικανοί για τίποτις ? 

 

Οι μισοί φιλόσοφοι του κουραμπιέ κόπτονται γιατί υπεραξιολογείται η ζωή των εθελοντών των κλινικών δοκιμών και χάνεται χρόνος. Οι άλλοι μισοί ωρύονται ότι τα εμβόλια επισπεύδονται αδικαιολόγητα και οι φαρμακευτικές μας κάνουν πειραματόζωα στον βωμό του κέρδους.

 

Αφού τώρα μιλαμε για τους πρώτους, ίσως πρέπει κάποιος να τους θυμίσει ότι ύψιστη αρχή της ιατρικής τέχνης είναι το μη βλάπτειν. Πολλώ μάλλον όταν πρόκειται για τις ζωές ανθρώπων που έχουν αποδεχθεί οικειοθελώς το ρίσκο που συνεπάγεται μια νέα αγωγή, ανέλεγκτη για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητά της.

 

Έχει κι ένα ενδιαφέρον ότι αρκετή κριτική προέρχεται από ανθρώπους που θέλουν όλα τα οφέλη που τους εξασφαλίζει η συμμετοχή σε μια δομημένη κοινωνία, αλλά καμία από τις υποχρεώσεις.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.